Kusettaa. esim: Tiistain 28.8 Länsi-Savossa ollut imoitus Volkswagen Golf hinta oli 800€ Seuraavan päivän lehdessä oli hinta jo 1,980€ ja lupaa autosta kun autosta 1000€ eli ostaja maksaa itse sen tuhat € ja vielä 180€ päälle!!!
Ihmettelen suuresti Rintajuipin toimintaa ja en varmasti ikinä osta sieltä autoa, enkä suosittele muillekkaan.
Vähänkö Rintajouppi
57
6343
Vastaukset
- vertailija
Exä oli ostanut pienen auton sieltä, ihmettelin suuresti hintaa 8000e...kun katsoin nettiautosta samanlaisia...löysin jopa puolta halvempia eli 4000 autoja...samoilla kilometreillä. Taitaa olla asia näin että ollaan hinta on TOSI yläkantissa ja sit hyvitetään "hyvin" ja saadaan sellaiset ostajat tyytyväiseksi jotka ei osaa vertailla hintoja. En minäkään Rintajoupille mee kun korkeintaan kakkukaffeille jos sellasta tarjolla.
- golffkiko
huvitti kans toi golf mainos, muutenkin hinnat on mitä on!!!
Kavereille hirmu alennukset ja muilta asiakkailta erotus
- En ikinä enää
Paljon mullekin luvattiin. Minä hölmö uskoin. Sitten ei tapahtunutkaan mitään. Valitettavasti itse astuin ansaan, ja kalliilla. En ikinä, siis ikinä, sorru tuohon putiikkiin kaupoille. Oikein hienoa kusetusta. Moraali on tuossa liikkeessä tuntematonta.
- kyl näitä on..
se on monesti liikkeen vika kun ite tekee huonot kaupat. turha syytttää turhista lupauksista. ei varmaan kukaan pakottanut kaupantekoon..
- M.O.T...
No onhan täällä naurettu niille hölmöille, joiden takalasissa lukee rintajuoppo jo pitkään. Itsehän ostin isomyllysen bensa auton sillä hintaa millä rintajuoppo myy jotain loppuun ajettua kauppakassia onnettomalla takuulla.
- rintajuippi fan
Ei se oo tyhmä joka pyytää, vaan se joka maksaa :) Ja vielä semmonen että "työlläkin elää, mut kaupalla rikastuu". Hyvin pyyhtii rinta-juipilla
- Onkonäin..?
rintajuippi fan kirjoitti:
Ei se oo tyhmä joka pyytää, vaan se joka maksaa :) Ja vielä semmonen että "työlläkin elää, mut kaupalla rikastuu". Hyvin pyyhtii rinta-juipilla
..tapaus pitää paikkansa niin onpahan vaan v.tun moista kusetusta, olenkin pitänyt Lampista aina mulkkuna.
- Tyhmä kiskuri
Onkonäin..? kirjoitti:
..tapaus pitää paikkansa niin onpahan vaan v.tun moista kusetusta, olenkin pitänyt Lampista aina mulkkuna.
Tietäisittepä miten mulkku tyyppi on.
Kun aikanaan tänne Mikkeliin tuli, tuskin muuta kuin ilkkui kaiken aikaa, eli todellista juppielämää, tuskin istui alle 1.000 tuolille, olikohan voittanut jostakin kun niin egoili. - Pantiinhuokeella
Loppuunajetun ison bensa-auton ostaja on kyllä se penaalin tylsin kynä...
- elliivo
Ne muutaman satasen hinnat oli vain pari päivää voimassa oleva tasarahatarjous.
Kyllä muakin nauratti se tonnilla tarjottu sininen Skoda joka oli taas tällä viikolla 1690 e.
Kun kävin sitä katsomassa tasarhapäivillä huomasin että vaikka vuosimalli oli-98 se oli puhkiruostunut.
Myyjä (omistaja) olisi antanut sen minulle kuudella sadalla kun mainitsin ruosteesta. En olisi ostanut sitä edes satasella.
Ostin kuitenki sillä käynnillä sieltä auton johon olen kaikin puolin tyytyväinen ainakin vielä ja hintakin oli enemmän kuin kohdallaan.
