Kun ei millään viitsisi vuokrata autoa, ollaan orlandossa ja hotellista kuljetus disney worldiin ja taisi olla universal studiollekin, mutta jos ei paljoa muuta mielessä kuin päästä Orlando premium outletsiin, niin kannattaako sen takia vuokrata autoa? Paljo siellä maksaisi taksi, hotelliltamme on 13.6 mailia outletsille (continental plaza).
Vastaukset 5
- on
kyllä aika hankalaa lomailu on Orlandossa ilman autoa, itse en ryhtyisi moiseen. Kyllä siellä taksilla/limo servicelläkin pääsee, mutta hinnat saattaa olla korkeampia kuin auto.
ilman autoa jää paljon näkemättä. Premium Outlet Mall on aika mahtava ostospaikka, ihan koko perheelle... - tintti555
Siis et viitsi vuokrata autoa, johtuuko se siitä että ei ole rahaa vuokrata autoa vai pelottaako ajaminen siellä? autonvuokraaminen on jenkeissä todella halpaa ja niillä bensan hinnoilla, kyllä kannattaisi pelkonsa voittaa ja vuokrata se auto, näkeekin paljon enemmän kun pääsee liikkumaan paremmin! Minusta ainakin jenkeissä oli paljon helpompaa ja turvallisempaa ajaa kuin Suomessa!
- autoa
Ajattelin että se on turhaa vaivaa ja maksamista kun hotellilta kerran on kuljetus niihin paikkoihin joihin olemme menossa. Ainostaan tuonne outlettiin ei ole kyytiä.
- Lando
autoa kirjoitti:
Ajattelin että se on turhaa vaivaa ja maksamista kun hotellilta kerran on kuljetus niihin paikkoihin joihin olemme menossa. Ainostaan tuonne outlettiin ei ole kyytiä.
2 kertaa Orlandossa käyneenä voin sanoa, että hyvin pärjää ilman autoa. I-Trolley kulkee pitkin International Drivea kahden outlet-mallin välillä. Lynx bussit kulkevat ja niillä pääsee kyllä miltei mihin vaan, tosin bussia voi toki joutua vaihtamaan ja aikaa tuhraantuu. Mutta kuskit ovat ystävällisiä ja neuvovat kyllä, jos et itse tiedä milloin jäädä pois bussista.
- No way
Miamissa ei todellakaan pärjää ilman autoa. Kävelyteitä ei ole paljon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Älä unohda minua
Nainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit si84822On väärin
Tykätä ja haluta sua kun tilanne täysin mahdoton mutta minkäs teet. Mun sisällä roihuaa 🔥 kunpa tietäisit mitä sä minus43682Jorma Uotinen läväytti härskin heiton - Paljastus uudesta TTK-romanssista?
Tuomari Jorma Uotisen linja on välillä hyvinkin rohkea TTK:ssa. Hän näpäytti Jaakko Parkkalille ja Kastanja Rauhalalle v12658- 50599
- 65581
- 77524
Nyt on nyt
Turha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausl49451- 31439
- 42404
Saat mut hymyileen suuresti, ja odotan koska saan antaa sulle haleja ja pusuja ihan oikeasti
En tiedä mikä sussa on, mut sun koko olemus ja ilmeet, ja persoona ja ulkonäkö saa mut vaan hyvälle tuulelle. Oot vaan s14389Martina avautuu
Martina on päässyt kertomaan Feminassa konkurssistaan. On viettänyt monia unettomia öitä. On elänyt ikäänkuin painekatti120378Kadutko mies?
Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.29369Hyvästi Iisalmen Citymarket.
Nyt riitti huolimaton kassatoiminta!Nyt sattuu joka toisella käynnillä samaa,joko laskutettu samasta tuotteesta liian mo18362- 52358
- 56347
- 26346
- 59343
Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?
Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.h119343Kaivatun haluaminen
seksuaalisesti herättää syvältä selkärangasta esiin villieläimellisiä vaistoja sekä haluja peittäen sivistyneen ihmisenä27334Mitä järkeä kiusata ihmisiä palstalla
Luuleeko ne kiusaajat oikeasti, että joku tosissaan ajattelisi niiden haukkujen olevan itselle? Hukkaan menee kiusaajill89328