Johtajuus on synnynnäistä, ei sitä missään kouluissa opita, ei edes kadettikoulussa, RUK:sta puhumattakaan. Hitler oli korpraali, Stalinia ei edes huolittu tsaarin armeijaan mutta molempien edessä hienot sotakoulut käyneet kenraalit ja marsalkatkin ottivat asennon. Kummallista, eivät olleet saaneet päivääkään mitään johtajakoulutusta mutta silti ammattiupseerit olivat heidän edessään niin nöyrää poikaa kuin olla ja voi...
RUK:n johtajakoulutus on humpuukia!
3
1657
Vastaukset
- Res.Alik. -Siviilissä johtaja
synnynnäistä, ei RUK tai kadis pahaa tee.
Vähän ontuva esimerkki mutta kuitenkin;
Autoa voi ajaa kuka tahansa, mutta jotkut osaavat sen TODELLA hyvin. Mitä jos tällainen taituri laitetaan kunnon pirssiin ja kunnon opettajat opettavat ajamaan vielä paremmin?
Vaikka RUK:iin on kiintiöt, suurin osa sinne menevistä ovat motivoituneita ja edes jollain asteella johtaja-ainesta. Toisinsanoen, RUK ei tee johtajia itsessään, mutta auttaa jokaista löytämään oman syväjohtamisoppinsa :) - ewrtwea
se RUK päällikköä tee; oikeassa olet, mutta se onkin sitä sodan johtamis hässäkkää..
- marsmars
..."Johtajakoulutus rata" oli mielenkiintoista seurattavaa, tulevat aukkilaiset (ja myöhemmin rukkilaiset) laitettiin komentamaan porukkaa erilaisissa tilanteissa, esimerkiksi leirillä kaikki olivat teltoissa ja heillä oli 15min aikaa taisteluharjoitukseen ja piti saada kaikki ajoissa valmiiksi kolmiriviin ulos :P Porukasta nimettiin kaksi nohevaa jätkää jotka olisivat viimeisen päälle särmiä ja kaksi jotka perseilivät joka tilaisuuden tullen, muut esitti sitten "normaalia" sakkia. Kyllä siinä jo näki kenestä oli hommaan ainesta kun vuorollaan ottivat komennon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723023
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322285- 792168
- 951976
- 351785
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329