Derbeissähän on 2 vuoden takuu ja mun derbillä on ajettu se 700 km ja oon aatellu poistaa hukkaputken nii lähteekö takuu koko moposta vai pelkästään putkesta? Ja onko kenelläkään tietoo mitä huollossa sanotaan ku toi 1000 km huolto on kuiteki tulos meinasin huoltaa sellasessa ku moto-suni jos jollai on kokemuksii ni voi laittaa?
derbin takuu
7
331
Vastaukset
- hhdf
Ekakskin älä poista hukkaputkea enne ku sisään ajo on ajattu eli se 1000 km. Se ois hyvä niin koneen kuin itteski kannalta. Sillä saattavat ottaa takuun pois jo tuosta ku näkevät siellä huollossa.
- eihikj
Mutta eikös se siisään ajo ole 600 km uuusunduroissa
- fyfuyhikh
Mopojen moottoreille riittää se 500-600 km sisäänajo niiku kailkille muillekki osille
- -iom
fyfuyhikh kirjoitti:
Mopojen moottoreille riittää se 500-600 km sisäänajo niiku kailkille muillekki osille
mulla 09 gilera smt ja sanottii että 1000km sisää ajo
-iom kirjoitti:
Ei todellakaan tarvi noin paljoo... =/ Omassakin ohjekirjassa luki 1000km, mutta tiedä sitten miksi on niin laitettu. 600km on aivan riittävästi. :>
- luikyjhtgrftyjuhk
-iom kirjoitti:
Nii ohjekirjassa mutta kyllä mitä noita kaikki puhuu ja myyjätkin sanoo et se on se 600 km ni älä itke siinä sun ohjekirjan juttui derbeis ei ainakaan sanota mitään tosta 1000 km vaikka samoja mopoja ovatkin
- -iom
luikyjhtgrftyjuhk kirjoitti:
Nii ohjekirjassa mutta kyllä mitä noita kaikki puhuu ja myyjätkin sanoo et se on se 600 km ni älä itke siinä sun ohjekirjan juttui derbeis ei ainakaan sanota mitään tosta 1000 km vaikka samoja mopoja ovatkin
emmä nyt ihan itekny viel
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191662
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991488Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy36911Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29859Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38811Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50786Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43738Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37730Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56728Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37700