En ole aikaisemmin asioinut mainitussa liikkeessä mutta nyt minulle jäi myönteinen kuva.
Pitää vähän itsekin olla skarppina kun lähtee ostamaan käytettyä autoa.- sokotalla vaan
Ei kukaan myy väkisin mitään kenellekään. Olen ostanut parikin autoa Mikkelin joupilta ja ei mulla ainakaan ollut valittamista.Asiallista palvelua ja takuu-aikana havaitut viatkin korjattiin mukisematta.Hinnasta saa kyllä vääntää liikkeessä ,kuin liikkeessä.Kuuluu bisnekseen.Autokaupoille ei tulisi mennä laput silmillä ja kuumeen kourissa.Jos ei itse ymmärrä,ota mukaan sellainen, joka ymmärtää.
- autoilijamies
sokotalla vaan kirjoitti:
Ei kukaan myy väkisin mitään kenellekään. Olen ostanut parikin autoa Mikkelin joupilta ja ei mulla ainakaan ollut valittamista.Asiallista palvelua ja takuu-aikana havaitut viatkin korjattiin mukisematta.Hinnasta saa kyllä vääntää liikkeessä ,kuin liikkeessä.Kuuluu bisnekseen.Autokaupoille ei tulisi mennä laput silmillä ja kuumeen kourissa.Jos ei itse ymmärrä,ota mukaan sellainen, joka ymmärtää.
Pari viime kauppaa oon tehny rinta-joupilla ja tyytyväinen täytyy olla molempiin kauppoihin. Molemmat autot oon ostanu näkemättä niitä ja ovat olleet juuri niin siistit ja hyvät kuin on annettu ymmärtää.
Hyvitykset entisestä ovat olleet parempia, viime kaupassa jopa tuhansia euroja parempi kuin kilpailijoilla.
Eikä kyse ollut siitä, että ostamani auto olisi ollut ylihintainen. Tein hintavertailuja nettiauton ja autotallin sivuilla ja kys. auto oli toiseksi halvin sillä hetkellä myynnissä olevista vastaavista.
Palvelu on ollut ystävällistä kaikkien myyjien osalta, joten jatkossakin käyn kysymässä tarjousta Rinta-Joupilta. - AUTOJOPPARI
autoilijamies kirjoitti:
Pari viime kauppaa oon tehny rinta-joupilla ja tyytyväinen täytyy olla molempiin kauppoihin. Molemmat autot oon ostanu näkemättä niitä ja ovat olleet juuri niin siistit ja hyvät kuin on annettu ymmärtää.
Hyvitykset entisestä ovat olleet parempia, viime kaupassa jopa tuhansia euroja parempi kuin kilpailijoilla.
Eikä kyse ollut siitä, että ostamani auto olisi ollut ylihintainen. Tein hintavertailuja nettiauton ja autotallin sivuilla ja kys. auto oli toiseksi halvin sillä hetkellä myynnissä olevista vastaavista.
Palvelu on ollut ystävällistä kaikkien myyjien osalta, joten jatkossakin käyn kysymässä tarjousta Rinta-Joupilta.Tänään taas rinta-juoppo mainostaa: Farkku opel astra hinta 11980€, toisessa kohdassa vähan ajetut autot: sama auto mutta hinta ONKIN ENÄÄ 9980€
Mulle luvattiin vaihdossa 04 vm farkku corollasta 8000€ ajettu 86 tkm. HOH HOIJAA!!!!
Rintajuopolla samanlainen corolla mikä on itsellänikin niin: 203 tkm ajettu HINTA VAIN 9980€
Vielä kehtasi myyjä sano että ilmoita heti kun mielenkiintoinen peli löytyy AIVAN VARMASTI ILMOITAN
TASAN TARKKAAN TIEDÄN ETTÄ AUTONI HINTA EI OLE MIKÄÄN 8000€ VAAN JOTAIN AIVAN TOISTA - on taitolaji
AUTOJOPPARI kirjoitti:
Tänään taas rinta-juoppo mainostaa: Farkku opel astra hinta 11980€, toisessa kohdassa vähan ajetut autot: sama auto mutta hinta ONKIN ENÄÄ 9980€
Mulle luvattiin vaihdossa 04 vm farkku corollasta 8000€ ajettu 86 tkm. HOH HOIJAA!!!!
