Derbi DRD Limited Edition 07?

Mopon ostaja

Moro

Kysyisin että onko kellään kokemusta tosta moposta ja onko tuo hyvä derbin malli kun yhestä liikkeestä sais varastosta ostaa tuon 07 malli 1kilometri ajettuna 2000 euroa niin onko tuo hyvä mopo vai onko derbillä parempii ja ihan arvostuu että hyviä ja huonoja puolia ja soveltuuko se mulle kun oon 190 pitkä onko liijjan matala?

Ja sitten että miten pystyisin virittää sitä sillee että se kulkee sen about 60?

29

2343

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eipä niillä Derbeillä NIIN paljon eroja ole. Esim. Derbi X-tremen ja tuon DRDn eroja taitaa olla vain ulkonäkö, sekä DRDssä on sähköstartti. o_O Tekniikka on sama.

      Itse ainakin maksaisin 2000€ tuosta. Ehkä ainoa huono puoli on, että mopolla on ajettu vain kilometri. Eli joutuisit itse ajamaan mopon sisään. Ja sisäänajo ei ole mikään maailman jännittävin asia... MUTTA tuo on vain oma mielipiteeni. :>

      Näh, ei 190cm ole liian pitkä. Tunnen monta tyyppiä jotka ovat ~190cm ja ajavat uusenduroja.

      Kureja poistamalla saat sen menemään 60km/H helposti. Irroitat putken, poraat sitä holkin reikää isommaks, tai kokonaan pois.
      Sekä putken holkkiin koskemisen jälkeen on hyvä vaihtaa isompi suutin. (Joku 75 - 80 on sopiva)

      • ÖÖÖ...

        Derbeis ei oo holkkii putkes... muute vaa... jos sul o tehari siin ni ehk sillo, mut muut ei.


      • asd133
        ÖÖÖ... kirjoitti:

        Derbeis ei oo holkkii putkes... muute vaa... jos sul o tehari siin ni ehk sillo, mut muut ei.

        drd malleis on holkki!


      • JAUU

        drd on melko matala eli sanoisin et osta mieluummin x-treme ja derbeissä sähköt ei oikeen pelitä ku se on kerran italialainen :)


      • asdfsdf
        JAUU kirjoitti:

        drd on melko matala eli sanoisin et osta mieluummin x-treme ja derbeissä sähköt ei oikeen pelitä ku se on kerran italialainen :)

        "derbeissä sähköt ei oikeen pelitä ku se on kerran italialainen"

        ootko vähän pelle jätkä... oletatko että derbissä on sähkövikoja kun se on italialainen? sitä paitsi se on espanjalainen.. se kasataan italiassa joten se ei ole italialainen


    • terpivihaaja

      derbi on paska älä osta.

      • agh5tesr

        YHDYN!


      • Derbikuskix-race
        agh5tesr kirjoitti:

        YHDYN!

        Derbi ei oo paska! Itekki ajan vm05 Derbil. Paskimmat merkit ovat kinroad, skyteam/solifer, siis uudet kiinasoliferit ja jincheng paska myös..


      • Derbikuskix-race
        agh5tesr kirjoitti:

        YHDYN!

        Derbi ei oo paska! Itekki ajan vm05 Derbil. Paskimmat merkit ovat kinroad, skyteam/solifer, siis uudet kiinasoliferit ja jincheng paska myös..


      • Derbikuskix-race
        agh5tesr kirjoitti:

        YHDYN!

        Derbi ei oo paska! Itekki ajan vm05 Derbil. Paskimmat merkit ovat kinroad, skyteam/solifer, siis uudet kiinasoliferit ja jincheng paska myös..


      • amisssss

        derbi on paska älä osta.


        perustele. derbi on aivan samanlainen kuin muutkin. pääsee paikasta toiseen.


      • yuiyuiyuiy
        Derbikuskix-race kirjoitti:

        Derbi ei oo paska! Itekki ajan vm05 Derbil. Paskimmat merkit ovat kinroad, skyteam/solifer, siis uudet kiinasoliferit ja jincheng paska myös..

        No...
        derbi on paskempi kuin skyteam.
        Se on todistettu 100 kertaa.

        Parhaita ovat euromopot. Ja laadukkaiden euromopojen ja derbin väliin tulee skyteam. Derbin jälkeen jinkku.

        Derbi vaan ei kestä.

        Mikä siinä on että se ei vain kestä. En uskalla edes ajaa barbilla ku saattaa runko katkee tai kone leikkaa kii.


      • retertretetretre
        Derbikuskix-race kirjoitti:

        Derbi ei oo paska! Itekki ajan vm05 Derbil. Paskimmat merkit ovat kinroad, skyteam/solifer, siis uudet kiinasoliferit ja jincheng paska myös..

