Derbi DRD Limited Edition 07?

Mopon ostaja

Moro

Kysyisin että onko kellään kokemusta tosta moposta ja onko tuo hyvä derbin malli kun yhestä liikkeestä sais varastosta ostaa tuon 07 malli 1kilometri ajettuna 2000 euroa niin onko tuo hyvä mopo vai onko derbillä parempii ja ihan arvostuu että hyviä ja huonoja puolia ja soveltuuko se mulle kun oon 190 pitkä onko liijjan matala?

Ja sitten että miten pystyisin virittää sitä sillee että se kulkee sen about 60?

29

2274

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eipä niillä Derbeillä NIIN paljon eroja ole. Esim. Derbi X-tremen ja tuon DRDn eroja taitaa olla vain ulkonäkö, sekä DRDssä on sähköstartti. o_O Tekniikka on sama.

Itse ainakin maksaisin 2000€ tuosta. Ehkä ainoa huono puoli on, että mopolla on ajettu vain kilometri. Eli joutuisit itse ajamaan mopon sisään. Ja sisäänajo ei ole mikään maailman jännittävin asia... MUTTA tuo on vain oma mielipiteeni. :>

Näh, ei 190cm ole liian pitkä. Tunnen monta tyyppiä jotka ovat ~190cm ja ajavat uusenduroja.

Kureja poistamalla saat sen menemään 60km/H helposti. Irroitat putken, poraat sitä holkin reikää isommaks, tai kokonaan pois.
      Sekä putken holkkiin koskemisen jälkeen on hyvä vaihtaa isompi suutin. (Joku 75 - 80 on sopiva)

• ÖÖÖ...

Derbeis ei oo holkkii putkes... muute vaa... jos sul o tehari siin ni ehk sillo, mut muut ei.

• asd133
        ÖÖÖ... kirjoitti:

Derbeis ei oo holkkii putkes... muute vaa... jos sul o tehari siin ni ehk sillo, mut muut ei.

drd malleis on holkki!

• JAUU

drd on melko matala eli sanoisin et osta mieluummin x-treme ja derbeissä sähköt ei oikeen pelitä ku se on kerran italialainen :)

• asdfsdf
        JAUU kirjoitti:

drd on melko matala eli sanoisin et osta mieluummin x-treme ja derbeissä sähköt ei oikeen pelitä ku se on kerran italialainen :)

"derbeissä sähköt ei oikeen pelitä ku se on kerran italialainen"

ootko vähän pelle jätkä... oletatko että derbissä on sähkövikoja kun se on italialainen? sitä paitsi se on espanjalainen.. se kasataan italiassa joten se ei ole italialainen

• terpivihaaja

derbi on paska älä osta.

• agh5tesr

YHDYN!

• Derbikuskix-race
        agh5tesr kirjoitti:

YHDYN!

Derbi ei oo paska! Itekki ajan vm05 Derbil. Paskimmat merkit ovat kinroad, skyteam/solifer, siis uudet kiinasoliferit ja jincheng paska myös..

• Derbikuskix-race
        agh5tesr kirjoitti:

YHDYN!

Derbi ei oo paska! Itekki ajan vm05 Derbil. Paskimmat merkit ovat kinroad, skyteam/solifer, siis uudet kiinasoliferit ja jincheng paska myös..

• Derbikuskix-race
        agh5tesr kirjoitti:

YHDYN!

• amisssss

derbi on paska älä osta.

perustele. derbi on aivan samanlainen kuin muutkin. pääsee paikasta toiseen.

• yuiyuiyuiy
        Derbikuskix-race kirjoitti:

No...
        derbi on paskempi kuin skyteam.
        Se on todistettu 100 kertaa.

Parhaita ovat euromopot. Ja laadukkaiden euromopojen ja derbin väliin tulee skyteam. Derbin jälkeen jinkku.

Derbi vaan ei kestä.

Mikä siinä on että se ei vain kestä. En uskalla edes ajaa barbilla ku saattaa runko katkee tai kone leikkaa kii.