Rintajuopolla samanlainen corolla mikä on itsellänikin niin: 203 tkm ajettu HINTA VAIN 9980€
Vielä kehtasi myyjä sano että ilmoita heti kun mielenkiintoinen peli löytyy AIVAN VARMASTI ILMOITAN
TASAN TARKKAAN TIEDÄN ETTÄ AUTONI HINTA EI OLE MIKÄÄN 8000€ VAAN JOTAIN AIVAN TOISTAAutokaupassa ei kannata paljon myyjältä kysyä hyvitystä/välirahaa. Lasket itse sen omasta mielestä sopivaksi ja sanot myyjälle et maksat väliä tämän ja tämän verran. Ite harrastan kyseistä taktiikkaa ja kaksi kertaa on jääny kauppa tekemättä (Ei Rinta-Joupilla) sen takia ettei myyjä "taipunut" tahtooni.
Onhan toki kauppaa jouduttu vääntämään monta päivää ja viimeseltä kauppaan on päädytty.
Autokauppahan perustuu poikkeuksetta aina "petokseen" ja niitä kauppojahan myyjät tekevät päivittäin, joten on niillä varaa välillä tehdä näitä myyjälle ei niin edullisia kauppoja.
Eli katso netistä mikä on kallein hinta millä myydään vaihdossa tuomaasi autoa ja katso millä halvimmillaan myydään ostamaasi autoa ja väliraha muodostuu osapuilleen siitä ja jos myyjä ei suostu niin that´s it. =) - joku roti
AUTOJOPPARI kirjoitti:
Tänään taas rinta-juoppo mainostaa: Farkku opel astra hinta 11980€, toisessa kohdassa vähan ajetut autot: sama auto mutta hinta ONKIN ENÄÄ 9980€
Mulle luvattiin vaihdossa 04 vm farkku corollasta 8000€ ajettu 86 tkm. HOH HOIJAA!!!!
Rintajuopolla samanlainen corolla mikä on itsellänikin niin: 203 tkm ajettu HINTA VAIN 9980€
Vielä kehtasi myyjä sano että ilmoita heti kun mielenkiintoinen peli löytyy AIVAN VARMASTI ILMOITAN
TASAN TARKKAAN TIEDÄN ETTÄ AUTONI HINTA EI OLE MIKÄÄN 8000€ VAAN JOTAIN AIVAN TOISTA8000 on kyllä aika yläkanttiin tollasesta Corollasta...
- mieti vähän..
AUTOJOPPARI kirjoitti:
Tänään taas rinta-juoppo mainostaa: Farkku opel astra hinta 11980€, toisessa kohdassa vähan ajetut autot: sama auto mutta hinta ONKIN ENÄÄ 9980€
Mulle luvattiin vaihdossa 04 vm farkku corollasta 8000€ ajettu 86 tkm. HOH HOIJAA!!!!
Rintajuopolla samanlainen corolla mikä on itsellänikin niin: 203 tkm ajettu HINTA VAIN 9980€
Vielä kehtasi myyjä sano että ilmoita heti kun mielenkiintoinen peli löytyy AIVAN VARMASTI ILMOITAN
TASAN TARKKAAN TIEDÄN ETTÄ AUTONI HINTA EI OLE MIKÄÄN 8000€ VAAN JOTAIN AIVAN TOISTAymmärrät varmaan että ei ne sun toyotaa täyteen hintaan osta. Pitää sillä autolla saada vähän katettakin. Iso halli, todennäköisesti on jonkin verran kulujakin.. ja jos se (corolla) kerran on paljon arvokkaampi nii myy muualle..kuvittelitko et jos sun auton arvo on 10000e saavas siitä9500e..
- Joupilla paras takuu
mieti vähän.. kirjoitti:
ymmärrät varmaan että ei ne sun toyotaa täyteen hintaan osta. Pitää sillä autolla saada vähän katettakin. Iso halli, todennäköisesti on jonkin verran kulujakin.. ja jos se (corolla) kerran on paljon arvokkaampi nii myy muualle..kuvittelitko et jos sun auton arvo on 10000e saavas siitä9500e..
