minulla on sonyn a350 järkkäri ja olen tässä ihan lähipäivinä tilaamassa uutta putkea kameraani ja tarvisin nyt nopeasti viimehetken mielipiteet siitä,että onko tamronin 18-250mm minulle sopiva putki kun harrastan ns. yleiskuvausta, en esim. vaihda putkea toiseen kesken kuvaamisen. se tulisi ainoaksi linssiksi kittilinssin lisäksi. hintaa putkella laatuun nähden sopivasti n. 450e. ja olen harkinnut että tilaan putken Magnet-e Oy:n kautta joten jos kenelläkään on hyviä tai huonoja kokemuksia ja tietoa sivuston luotettavuudesta nii kerro pois vain. ja tietenkin jos on parempia ideoita putkivalintaan.
Vastaukset 4
- vielä......
lisäystä edelliseen eli tarkalleen ottaen putki on siis:
AF 18-250mm F/3,5-6,3 Di II LD Asfäärinen [IF] MACRO - Omakohtaista
Kokemusta mutta taitaa olla luokkansa paras optiikka?
- Sony-kuvaaja
Mulla on Sonyn 18-250 mm, joka on ymmärtääkseni hieman modifioitu malli mainitsemastasi objektiivista (sain Lontoosta 399£). Ei tarvii koko ajan vaihdella objektiivia ja itse olen ollut tyytyväinen kuviin (eikä muiden mielipiteet edes kiinnostakaan).
- Tyhmähkö
Mikä on kittilinssisi? Jos kittilinssin polttovälialue menee tuon 18-250 sisään, niin tuohan tulee mitä todennäköisimmin sen korvaajaksi, ei sen lisäksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791366
- 851263
- 1021003
- 48849
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40743Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83609Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..7546Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30538Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111520Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44512