        Mikä vika derbissäni kun jäinviivalla kinroadille ?


      • c-max0
        Derbikuskix-race kirjoitti:

        Derbi ei oo paska! Itekki ajan vm05 Derbil. Paskimmat merkit ovat kinroad, skyteam/solifer, siis uudet kiinasoliferit ja jincheng paska myös..

        jincheng on just kova!


      • 456erherys563
        yuiyuiyuiy kirjoitti:

        No...
        derbi on paskempi kuin skyteam.
        Se on todistettu 100 kertaa.

        Parhaita ovat euromopot. Ja laadukkaiden euromopojen ja derbin väliin tulee skyteam. Derbin jälkeen jinkku.

        Derbi vaan ei kestä.

        Mikä siinä on että se ei vain kestä. En uskalla edes ajaa barbilla ku saattaa runko katkee tai kone leikkaa kii.

        "No...
        derbi on paskempi kuin skyteam.
        Se on todistettu 100 kertaa.

        Parhaita ovat euromopot. Ja laadukkaiden euromopojen ja derbin väliin tulee skyteam. Derbin jälkeen jinkku.

        Derbi vaan ei kestä.

        Mikä siinä on että se ei vain kestä. En uskalla edes ajaa barbilla ku saattaa runko katkee tai kone leikkaa kii."

        jjjjooo totanoin...itte omistan Solifer Supermoton ja voin sanoo että täys paska. kurittomana ei edes kulje mihinkään ja vikoja löytyy helvetisti...ja tämä soliferi on sama vehje kuin skyteam mutta vain soliferin tarrat. otin solikasta imukaulan kurin pois ja mitähän kävi, viikko kaks nii oli runko poikki! siinä teille laatuu ku sähköt kusee ja moottorin pultit poikkeilee ja ilmanputsari lahoo...


      • Derbin omistaja
        retertretetretre kirjoitti:

        Mikä vika derbissäni kun jäinviivalla kinroadille ?

        opettelelkaa sit ajaa jos ei pärjää muille mopoille


      • ..
        yuiyuiyuiy kirjoitti:

        No...
        derbi on paskempi kuin skyteam.
        Se on todistettu 100 kertaa.

        Parhaita ovat euromopot. Ja laadukkaiden euromopojen ja derbin väliin tulee skyteam. Derbin jälkeen jinkku.

        Derbi vaan ei kestä.

        Mikä siinä on että se ei vain kestä. En uskalla edes ajaa barbilla ku saattaa runko katkee tai kone leikkaa kii.

        ei vittu mitä paskaa? derbi kai vahvimpia mopoja. joku skyteamin kiina ihme ei vittu kuka ilkee ees ajaa sellasel?


      • derbin omistaja
        retertretetretre kirjoitti:

        Mikä vika derbissäni kun jäinviivalla kinroadille ?

        vakio?


    • hhshds

      Itse omistan kyseisen mopon tosin vain -08 vuosimallia. olen 193 cm pitkä eikä mopo ole liian matala, ihan hyvä ajoasento. Holkkia porailet ja suuttimen vaihat ni helposti saat 60 km/h menemään. Ja jos 2000e saat ton mopon ni osta ihmeessä. Ite pulitin omasta 3600e :P. Mut on se ollu sen arvonen. Kyl päät kääntyy kun sillä ajaa. Toiminu moitteettomasti. Mopo on moottoriltaa täysin sama kuin muutkin derbit mutta jotkin osat ovat erilaisia. Esim jarru ja kytkin kahva sekä tietysti siinä on digimittari. Ja ulkonäköhän on kaikkein suurin ero. Mut kyl tuo limited selvästi hienoin derbi mitä on. Tosin -09 mallin drd pro sm kans pirun komee mut kyl limited vie ;).

      • Mopon ostaja

        Juu siis se mitä oon ostamassa on noin 4,000 ajettu sillä ajettiin 1 vuos sitten myyjä sai piikin jolloin mopo on ollut vuoden tallissa ja ensin kiinnitin siihn ulkonäköön huomion se on ihan sairaans iisti etenkin se 07 malli :D

        Kun oon lukenu että derbeissä oli sähkövikoja sillon 02-04 niin löytyykö niitä sähkövikoja viellä 07 mallista epäilen että ei koska ainakin koulussa on 6 derbii ja kaikki on kestänyt paitsi yksi 05 malli mutta sillä on ajetu se 18,000 vähän reilu niin kait noissa mopoissakin jo ikä painaa?

        En jaksais lukee noitten kiina mopojen omistajien paska puhetta vaan ihan sellasien jotka oikeesti omistaa derbin ja osais kertoo kokemuksia...