Ymmärtäkää hyvät ihmiset että on kyse liiketoiminnasta jossa joka kaupasta täytyy jäädä katetta yritykselle ja palkka myyjälle. Paras hinta käytetystä tulee suoralla kaupalla. Toki uuteen vaihtaessa liikkeet hyvittävät paremmin..
- etreoo
Joupilla paras takuu kirjoitti:
Ymmärtäkää hyvät ihmiset että on kyse liiketoiminnasta jossa joka kaupasta täytyy jäädä katetta yritykselle ja palkka myyjälle. Paras hinta käytetystä tulee suoralla kaupalla. Toki uuteen vaihtaessa liikkeet hyvittävät paremmin..
Suora kauppa ja Saksasta/Ruotsista uusi tilalle. Näin alat saamaan jo vastinettakin rahoillesi.
- eoeoeo
Joupilla paras takuu kirjoitti:
Ymmärtäkää hyvät ihmiset että on kyse liiketoiminnasta jossa joka kaupasta täytyy jäädä katetta yritykselle ja palkka myyjälle. Paras hinta käytetystä tulee suoralla kaupalla. Toki uuteen vaihtaessa liikkeet hyvittävät paremmin..
Ostin Saksasta BMW:n merkkiliikkeestä 2v vanhan auton, jossa oli 12kk tehdastakuu. Entisen autoni myin ennen ostoreissua viikossa nettiauton kautta. Ei se nyt niin vaikeaa ole, jos ei nyt välttämättä halua maksaa ylihintaa Suomeen.
- sama taas
eoeoeo kirjoitti:
Ostin Saksasta BMW:n merkkiliikkeestä 2v vanhan auton, jossa oli 12kk tehdastakuu. Entisen autoni myin ennen ostoreissua viikossa nettiauton kautta. Ei se nyt niin vaikeaa ole, jos ei nyt välttämättä halua maksaa ylihintaa Suomeen.
Ja tähän vielä lisäyksenä, että Saksassa on tuotevirhevastuu myyjäpuolella huomattavasti Suomea korkeampi.
- Hammurab
AUTOJOPPARI kirjoitti:
Tänään taas rinta-juoppo mainostaa: Farkku opel astra hinta 11980€, toisessa kohdassa vähan ajetut autot: sama auto mutta hinta ONKIN ENÄÄ 9980€
Mulle luvattiin vaihdossa 04 vm farkku corollasta 8000€ ajettu 86 tkm. HOH HOIJAA!!!!
Rintajuopolla samanlainen corolla mikä on itsellänikin niin: 203 tkm ajettu HINTA VAIN 9980€
Vielä kehtasi myyjä sano että ilmoita heti kun mielenkiintoinen peli löytyy AIVAN VARMASTI ILMOITAN
TASAN TARKKAAN TIEDÄN ETTÄ AUTONI HINTA EI OLE MIKÄÄN 8000€ VAAN JOTAIN AIVAN TOISTAVoi voi kun ei siitä omasta rakkaasta korollasta saa enempää, milloin korolloista on tullut sijoituskohteita?
- Heh heh kun nauratta
autoilijamies kirjoitti:
Pari viime kauppaa oon tehny rinta-joupilla ja tyytyväinen täytyy olla molempiin kauppoihin. Molemmat autot oon ostanu näkemättä niitä ja ovat olleet juuri niin siistit ja hyvät kuin on annettu ymmärtää.
Hyvitykset entisestä ovat olleet parempia, viime kaupassa jopa tuhansia euroja parempi kuin kilpailijoilla.
Eikä kyse ollut siitä, että ostamani auto olisi ollut ylihintainen. Tein hintavertailuja nettiauton ja autotallin sivuilla ja kys. auto oli toiseksi halvin sillä hetkellä myynnissä olevista vastaavista.
Palvelu on ollut ystävällistä kaikkien myyjien osalta, joten jatkossakin käyn kysymässä tarjousta Rinta-Joupilta.Terveisin Rinta-joupin autokauppias..