• retertretetretre

Mikä vika derbissäni kun jäinviivalla kinroadille ?

• c-max0

jincheng on just kova!

• 456erherys563
        yuiyuiyuiy kirjoitti:

No...

Parhaita ovat euromopot. Ja laadukkaiden euromopojen ja derbin väliin tulee skyteam. Derbin jälkeen jinkku.

Derbi vaan ei kestä.

Mikä siinä on että se ei vain kestä. En uskalla edes ajaa barbilla ku saattaa runko katkee tai kone leikkaa kii.

"No...

Derbi vaan ei kestä.

Mikä siinä on että se ei vain kestä. En uskalla edes ajaa barbilla ku saattaa runko katkee tai kone leikkaa kii."

jjjjooo totanoin...itte omistan Solifer Supermoton ja voin sanoo että täys paska. kurittomana ei edes kulje mihinkään ja vikoja löytyy helvetisti...ja tämä soliferi on sama vehje kuin skyteam mutta vain soliferin tarrat. otin solikasta imukaulan kurin pois ja mitähän kävi, viikko kaks nii oli runko poikki! siinä teille laatuu ku sähköt kusee ja moottorin pultit poikkeilee ja ilmanputsari lahoo...

• Derbin omistaja
        retertretetretre kirjoitti:

opettelelkaa sit ajaa jos ei pärjää muille mopoille

• ..
        yuiyuiyuiy kirjoitti:

No...

Derbi vaan ei kestä.

ei vittu mitä paskaa? derbi kai vahvimpia mopoja. joku skyteamin kiina ihme ei vittu kuka ilkee ees ajaa sellasel?

• derbin omistaja
        retertretetretre kirjoitti:

vakio?

• hhshds

Itse omistan kyseisen mopon tosin vain -08 vuosimallia. olen 193 cm pitkä eikä mopo ole liian matala, ihan hyvä ajoasento. Holkkia porailet ja suuttimen vaihat ni helposti saat 60 km/h menemään. Ja jos 2000e saat ton mopon ni osta ihmeessä. Ite pulitin omasta 3600e :P. Mut on se ollu sen arvonen. Kyl päät kääntyy kun sillä ajaa. Toiminu moitteettomasti. Mopo on moottoriltaa täysin sama kuin muutkin derbit mutta jotkin osat ovat erilaisia. Esim jarru ja kytkin kahva sekä tietysti siinä on digimittari. Ja ulkonäköhän on kaikkein suurin ero. Mut kyl tuo limited selvästi hienoin derbi mitä on. Tosin -09 mallin drd pro sm kans pirun komee mut kyl limited vie ;).

• Mopon ostaja

Juu siis se mitä oon ostamassa on noin 4,000 ajettu sillä ajettiin 1 vuos sitten myyjä sai piikin jolloin mopo on ollut vuoden tallissa ja ensin kiinnitin siihn ulkonäköön huomion se on ihan sairaans iisti etenkin se 07 malli :D

Kun oon lukenu että derbeissä oli sähkövikoja sillon 02-04 niin löytyykö niitä sähkövikoja viellä 07 mallista epäilen että ei koska ainakin koulussa on 6 derbii ja kaikki on kestänyt paitsi yksi 05 malli mutta sillä on ajetu se 18,000 vähän reilu niin kait noissa mopoissakin jo ikä painaa?

En jaksais lukee noitten kiina mopojen omistajien paska puhetta vaan ihan sellasien jotka oikeesti omistaa derbin ja osais kertoo kokemuksia...

• Mopon ostaja
        Mopon ostaja kirjoitti:

Juu siis se mitä oon ostamassa on noin 4,000 ajettu sillä ajettiin 1 vuos sitten myyjä sai piikin jolloin mopo on ollut vuoden tallissa ja ensin kiinnitin siihn ulkonäköön huomion se on ihan sairaans iisti etenkin se 07 malli :D

Kun oon lukenu että derbeissä oli sähkövikoja sillon 02-04 niin löytyykö niitä sähkövikoja viellä 07 mallista epäilen että ei koska ainakin koulussa on 6 derbii ja kaikki on kestänyt paitsi yksi 05 malli mutta sillä on ajetu se 18,000 vähän reilu niin kait noissa mopoissakin jo ikä painaa?

