missä puolue menee.
Soini tai Eerola ei tiedä
Kirjoittanut: Totuus Komissaari / 2.8.09 / klo 19:47
PeruSS puolueen paikkaa poliittisella kartalla valtakunnallisesti.
MTV3-STT
Perussuomalaisten Soini kokoaa uutta puoluetta
02.12.2000 09:13
Perussuomalaisten puheenjohtaja Timo Soini
Perussuomalaisten puheenjohtaja Timo Soini kokoaa Suomeen uutta oikeistopuoluetta. Soinin mukaan Suomessa on viiden vuoden kuluttua samanlainen oikeistopopulistinen puolue kuin Itävallassa ja Norjassa.
-Jos sellaista ei synny, olen epäonnistunut. Ja jos silloin vielä on Perussuomalaiset-puolue, en voi tästä syystä olla sen puheenjohtaja, Soini sanoo.
KySa 2.9.2008 4:00
Kansallismieliseksi työväenpuolueeksi määrittelee Eerola puolueensa. Hän kertoo ilahtuneensa siitä, että vasemmistoliittolaisten näkemykset ulkomaalaispolitiikassa on lähentynyt perussuomalaisten linjaa.
Kotkan "sisäpolitiikassa" perussuomalaiset tähtäävät Wanhan Kymin jättämään aukkoon. Vaaliohjelma alkaa vaatimuksella keskittää kehitystoimia Jumalniemeen ja Karhulaan, jossa puolueen näkemyksen mukaan on aineksia maakunnalliseksi keskukseksi.
Kirjoittanut: PerusRaul / 5.8.09 / klo 14:04
Juho todellakin on ilmaissut jossakin yhteydessä että paikallisesti (kymi) olisimme työväenpuolue. Tähän olen minä ja Hirvonen antaneet kommentit useasti, olemme eri mieltä, siinä ei ole mitään ihmeellistä. Olemme oikealla, piste.
Kotkan Persu päällikkö
ei tiedä
1
379
Vastaukset 1
- pirre.p
No linja totaalisesti hukassa.
-Puoluseessa (ja varsinkin kannattajissa) koko joukko urallaan epäonnistuneita, syrjään jääneitä tai muiden puoluiden hylkäämiä tyyppejä joilla yksinkertaisesti ei tietotaito riitä.
Normaali perussuomalainen itkee kun asiat on huonosti ja, että jotain pitäisi tehdä, mutta tekemään heistä ei taida olla. Pahoin pelkään, että muutaman vuoden kuluttua ei tusosa porukassa vastuunkantajat on aika vähissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231672
- 50970
Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r153816Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50756- 70676
- 67626
- 53617
- 59596
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.129578Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e120544Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?20510- 5488
Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32488- 34487
- 50482
- 55478
Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?118476Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142453- 4439
Totta on asia. Jeffrey Cohen on jättänyt Sofian.
Vaimon viesti on paljastanut totuuden.137431