- Takuu on
sama taas kirjoitti:
Ja tähän vielä lisäyksenä, että Saksassa on tuotevirhevastuu myyjäpuolella huomattavasti Suomea korkeampi.
paitsi vientiin. Kuinkas ne takuuasiat oikein hoitaisit suomesta käsin. Car-Garantie eli jonkinlainen vakuutus vahingon varalta saattaisi toimia paremmin mutta oikeaa takuuta et saa.
- wdwwf
jäitä hattuun autokaupoissa...
- ..........
Rinta-Joupilla kehno asiakaspalvelu. Tuntuu siltä, että asiakas on häiriötekijä liikkeessä.
- palvelut
perustuu siihen, että työntekijöille pitää maksaa palkat, vuokrat, sähköt, yms. kulut. Kaikki siis "kusettaa" koska muuten kauppa ei pyöri. Aja vaan polkupyörällä mihin teet huollot ite ja viljele jotai kasviksia ja viljaa, ni saat halvalla itelles ruoat, niin ja syksyllä voi käydä marja- ja sienimetsällä unohtamatta kalastusta. Kuivaa tai suolaa tuotteet, ni ei tarvia ostaa pakastinta, koska pakastimen ostossakin on kusetusta, niin kuin sähkölaskuissakin. Lihaakin löydät tienvarsilta yliajetuista eläimistä, kun ethän halua asekaupan kusettavan sua aseen ostossa. Niin ja olitko ite jossain "kusetus" firmassa töissä?
- Äänestä jaloillasi
palvelut kirjoitti:
perustuu siihen, että työntekijöille pitää maksaa palkat, vuokrat, sähköt, yms. kulut. Kaikki siis "kusettaa" koska muuten kauppa ei pyöri. Aja vaan polkupyörällä mihin teet huollot ite ja viljele jotai kasviksia ja viljaa, ni saat halvalla itelles ruoat, niin ja syksyllä voi käydä marja- ja sienimetsällä unohtamatta kalastusta. Kuivaa tai suolaa tuotteet, ni ei tarvia ostaa pakastinta, koska pakastimen ostossakin on kusetusta, niin kuin sähkölaskuissakin. Lihaakin löydät tienvarsilta yliajetuista eläimistä, kun ethän halua asekaupan kusettavan sua aseen ostossa. Niin ja olitko ite jossain "kusetus" firmassa töissä?
On erilaisia liikkeitä, samalla tuotteella erilaiset hinnat, kivat tai epäystävälliset myyjät jne., ym....
Jaloillaan voi äänestää. - apina matkija
Äänestä jaloillasi kirjoitti:
On erilaisia liikkeitä, samalla tuotteella erilaiset hinnat, kivat tai epäystävälliset myyjät jne., ym....
Jaloillaan voi äänestää.Vanhasta kommenteissas. Äänestä ittes Siperiaan.
- hohoi...
apina matkija kirjoitti:
Vanhasta kommenteissas. Äänestä ittes Siperiaan.
Luulet olevasi viisas sinä ÄLÄ MATKI. Osta lippu Timbuktuun.
- vvvvvvcccc
apina matkija kirjoitti:
Vanhasta kommenteissas. Äänestä ittes Siperiaan.
apina matkija >>>asiaton kommentti.
- ISO JUSSI
Jos autoa myydään halvalla siinä kunnossa, missä se on, eli esim. katsastus edessä ja kaipaa remonttia ja remontin jälkeen auto katsastetaan, on selvää, että auto arvokkaampi.
Jokainen auton omistaja tietää, mitä maksaa remonttien teettäminen, ei mikään firma omaan piikkiin tee remontteja.
Ihme urpotusta muutenkin, syyttää yhtä liikettä/myyntipäälikköä, suorastaan lapsellista ja ei moisia viitsisi edes kommentoida.
Ostakaa valittajat autonne näiltä jobbareilta ja huomaatte pian, mistä olis sit kuitenkin pitäny ostaa, näihinkun ei tehoa mitkään valitukset, toisin kuin liikkeissä, joissa voit saada jotain hyvitystä takuuseen.
Ja ihan noin kokemuksesta, Mikkelissä on hyvä/erinomainen palvelu, kaikissa autoliikkeissä!Olen ostanut auton ko. liikkeestä ja ihan asiallisesti homma toimi. Jopa hyvin! En usko myöskään väitettyyn potaskaan, sillä ei autokauppilailla ole varaa menettää markkinoitaan.
