Derbeissähän on 2 vuoden takuu ja mun derbillä on ajettu se 700 km ja oon aatellu poistaa hukkaputken nii lähteekö takuu koko moposta vai pelkästään putkesta? Ja onko kenelläkään tietoo mitä huollossa sanotaan ku toi 1000 km huolto on kuiteki tulos meinasin huoltaa sellasessa ku moto-suni jos jollai on kokemuksii ni voi laittaa?
derbin takuu
7
355
Vastaukset
- hhdf
Ekakskin älä poista hukkaputkea enne ku sisään ajo on ajattu eli se 1000 km. Se ois hyvä niin koneen kuin itteski kannalta. Sillä saattavat ottaa takuun pois jo tuosta ku näkevät siellä huollossa.
- eihikj
Mutta eikös se siisään ajo ole 600 km uuusunduroissa
- fyfuyhikh
Mopojen moottoreille riittää se 500-600 km sisäänajo niiku kailkille muillekki osille
- -iom
fyfuyhikh kirjoitti:
Mopojen moottoreille riittää se 500-600 km sisäänajo niiku kailkille muillekki osille
mulla 09 gilera smt ja sanottii että 1000km sisää ajo
-iom kirjoitti:
Ei todellakaan tarvi noin paljoo... =/ Omassakin ohjekirjassa luki 1000km, mutta tiedä sitten miksi on niin laitettu. 600km on aivan riittävästi. :>
- luikyjhtgrftyjuhk
-iom kirjoitti:
Nii ohjekirjassa mutta kyllä mitä noita kaikki puhuu ja myyjätkin sanoo et se on se 600 km ni älä itke siinä sun ohjekirjan juttui derbeis ei ainakaan sanota mitään tosta 1000 km vaikka samoja mopoja ovatkin
- -iom
luikyjhtgrftyjuhk kirjoitti:
Nii ohjekirjassa mutta kyllä mitä noita kaikki puhuu ja myyjätkin sanoo et se on se 600 km ni älä itke siinä sun ohjekirjan juttui derbeis ei ainakaan sanota mitään tosta 1000 km vaikka samoja mopoja ovatkin
emmä nyt ihan itekny viel
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201101- 138993
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten306787Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592- 75514