Painikengät nyrkkeilyssä

rönrön

11

7053

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • boksari

Ei sovellu, osta oikeat nyrkkeilytossut.
      Hinta vähän yläkantissa ja väärät tossut sinulle.

• kjstgbniewtb

painitossuja käyttää nyrkkeilytreeneissä nykyisin yli 90 % harrastajista. Asicsin tossut ovat erittäin yleisesti täsäs käytössä. Osta vaan tossut, pitkävartisia saat etsiä ja maksaa itsesi kipeäksi.

• Viisas kysyjä
        kjstgbniewtb kirjoitti:

painitossuja käyttää nyrkkeilytreeneissä nykyisin yli 90 % harrastajista. Asicsin tossut ovat erittäin yleisesti täsäs käytössä. Osta vaan tossut, pitkävartisia saat etsiä ja maksaa itsesi kipeäksi.

Joo, huonommat nuo ainakin minulla oli nyrkkeilyyn kuin pelkät paljaat jalat tai normaalit nyrkkeilykengät ja painoivatkin. Huomasin tämän käytettyäni niitä salilla minuutin ja yritin palauttaa. Koska tuotteessa ei ollut varsinaista vikaa, en saanut rahojani takaisin vaan minun piti ostaa jotakin muuta samalla hinnalla. Onneksi siellä olis hyviä lenkkareita.

Kiistämättä aika sikamaisissa hinnoissa ovat.

Tyhmyydestä sakotetaan.

• boksari
        Viisas kysyjä kirjoitti:

Joo, huonommat nuo ainakin minulla oli nyrkkeilyyn kuin pelkät paljaat jalat tai normaalit nyrkkeilykengät ja painoivatkin. Huomasin tämän käytettyäni niitä salilla minuutin ja yritin palauttaa. Koska tuotteessa ei ollut varsinaista vikaa, en saanut rahojani takaisin vaan minun piti ostaa jotakin muuta samalla hinnalla. Onneksi siellä olis hyviä lenkkareita.

Kiistämättä aika sikamaisissa hinnoissa ovat.

Tyhmyydestä sakotetaan.

Painitossut käy Sulle varmaan hyvin,
        mutta kysy seura-alennusta kaupasta, on yleensä n.20%
        Paljailla jaloilla nyrkkeileminen... ei onnistu.
        Tossuasiassa minä tarkoitin NYRKKEILYÄ.

• Harrastaja123
      • Fanni2

• Eva A
        Fanni2 kirjoitti:

Löysin nyrkkeilytossu uutuuden http://www.prostore.fi/nyrkkeilytossut-adidas-box-hog-613.html aika hienot!

Hei! Olen harrastanut savate nyt vuoden verran ja ajattelin ostaa nyrkkeilykengät. Olen valittetavasti huomannut että minun pieneen jalkaan(nr.37) on todella vaikeeta löytää sopivat kengät. Yritin tilata twinfinlandin kautta adidaksen box hog tossut, mutta sieltä tuli vastaus että ehkä vasta joulun tiennoilla olisi suomessa.... Mistä saisin hyvät tossut???

• Toni 75
        Eva A kirjoitti:

Hei! Olen harrastanut savate nyt vuoden verran ja ajattelin ostaa nyrkkeilykengät. Olen valittetavasti huomannut että minun pieneen jalkaan(nr.37) on todella vaikeeta löytää sopivat kengät. Yritin tilata twinfinlandin kautta adidaksen box hog tossut, mutta sieltä tuli vastaus että ehkä vasta joulun tiennoilla olisi suomessa.... Mistä saisin hyvät tossut???

Hei PT ProStoressa on Box-Hog valkoinen/Punainen uutus malli ja kaikki koot löytyy heti!

ps. ylempi linkki..

• .....

Olen koittanut aika monentyyppisiä, mielestäni parhaat ja tukevimmat jalassa/kehässä on motocross saappaat, niissä on myös hyvä nilkan tuenta.

• Tosi Berserkki

Mä itse loikin aina maihareilla. Ei haittaa jos toinen astuu vähä varpaillekki. ja kickboxingis varsinki tosi hyvät. Jostain syyst vaan ketää ei suostu sparraa ku mul o aina noi maiharit jalas.

• .-
        Tosi Berserkki kirjoitti:

Mä itse loikin aina maihareilla. Ei haittaa jos toinen astuu vähä varpaillekki. ja kickboxingis varsinki tosi hyvät. Jostain syyst vaan ketää ei suostu sparraa ku mul o aina noi maiharit jalas.

On aika nynnyä porukkaa, luulis nyt kunnon bokraajan saavan tuhansia pieniä, ku sais maiharista lahoon latvaan kunnon "mavoja".

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      67
      1232
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      42
      901
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      336
      701
    4. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      51
      661
    5. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      116
      646
    6. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      638
    7. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      101
      625
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      605
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      592
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56