- .................'''
mr.snoopy kirjoitti:
Olen ostanut auton ko. liikkeestä ja ihan asiallisesti homma toimi. Jopa hyvin! En usko myöskään väitettyyn potaskaan, sillä ei autokauppilailla ole varaa menettää markkinoitaan.
On sekä tyytyväisiä ja tyytymättömiä asiakkaita - ja syystäkin.
- ville vallaton
.................''' kirjoitti:
On sekä tyytyväisiä ja tyytymättömiä asiakkaita - ja syystäkin.
Näillähän on aina jostain sanomista, jopa uudesta autosta....penkit on päin persettä, renkaat laahaa maata, moottori "murisee"....
Näille pitäis olla jotku spesiaali pillerit, jonka laittais sen kahvin sekaan.
Tai oikeestaan näiltä vois ottaa kortit kokonaan pois, niin ongelma helpottuis, kulkisivat sit vaikka mopo-autoilla tai helkamalla.
H...jos ei ole rahaa kunnon autoon, johon olis tyytyväinen, niin h...kö sitä tulee niitä renkaita potkimaan ja kuluttamaan toisten työaikaa!
- nsdpdkiwåkd
Kirjoitit asiaa.
- Erikoistarjous?
Nyt Rintajouppi ilmoittaa maksavansa vähintään 2000 euroa autosta kuin autosta, jos vaihtaa autonsa heillä myynnissä olevaan vähintään 6000 euron hintaiseen autoon.
Auto kuin auto siis otetaan vaihdossa, maksetaan kenties vain 2000 euroa vaikka veisi kuinka hyvän auton tahansa vaihdokiksi. Sitten auto myydään tietysti ylihinnalla. Täytyyhän liikkeen saada voittoa!!!
Jos viekin liikkeeseen vaihdokiksi täysin kelvottoman auton, siitäkin maksetaan 2000 euroa. Ehkä yritetään sitten hieman fixata ja myydä tietysti suurella voitolla? Voi asiakasparkaa, jos erehtyy ostamaan tuollaisen menopelin.
Erikoista kaupantekoa.... ja tyhmä maksaa liikaa.....- Kickstart
kirjoittamassa viestissä sanottiin että VÄHINTÄÄN tuo 2000€. Hyväkuntoisesta saa siis enemmän. Huonokuntoisesta rottelosta tuo on puolestaan hyvä hinta, sillä todennäköisesti muut kauppiaat eivät ota sitä edes vastaan tai antavat lohdutukseksi 500€ kunhan et tuo sitä heille. Joudut itse hävittämään sen. Yleensä kauppias pääsee eroon noista vaihdossa tulleista rotteloista myymällä ne jobbareille ronttikaupalla. Ei ison merkkiliikkeen kannata alkaa fiksamaan rotteloita.
- Tinkiä kannattaa
Kickstart kirjoitti:
kirjoittamassa viestissä sanottiin että VÄHINTÄÄN tuo 2000€. Hyväkuntoisesta saa siis enemmän. Huonokuntoisesta rottelosta tuo on puolestaan hyvä hinta, sillä todennäköisesti muut kauppiaat eivät ota sitä edes vastaan tai antavat lohdutukseksi 500€ kunhan et tuo sitä heille. Joudut itse hävittämään sen. Yleensä kauppias pääsee eroon noista vaihdossa tulleista rotteloista myymällä ne jobbareille ronttikaupalla. Ei ison merkkiliikkeen kannata alkaa fiksamaan rotteloita.
Ei kannata olla liian "sinisilmäinen" ja mainosten uhri. Liikehän tahkoaa voittoa ja asiakas maksaa.
Ehkä olisikin parempi olla viemättä vanhaa autoa vaihdossa. Fiksu ostaja osaa kyllä tinkiä ja tsekkaa myös muualla myynnissä olevien vastaavien autojen hinnat. - autoilijaX
Tinkiä kannattaa kirjoitti:
Ei kannata olla liian "sinisilmäinen" ja mainosten uhri. Liikehän tahkoaa voittoa ja asiakas maksaa.