      • Mopon ostaja
        Mopon ostaja kirjoitti:

        Juu siis se mitä oon ostamassa on noin 4,000 ajettu sillä ajettiin 1 vuos sitten myyjä sai piikin jolloin mopo on ollut vuoden tallissa ja ensin kiinnitin siihn ulkonäköön huomion se on ihan sairaans iisti etenkin se 07 malli :D

        Kun oon lukenu että derbeissä oli sähkövikoja sillon 02-04 niin löytyykö niitä sähkövikoja viellä 07 mallista epäilen että ei koska ainakin koulussa on 6 derbii ja kaikki on kestänyt paitsi yksi 05 malli mutta sillä on ajetu se 18,000 vähän reilu niin kait noissa mopoissakin jo ikä painaa?

        En jaksais lukee noitten kiina mopojen omistajien paska puhetta vaan ihan sellasien jotka oikeesti omistaa derbin ja osais kertoo kokemuksia...

        Kuulin vähän että Kundon tehari olis tosi hyvä derbiin ja tuohon malliin niin pitääkö paikkaasa?

        haluisin että se kiihtyy hyvin ja sitten että siihen vois laittaa sen teharin ja vaihtaa takaratasta sillee että se kihtyy hyvin ja kulkee sen 60-65???


      • sähkövikoja
        Mopon ostaja kirjoitti:

        Kuulin vähän että Kundon tehari olis tosi hyvä derbiin ja tuohon malliin niin pitääkö paikkaasa?

        haluisin että se kiihtyy hyvin ja sitten että siihen vois laittaa sen teharin ja vaihtaa takaratasta sillee että se kihtyy hyvin ja kulkee sen 60-65???

        Ei ainakaa mulla tossa -08 limitedissä mitää sähkövikoi ollu vaikka aika paljon jo ajettu. Lisäks monel kaveril derbi joilla ajettu yli lähelle 10 000km ilman vikoja. Mulla on tosa omassa mopossa gianellin tehari ja 12/53 välit kulkee semmone 90 km/h ja kiihtyy sairaan hyvi.


      • hgjghjhgjgj
        Mopon ostaja kirjoitti:

        Juu siis se mitä oon ostamassa on noin 4,000 ajettu sillä ajettiin 1 vuos sitten myyjä sai piikin jolloin mopo on ollut vuoden tallissa ja ensin kiinnitin siihn ulkonäköön huomion se on ihan sairaans iisti etenkin se 07 malli :D

        Kun oon lukenu että derbeissä oli sähkövikoja sillon 02-04 niin löytyykö niitä sähkövikoja viellä 07 mallista epäilen että ei koska ainakin koulussa on 6 derbii ja kaikki on kestänyt paitsi yksi 05 malli mutta sillä on ajetu se 18,000 vähän reilu niin kait noissa mopoissakin jo ikä painaa?

        En jaksais lukee noitten kiina mopojen omistajien paska puhetta vaan ihan sellasien jotka oikeesti omistaa derbin ja osais kertoo kokemuksia...

        Ihan ok peli. Vakiona aika laiska. Jää kyllä kiinavehkeille kun tikku paskaan.
        Että virittää kannattaa ettei hermo ihan mee.

        Itsellä on kyseisesä derbissä ollut hieman vikoja: oon ajanu vasta 4000km.
        -akku paskana (sähkövikaa siis)
        -kytkin vaijeri paskaksi
        -jarruvalo palanut
        -lamppu palanut

        Muuten ihan ok vehe. Kallis uutena. Suosittelen ostamaan käytettynä jos derbin meinaat.

        Sitäkin enemmän suosittelen gileraa. Samat osat, parempi laatu.


      • hfdghhfdhfdh
        hgjghjhgjgj kirjoitti:

        Ihan ok peli. Vakiona aika laiska. Jää kyllä kiinavehkeille kun tikku paskaan.
        Että virittää kannattaa ettei hermo ihan mee.

        Itsellä on kyseisesä derbissä ollut hieman vikoja: oon ajanu vasta 4000km.
        -akku paskana (sähkövikaa siis)
        -kytkin vaijeri paskaksi
        -jarruvalo palanut
        -lamppu palanut

        Muuten ihan ok vehe. Kallis uutena. Suosittelen ostamaan käytettynä jos derbin meinaat.

        Sitäkin enemmän suosittelen gileraa. Samat osat, parempi laatu.

        VArmaa sulla limited onki. Ja vaikka sulla oiski ni sait akun rikki varmaa grillaamalla nuotiolla sitä. vaijerin katkasin puutarhasaksilla ja valot ehkä potkit rikki.


