derbin takuu

vasuidfhud

Derbeissähän on 2 vuoden takuu ja mun derbillä on ajettu se 700 km ja oon aatellu poistaa hukkaputken nii lähteekö takuu koko moposta vai pelkästään putkesta? Ja onko kenelläkään tietoo mitä huollossa sanotaan ku toi 1000 km huolto on kuiteki tulos meinasin huoltaa sellasessa ku moto-suni jos jollai on kokemuksii ni voi laittaa?

7

342

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hhdf

Ekakskin älä poista hukkaputkea enne ku sisään ajo on ajattu eli se 1000 km. Se ois hyvä niin koneen kuin itteski kannalta. Sillä saattavat ottaa takuun pois jo tuosta ku näkevät siellä huollossa.

• eihikj

Mutta eikös se siisään ajo ole 600 km uuusunduroissa

• fyfuyhikh

Mopojen moottoreille riittää se 500-600 km sisäänajo niiku kailkille muillekki osille

• -iom
        fyfuyhikh kirjoitti:

Mopojen moottoreille riittää se 500-600 km sisäänajo niiku kailkille muillekki osille

mulla 09 gilera smt ja sanottii että 1000km sisää ajo

• -iom kirjoitti:

Ei todellakaan tarvi noin paljoo... =/ Omassakin ohjekirjassa luki 1000km, mutta tiedä sitten miksi on niin laitettu. 600km on aivan riittävästi. :>

• luikyjhtgrftyjuhk
        -iom kirjoitti:

Nii ohjekirjassa mutta kyllä mitä noita kaikki puhuu ja myyjätkin sanoo et se on se 600 km ni älä itke siinä sun ohjekirjan juttui derbeis ei ainakaan sanota mitään tosta 1000 km vaikka samoja mopoja ovatkin

• -iom
        luikyjhtgrftyjuhk kirjoitti:

Nii ohjekirjassa mutta kyllä mitä noita kaikki puhuu ja myyjätkin sanoo et se on se 600 km ni älä itke siinä sun ohjekirjan juttui derbeis ei ainakaan sanota mitään tosta 1000 km vaikka samoja mopoja ovatkin

emmä nyt ihan itekny viel

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille

Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest
      Maailman menoa
      95
      6622
    2. Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä

Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden
      Maailman menoa
      461
      4718
    3. Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona

Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks
      Sinkut
      127
      2660
    4. Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?

Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed
      Maailman menoa
      140
      2383
    5. Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa

On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t
      Maailman menoa
      2
      2129
    6. Pituuden mittaaminen

Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m
      Sinkut
      32
      1146
    7. En tiedä enää

Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su
      Ikävä
      70
      1053
    8. Luuletko, että löydetään vielä

Yhteys takaisin? En tiedä enää mitä tehdä... tuntuu jo että olen vieraantunut sinusta. Naiselta
      Ikävä
      53
      1020
    9. Mitäköhän vuosi

2026 tuo tullessaan?
      Ikävä
      103
      983
    10. Ajatteletko koskaan

Että rikoit luottamukseni?
      Ikävä
      72