En jaksais lukee noitten kiina mopojen omistajien paska puhetta vaan ihan sellasien jotka oikeesti omistaa derbin ja osais kertoo kokemuksia...

Kuulin vähän että Kundon tehari olis tosi hyvä derbiin ja tuohon malliin niin pitääkö paikkaasa?

haluisin että se kiihtyy hyvin ja sitten että siihen vois laittaa sen teharin ja vaihtaa takaratasta sillee että se kihtyy hyvin ja kulkee sen 60-65???

• sähkövikoja
        Mopon ostaja kirjoitti:

Kuulin vähän että Kundon tehari olis tosi hyvä derbiin ja tuohon malliin niin pitääkö paikkaasa?

haluisin että se kiihtyy hyvin ja sitten että siihen vois laittaa sen teharin ja vaihtaa takaratasta sillee että se kihtyy hyvin ja kulkee sen 60-65???

Ei ainakaa mulla tossa -08 limitedissä mitää sähkövikoi ollu vaikka aika paljon jo ajettu. Lisäks monel kaveril derbi joilla ajettu yli lähelle 10 000km ilman vikoja. Mulla on tosa omassa mopossa gianellin tehari ja 12/53 välit kulkee semmone 90 km/h ja kiihtyy sairaan hyvi.

• hgjghjhgjgj
        Mopon ostaja kirjoitti:

Ihan ok peli. Vakiona aika laiska. Jää kyllä kiinavehkeille kun tikku paskaan.
        Että virittää kannattaa ettei hermo ihan mee.

Itsellä on kyseisesä derbissä ollut hieman vikoja: oon ajanu vasta 4000km.
        -akku paskana (sähkövikaa siis)
        -kytkin vaijeri paskaksi
        -jarruvalo palanut
        -lamppu palanut

Muuten ihan ok vehe. Kallis uutena. Suosittelen ostamaan käytettynä jos derbin meinaat.

Sitäkin enemmän suosittelen gileraa. Samat osat, parempi laatu.

• hfdghhfdhfdh
        hgjghjhgjgj kirjoitti:

Ihan ok peli. Vakiona aika laiska. Jää kyllä kiinavehkeille kun tikku paskaan.
        Että virittää kannattaa ettei hermo ihan mee.

Itsellä on kyseisesä derbissä ollut hieman vikoja: oon ajanu vasta 4000km.
        -akku paskana (sähkövikaa siis)
        -kytkin vaijeri paskaksi
        -jarruvalo palanut
        -lamppu palanut

Muuten ihan ok vehe. Kallis uutena. Suosittelen ostamaan käytettynä jos derbin meinaat.

Sitäkin enemmän suosittelen gileraa. Samat osat, parempi laatu.

VArmaa sulla limited onki. Ja vaikka sulla oiski ni sait akun rikki varmaa grillaamalla nuotiolla sitä. vaijerin katkasin puutarhasaksilla ja valot ehkä potkit rikki.

Mutta sulle joka sitä mopoa oot ostamas ni sanon että jos noi halvalla saat nii osta vaan. Itelläni Peugeot xps joka pelittany iha hyvä. Kavereil on aika monel derbi eikä niissäkään mitää vikaa ja noi limitedit on nii simo hienojakin :D. Ja mitä gileraan tulee nii koneisto puolelta se toimii (sama kone kuin derbissä) mutta se on pirun ruma ja sähköt iha surkeat uutenakin. Pimeällä ku ajat nii onku joulukuusi ku vilkut ei toimi.

• Mopon ostaja
        hfdghhfdhfdh kirjoitti:

VArmaa sulla limited onki. Ja vaikka sulla oiski ni sait akun rikki varmaa grillaamalla nuotiolla sitä. vaijerin katkasin puutarhasaksilla ja valot ehkä potkit rikki.

Mutta sulle joka sitä mopoa oot ostamas ni sanon että jos noi halvalla saat nii osta vaan. Itelläni Peugeot xps joka pelittany iha hyvä. Kavereil on aika monel derbi eikä niissäkään mitää vikaa ja noi limitedit on nii simo hienojakin :D. Ja mitä gileraan tulee nii koneisto puolelta se toimii (sama kone kuin derbissä) mutta se on pirun ruma ja sähköt iha surkeat uutenakin. Pimeällä ku ajat nii onku joulukuusi ku vilkut ei toimi.

Moro juu kävin tänään kokeilee sitä siinä toimi kaikki ja oli tosi siistin näkönen :D
        Sen kaveri oli tuonu sille jonkun kundo teho putken niin näytti miten se laitettiin kiinni niin kokeilin sitten äänet oli mukavan tasaset ja hiljaset ja se kulki jonkun 80 mutta en sitä ihan koko ajan ajannu sillee vähän testasin ehkä pari 3 kilsaa ajoin =) mutta mietin viellä että ostanko ton vai katon ko jotain peugeotin xps ää? mutta sähköt kaiki toimi ja oli muuten hieno :D kiihtyy ihan hemmetin hyvin :D mutta jos ostan sen niin mietin että pitääkö taakse laittaa iso vai pieni ratas ja minkä kokonen että se rajottuu se vauhti siihen 60-63km/h?

PS: Kiitos kaikille vastaajillle =)

• derbi senda xtreme
        Mopon ostaja kirjoitti:

Moro juu kävin tänään kokeilee sitä siinä toimi kaikki ja oli tosi siistin näkönen :D
        Sen kaveri oli tuonu sille jonkun kundo teho putken niin näytti miten se laitettiin kiinni niin kokeilin sitten äänet oli mukavan tasaset ja hiljaset ja se kulki jonkun 80 mutta en sitä ihan koko ajan ajannu sillee vähän testasin ehkä pari 3 kilsaa ajoin =) mutta mietin viellä että ostanko ton vai katon ko jotain peugeotin xps ää? mutta sähköt kaiki toimi ja oli muuten hieno :D kiihtyy ihan hemmetin hyvin :D mutta jos ostan sen niin mietin että pitääkö taakse laittaa iso vai pieni ratas ja minkä kokonen että se rajottuu se vauhti siihen 60-63km/h?

PS: Kiitos kaikille vastaajillle =)

itsellä on derbi jossa on 11-58 välit ja kulkee 70 metrakitin tehoputken kanssa. joku 11-65 väleil kulkee noin 60km/h mutta kone huutaa aikamoisesti kaasu pohjassa ajaessa.

• flaurila

Onko ketään muuta 'taskukokosta' täällä kertomassa mulle, että voiko 160cm pitkä ihminen ajaa tällä?
      Eikös se istuinkorkeus ole 87cm..
      Onko limitetti -07 ja -05, samalla korkeudella? :D

• keskustelun aloittan

Moro!

Ite ostin viime syklsynä ton itelle siis ton 07 mallisen drd limited editionin oon tykänny ihan sikapaljon ja on hieno mopo, en tiedä ylttääkö en usko että ylttää jos on sama istuin korkeus koska se on yllättävän korkee se mopo mutta en mene ihan varmaks sanoo mutta 80% varma että ei yllä kunnolla jalat maahan.

Mites tuo hollki on paras ottaa siitä pois poraamalla vai millä?

• HAISEVANEEKERI

EIKÖ se oo iha oma mielipide et minkä mopon ostaa?? :DDDD ihmetyttää vaa ku toiset aina tulee et vitu paska mopo osta tällane mielummi ja ite et tykkää yhtää asfoiSDGVIJsXDD

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1662
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1488
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      36
      911
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      859
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      811
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      786
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      738
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      730
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      728
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      700
    Aihe