        Mutta sulle joka sitä mopoa oot ostamas ni sanon että jos noi halvalla saat nii osta vaan. Itelläni Peugeot xps joka pelittany iha hyvä. Kavereil on aika monel derbi eikä niissäkään mitää vikaa ja noi limitedit on nii simo hienojakin :D. Ja mitä gileraan tulee nii koneisto puolelta se toimii (sama kone kuin derbissä) mutta se on pirun ruma ja sähköt iha surkeat uutenakin. Pimeällä ku ajat nii onku joulukuusi ku vilkut ei toimi.


      • Mopon ostaja
        hfdghhfdhfdh kirjoitti:

        VArmaa sulla limited onki. Ja vaikka sulla oiski ni sait akun rikki varmaa grillaamalla nuotiolla sitä. vaijerin katkasin puutarhasaksilla ja valot ehkä potkit rikki.


        Mutta sulle joka sitä mopoa oot ostamas ni sanon että jos noi halvalla saat nii osta vaan. Itelläni Peugeot xps joka pelittany iha hyvä. Kavereil on aika monel derbi eikä niissäkään mitää vikaa ja noi limitedit on nii simo hienojakin :D. Ja mitä gileraan tulee nii koneisto puolelta se toimii (sama kone kuin derbissä) mutta se on pirun ruma ja sähköt iha surkeat uutenakin. Pimeällä ku ajat nii onku joulukuusi ku vilkut ei toimi.

        Moro juu kävin tänään kokeilee sitä siinä toimi kaikki ja oli tosi siistin näkönen :D
        Sen kaveri oli tuonu sille jonkun kundo teho putken niin näytti miten se laitettiin kiinni niin kokeilin sitten äänet oli mukavan tasaset ja hiljaset ja se kulki jonkun 80 mutta en sitä ihan koko ajan ajannu sillee vähän testasin ehkä pari 3 kilsaa ajoin =) mutta mietin viellä että ostanko ton vai katon ko jotain peugeotin xps ää? mutta sähköt kaiki toimi ja oli muuten hieno :D kiihtyy ihan hemmetin hyvin :D mutta jos ostan sen niin mietin että pitääkö taakse laittaa iso vai pieni ratas ja minkä kokonen että se rajottuu se vauhti siihen 60-63km/h?

        PS: Kiitos kaikille vastaajillle =)


      • derbi senda xtreme
        Mopon ostaja kirjoitti:

        Moro juu kävin tänään kokeilee sitä siinä toimi kaikki ja oli tosi siistin näkönen :D
        Sen kaveri oli tuonu sille jonkun kundo teho putken niin näytti miten se laitettiin kiinni niin kokeilin sitten äänet oli mukavan tasaset ja hiljaset ja se kulki jonkun 80 mutta en sitä ihan koko ajan ajannu sillee vähän testasin ehkä pari 3 kilsaa ajoin =) mutta mietin viellä että ostanko ton vai katon ko jotain peugeotin xps ää? mutta sähköt kaiki toimi ja oli muuten hieno :D kiihtyy ihan hemmetin hyvin :D mutta jos ostan sen niin mietin että pitääkö taakse laittaa iso vai pieni ratas ja minkä kokonen että se rajottuu se vauhti siihen 60-63km/h?

        PS: Kiitos kaikille vastaajillle =)

        itsellä on derbi jossa on 11-58 välit ja kulkee 70 metrakitin tehoputken kanssa. joku 11-65 väleil kulkee noin 60km/h mutta kone huutaa aikamoisesti kaasu pohjassa ajaessa.


    • flaurila

      Onko ketään muuta 'taskukokosta' täällä kertomassa mulle, että voiko 160cm pitkä ihminen ajaa tällä?
      Eikös se istuinkorkeus ole 87cm..
      Onko limitetti -07 ja -05, samalla korkeudella? :D

      • keskustelun aloittan

        Moro!

        Ite ostin viime syklsynä ton itelle siis ton 07 mallisen drd limited editionin oon tykänny ihan sikapaljon ja on hieno mopo, en tiedä ylttääkö en usko että ylttää jos on sama istuin korkeus koska se on yllättävän korkee se mopo mutta en mene ihan varmaks sanoo mutta 80% varma että ei yllä kunnolla jalat maahan.

        Mites tuo hollki on paras ottaa siitä pois poraamalla vai millä?


    • HAISEVANEEKERI

      EIKÖ se oo iha oma mielipide et minkä mopon ostaa?? :DDDD ihmetyttää vaa ku toiset aina tulee et vitu paska mopo osta tällane mielummi ja ite et tykkää yhtää asfoiSDGVIJsXDD

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      120
      1301
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1163
    3. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      48
      1133
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe