Onko sinulla tapan halkaista täyteen tullut imurinpussi jotta löytäisit hukkaamiasi pieniä esineitä?
Itse olen siten jo monta tarpeellista pelastanut kuten esim. irronneen nahkasohvan napin ym.ta.
Imurinpussi !
13
404
Vastaukset
- todella tiedän
imurin nielaisseen jonkun tärkeän pikkuesineen,
en muuten tutki pussin sisältöä :)) - ole ei...
toki myönnän, että kerran imuroin sormukseni ja silloin avasin pölypussin heti eli en jäänyt odottamaan täyttymistä.
- viivi-amaldiina
jos jotain tärkeää menee vahingossa imuriin kun on vesi-säiliö mihin kulkeutuvat,
sieltä on helppo noukkia pois.
Kuin myös jos haluaa eri tuoksuja raikkaaseen veteen vanuljasokeria, tai koivunlehtiä, ihan mitä milloinki mieleen juolahtaa. - ibiza*
sankosta löytää kaiken mahdollisen kadonneen kun tyhjentelee sitä...
- Etsivä löytää
tyytyväinen keskusimuriisi?
Minä moitin sitä pitkää imuletkua jota piti siirtää eri imuaukkoon jotta ylettyi joka paikkaan ja imuroin nyt tavallisella. Moitin sitäkin kun se röpelöletku hankasi ovenpieliin jälkiä. Olenkohan vanhanaikainen vai muuten turhan tarkka ovipielistä! - k/k
Etsivä löytää kirjoitti:
Minä moitin sitä pitkää imuletkua jota piti siirtää eri imuaukkoon jotta ylettyi joka paikkaan ja imuroin nyt tavallisella. Moitin sitäkin kun se röpelöletku hankasi ovenpieliin jälkiä. Olenkohan vanhanaikainen vai muuten turhan tarkka ovipielistä!Keskusimurit oli uusia,asensin sellaisen ja olen ollut tyytyväinen,en eres ole huomannut letkun tuhoavan ovipieliä.
Imurasioiren sijoituskin ratkaisee paljon miten se toimii,muuten eikös se perässä verettävä möykky kolhi paikkoja,ja pöllytä tomua huoneisiin ja se möykkä mitä se pitää? - ibiza*
Etsivä löytää kirjoitti:
Minä moitin sitä pitkää imuletkua jota piti siirtää eri imuaukkoon jotta ylettyi joka paikkaan ja imuroin nyt tavallisella. Moitin sitäkin kun se röpelöletku hankasi ovenpieliin jälkiä. Olenkohan vanhanaikainen vai muuten turhan tarkka ovipielistä!Kun asensin tuon imurin, laitoin asuntooni ullakolta seinien sisäkautta 5 kpl liitäntärasioita... Näin sain letkun puolittaa ja ei ole vaikeuksia sen kanssa... Empä noita hankaumia ole huomannut eikä tuo letku ole tiukalla koskaan...
Takapihan lasihuoneessa on kaapissa jatkoletku jota tarvitsen kun imuroin ko. huoneen... Imuroitaessa huoneen ilma on raikas... Nuo normaali-imurit kun tahtovat tuoksahdella oli niissä mitä mikrosuodattimia tahansa... - Etsivä löytää
k/k kirjoitti:
Keskusimurit oli uusia,asensin sellaisen ja olen ollut tyytyväinen,en eres ole huomannut letkun tuhoavan ovipieliä.
Imurasioiren sijoituskin ratkaisee paljon miten se toimii,muuten eikös se perässä verettävä möykky kolhi paikkoja,ja pöllytä tomua huoneisiin ja se möykkä mitä se pitää?selvittänyt kuitenkin imuroinnin imurilla joka ostettiin, siis tavallinen, kooltaan kätevä, monet suodattimet eikä kauhea ääni. Eikä ole raskaskaan ja siinä on iso imurinlevyinen kantokahva. Ei päästä pölyä läpi koska muuten en itse voisi sillä imuroidakaan astman vuoksi. Meillä se keskuskone on autotallin nurkassa joten sieltä on melko pitkä matka toisen pään huoneisiin ja tehot ehkä hieman hävisi matkalla.
Puiset ovipielet olivat jo saaneet jälkiä alhaalla niissä ovipielissä missä letku joutui mutkittelemaan toiseen huoneeseen kuten esim. pesuhuoneeseen ja saunaan.
pusseja tullut joskus tongittuakin. Joku parikymmentä vuotta sitten imuriin livahti sukka. Kirjoitin maalarinteipin palaan "SUKKA" ja teippasin sen imurin päälle. Muistaisi sitten pussin täytyttyä hajottaa sen roskikseen ja pelastaa se sukka. Nykyään se samainen imuri on minulla vertaskäytössä ja edelleen imurin päällä teipin palasessa lukee "SUKKA".
- Etsivä löytää
sukan kanssa hyvin kun teippi jäi paikoilleen? Eli muistitko ?
Teipistä puheenollen, meillä käytetään usein maalarinteippiä pakasterasioihin marjoja sun muita pakastettaessa. Siitä on helppo vaikka vain repäistä pala jos ei viitsi sakseja ottaa ja se pysyy purnukoitten kansissa kiinni pakastimessa ja kirjoituskin pysyy siinä. - mies_vm56
Etsivä löytää kirjoitti:
sukan kanssa hyvin kun teippi jäi paikoilleen? Eli muistitko ?
Teipistä puheenollen, meillä käytetään usein maalarinteippiä pakasterasioihin marjoja sun muita pakastettaessa. Siitä on helppo vaikka vain repäistä pala jos ei viitsi sakseja ottaa ja se pysyy purnukoitten kansissa kiinni pakastimessa ja kirjoituskin pysyy siinä.siinä käydä niin, että ajattelin sukan olleen kuitenkin jo niin kulunut, että menköön. En oikein muista.
Maalarinteippi on monikäyttöistä. Tosin ei ihan mihin tahansa kannata liimailla, saattaa kuivuttuaan jämähtää se liima kovin työlääksi puhdistettavaksi.
- sinne ..
isännän hiluja ja kiluja. Sieltä se sitten niitä onkii ja tonkii.
Olisi tarkoitus ostaa uusi imuri.- PimuF.
joka höyryttää ja imuroi samalla...mutta, ovat niin kalliita. Vähän imuria käytän..joka toinen päivä kun lattiat moppaan nihkeällä...niin eipä tuota imuria tarvitse juuri kuin olkkarin isoon mattoon ja eteisen pitkään mattoon...Pikku matot kun kätevästi voi tossa tuuletusparvekkeella puistaa, on samalla kerrostasossa jokaisessa kerroksessa kun omansa. Ei tarvitse ajatella että, naapuriin pölyt menevät. Parvekkeet kun sijoitettu niin tähän rakennukseen ettei haittaa ketään..sellaiseen kulmaan. Rakennus arkkitehdiltä aikanaan hyvä oivallus...tämä tuuletusparveke erikseen...
Sitä kun siivoaa usein, niin pääsee vähemmällä.
t:Pimu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931692
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2141359- 831298
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!55962Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46911- 47908
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38888Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9854- 46832
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35799