Ehkä olisikin parempi olla viemättä vanhaa autoa vaihdossa. Fiksu ostaja osaa kyllä tinkiä ja tsekkaa myös muualla myynnissä olevien vastaavien autojen hinnat.Siinä on vaan semmonen juttu, että jos lähdet kovasti vertailemaan tarjontaa muualta, niin saattaapi sillä välin se sun bongaamasi hyvä yksilö hävitä. Etenkin farmarit suorastaan revitään käsistä.
Nimimerkillä kokemusta on. - Varaa ja varmista
autoilijaX kirjoitti:
Siinä on vaan semmonen juttu, että jos lähdet kovasti vertailemaan tarjontaa muualta, niin saattaapi sillä välin se sun bongaamasi hyvä yksilö hävitä. Etenkin farmarit suorastaan revitään käsistä.
Nimimerkillä kokemusta on.saattavat varata päiväksi-pariksi auton. Sillä välin voi tehdä kierroksen muissa liikkeissä.
- villeveeti
Autokauppa voi olla taitolaji. Joskus onnistaa, toisinaan ei. Sekä myyjän että ostajan kannattaa paneutua huolella asiaan.
- Ylihintaako?
On vertailtu hintoja. Joupilla oma hintapolitiikkansa. Säästää paljon, kun näkee vaivaa tsekata autoja eri liikkeissä.
- näin on marjat
Hyvittävät vähintään pari tonnia ylihintaisiin vaihtoautoihin.
- Pettynyt_asiakas
Myös asiakaspalvelu Rintajoupissa on todella alhaista, varsinkin tikkurilan liikkeessä. Mistä näitä uunoja ne sinne ottaa?!
- miesvm82
Minäpä ostin yksityiseltä Nissan Cherryn vm-86. Todella siisti sisältä ja päältä. Kaupan päälle vähäruosteinen :) Kilometrejäkin vaivaiset 146 000 ostettaessa :))
Ja hyvin toimii. On jopa toimivat penkinlämmittimet ja takalasin pyyhin.
Arvatkaa hinta.- ent. RintaJ asiakas
Tossa kun moititaan Rintajouppia tuli mielee 3-4 sit ostin "poistomyynnistä" farkkuopelin, oli talvisää ja kun menin katsomaan autoa niin siitä oli pyyhitty lumet pois kaikkialta muualta paitsi konepelliltä, Auton sisällä ei ollut lumiharjaa, ja auto näytti tosi asialliselta sisältä ja päältä. No....minäpäs ostia plajäytin auton pois ja olin suht. tyytyväinen...........päivä pari myöhemmin auton konepelliltä suli pois se ohut lumikerroa ja alta paljastui.....PALANUT KONEPELTI !!!! vähänköhän mä kirosin......NÄIN RINTAJOUPILLA
- seppo 333
noo näistä keskusteluista voisi luulla ettei rintajouppi alemmas pääse mutta totuus on vielä karumpi. kävin tarjoamassa eilen 4000€ vaihtoautoani (toiset liikeet olisivat hyvittäneet 4t-5500€ riippuen auton hinnasta 15-20t€. rintajoupilla 1500€ (auton vm -04) kilometrejä toki 300tkm. tämä vaihdossa autoon joka oli hinnaltaan 16900, samanlaisen (tai ostamassani oli paremmat varusteet ja 10tkm vähemmän ajettu) sai samasta kaupasta 15900-4900 eli välirahaa maksoin 11t€. rintajoupin tarjous oli 15300€ tiukka. ei voinu ku nauraa, yritti vielä tosissaan vääntää kaupoiksi lupaamalla että kaupan tekijäisiksi asennetaan lohkolämmitin :-)
- päärykäinen
aika paljon ajettu vaikea myydä tuskin ferrari
- m
Kyllä ylimieliset myyjät aina katoaa kun kauppa hiipuu.. Mutta ei kai nyt kukaan oikeasti luule, että jos auton käyttöarvo on vaikka 10t e niin liikkeeseen myydessä saa sen saman hinnan, korkeintaan puolet siitä. Ei nyt kukaan niin urpo voi olla että luulee muuta. Vaihdossa voi saada paremmin kun tinkaa vähäsen. Kannattaa myydä itse jos kuvittelee autonsa arvoksi jotain utopistisia summia, netti on näitä myymättömiä pullollaan ja verojakin siitä pitää maksaa.
Mutta oikeasti kannattaa käyttää niitä vaihtoautoja ensin autotohtorin tarkistuksessa ettei tule yllätyksiä vikojen suhteen. Kyllä parin vuoden ikänen autokin voi olla jo aika ruostunut jos ei ole suojattu. Tuskin myyjätkään kaikkia vikoja tietävät tai sitten ei kerro kaikkea. Ja jostain muutaman tonnin/satasen vanhasta kotterosta on turha odottaa, että se on uudenveroinen. Varmasti löytyy vikoja.
Sitähän sää kysyit.. - lyhyesti:
paska firma
- hans
Näkyy olevan Suomen kalleimmat bemarit ja huonoin hyvitys vaihdokista.
- haitanneeko
ei se pyytäjä, vaan.......
- MosseMan
Köyhällä ei ole varaa kuin valittaa ja kadehtia niitä ketkä rahan teon taitaa.
- ViisasPääseeVähemmällä
Ahneen kauppiaan suusta suoraan! Totuushan on se, että rikas ei maksa mielellään penniäkään enempää kun on pakko, ja siksi sitä pääseekin rikastumaan.
Jos nykyinen auto käy ja kukkuu, niin miksi se pitäisi vaihtaa vaikkapa tämän valtion romutus rahan tukemana uuteen? Ostokulut ovat nykyisellä autolla olleet nollassa jo 5 vuotta. Ei ole edelleenkään osamaksua ikävä, ja matka taittuu! - tolkunmies1
ViisasPääseeVähemmällä kirjoitti:
Ahneen kauppiaan suusta suoraan! Totuushan on se, että rikas ei maksa mielellään penniäkään enempää kun on pakko, ja siksi sitä pääseekin rikastumaan.
Jos nykyinen auto käy ja kukkuu, niin miksi se pitäisi vaihtaa vaikkapa tämän valtion romutus rahan tukemana uuteen? Ostokulut ovat nykyisellä autolla olleet nollassa jo 5 vuotta. Ei ole edelleenkään osamaksua ikävä, ja matka taittuu!No niinhän se on! Kauppiaat usein pelottelevat, että voi voi, me ei kohta kyllä voida mitään hyvittää tuosta sinun 2010 vuoden autosta, kun on jo yli 100000km mittarissa. Mutta mietitäänpä hetki. Auton huoltoon menee suunnilleen 500€ vuoteen. Jos sillä ajaa vielä toiset sata tonnia ja 5v lisää, niin kulut on noin 2500€ plus renkaita pari settiä, eli 3500€.
Uuden kun ostat, niin lyhennys on 600€ kuussa plus korot, plus renkaat, plus huollot ja niin edelleen. Viisi vuotta uudella autolla maksaa 30000€, ja huoltoon 2500€ ja renkaita tonnilla, eli 33500€ ja korot päälle.
Minusta tuossa on jo se kuuluisa "toleranssi" jos toiseen menee 33500€ viiteen vuoteen, ja toiseen 3500€. 30000€ on jo sellainen summa, että sillä voisi tehdä jotain muutakin, säilyttää peltilehmää parkissa, ja katsella ikkunasta että sinne ne kaikki rahat menee.
- Palt
60k Bemareita myydään Mikkelin persaukisille putkimiehille osamaksulla. Millähän uskomattomilla hyvitys puheilla se tehdään....
- OstaOsta
Ostakoon Bemarin ne ketkä sen tarpeelliseksi näkee, ei ole minulta pois, enkä seuraa perästä. On nimittäin huonoin sijoitus ikinä. Nyt maksaa 60000€ ja 3v eteenpäin niin 25000€. Ei ehdi putkimies edes lyhentää samaan tahtiin, kun arvo romahtaa. Aika vaikea siellä ratin takana on hymyillä, menee enemmän irvistykseksi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 371792
- 50818
- 69776
- 108740
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7651Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t33629Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27580Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti
2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.15559Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta
Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.141471- 51453