Eli siis maaliskuun alussa ois tarkotus lentää mauritiukselle pariksi viikoksi. Lueskelin tuosta cyklonikaudesta mutta ei se meitä haittaa, luo vaan jännitystä, ja jos kerran kuitenki on kuumaa ja aurinko paistaa ni no problem!
Mut että suositteletteko mieluummin länsiosaa tuolloin keväällä matkustaville, noin niinkun ilmaston/auringon puolesta? Näin vähän ymmärsin kirjotuksista.
Miksi näin?
Mitä kivoja paikkoja siellä on ja mihin omatoimimatkailijan kannattais majoittua, hyvää ja halpaa tietenkin toivomme?
Mitä muuta tulisi mieleen niin saa kirjoittaa, kaikki kokemukset tervetulleita!!
Kiitos!
maaliskuussa 2010 2vko:a
4
1036
Vastaukset
- ka ri am taas
http://www.villacool.com/home.htm Noin 400€/ 130m2/vko... tai hotelliin.. Miten haluaa. Oltiin kerran hotlassa. Asunto mukavampi. Lännessä vähemmän sadetta. Itäpuolikaan EI huono.. Sadetta kuitenkin vähän lämpötila kompensoi :) Saari snadi joten kaikkialla voi käydä. Taksi 50€ pvä.. ps Jos meette itään, menkää Domain Anna ravintolaan Flick n Flackiin!! Best what u can get ;)
- 17+16
itään? Flic En Flac on lännessä.
- kultahipiä
maaliskuun alussa ois kans toive päästä mauritiukselle... aijjai sentään, kun on kutkuttavaa suunnitella reissua näin ensimmäisten räntäsateiden aikaan...
- 13+12
Ilman muuta länsirannikkoa. Ei vain sään vaan sen takia että kaikki on länsipuolella. Itään voi tehdä päivän taksimatkan ja huomata että länsi oli hyvä valinta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1354410Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.1092214- 641518
- 571269
- 2611157
Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E1351109Ajattele, miten häviävän pieni
todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim49866Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k9822Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast31793Pieni vinkki miehelle
Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.40787