derbin takuu

vasuidfhud

Derbeissähän on 2 vuoden takuu ja mun derbillä on ajettu se 700 km ja oon aatellu poistaa hukkaputken nii lähteekö takuu koko moposta vai pelkästään putkesta? Ja onko kenelläkään tietoo mitä huollossa sanotaan ku toi 1000 km huolto on kuiteki tulos meinasin huoltaa sellasessa ku moto-suni jos jollai on kokemuksii ni voi laittaa?

7

335

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hhdf

Ekakskin älä poista hukkaputkea enne ku sisään ajo on ajattu eli se 1000 km. Se ois hyvä niin koneen kuin itteski kannalta. Sillä saattavat ottaa takuun pois jo tuosta ku näkevät siellä huollossa.

• eihikj

Mutta eikös se siisään ajo ole 600 km uuusunduroissa

• fyfuyhikh

Mopojen moottoreille riittää se 500-600 km sisäänajo niiku kailkille muillekki osille

• -iom
        fyfuyhikh kirjoitti:

Mopojen moottoreille riittää se 500-600 km sisäänajo niiku kailkille muillekki osille

mulla 09 gilera smt ja sanottii että 1000km sisää ajo

• -iom kirjoitti:

Ei todellakaan tarvi noin paljoo... =/ Omassakin ohjekirjassa luki 1000km, mutta tiedä sitten miksi on niin laitettu. 600km on aivan riittävästi. :>

• luikyjhtgrftyjuhk
        -iom kirjoitti:

Nii ohjekirjassa mutta kyllä mitä noita kaikki puhuu ja myyjätkin sanoo et se on se 600 km ni älä itke siinä sun ohjekirjan juttui derbeis ei ainakaan sanota mitään tosta 1000 km vaikka samoja mopoja ovatkin

• -iom
        luikyjhtgrftyjuhk kirjoitti:

Nii ohjekirjassa mutta kyllä mitä noita kaikki puhuu ja myyjätkin sanoo et se on se 600 km ni älä itke siinä sun ohjekirjan juttui derbeis ei ainakaan sanota mitään tosta 1000 km vaikka samoja mopoja ovatkin

emmä nyt ihan itekny viel

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      328
      7121
    2. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      71
      4338
    3. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      208
      3165
    4. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      24
      2967
    5. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      74
      1952
    6. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      149
      1800
    7. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      212
      1746
    8. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      166
      1577
    9. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      120
      1548
    10. Mies, ajattelemmekohan toisiamme juuri nyt?

Olet mielessäni, vanhempi mies
      Ikävä
      89
      1438
    Aihe