Mun pitää ny iha oikeesti saada jotaki neuvoja, mä en tiiä mitä pitäs tehdä D:::
Mä tapasin yhen todella ihanan jätkän, suklaasilmäne maalaispoika, olin jo ihan et nam, mut sit kävin sen vanhempien luona D:
SEN ISÄLLÄ ON MINKKITARHA!!!!! se on iha hirveetä, ne vaa on siel joka päivä koko ajan ja kärsii!!!!!!
mä halusin ees kävelyttää niitä vähä päivittäin mut se kiels ja nauro ja ku mä otin yhen niistä ja yritin laittaa hihnaan se puri ja juoks karkuun
miten mä saan ne pysymään paikallaan nii et voi laittaa hihnan?
Minkit
8
448
Vastaukset
- TakkuTakiainen
ei minkeille pidäkään laittaa hihnaa, niitä kävelytetään vapaina, kyllä ne pysyy sun lähellä jos olet aito ja rehellinen ja hyvätahtoinen niitä kohtaan,, ne vaistoaa sen. Ihan niinkun hevosillakin tulee ratsastaa ilman satulaa. minkit ei kuulu häkkeihin eikä hihnaan vaan vapaaksi.
- suklaasilmäiseen,
kyllä ne minkit pärjäävät hyvin siellä vanhempien hoivissa. Jos hyvin käy, niin teistä molemmista voi tulla tarhan omistajia. Sitten voitte yksissä tuumin kehittää minkkien oloja.
Ei muuta kun isket kyntesi siihen namipoikaan. Kun seurustelette, sinulla on varmaankin vapaa pääsy minkkitarhaan. Sitten joku yö vaan päästät minkit irti, luontoon susille välipalaksi. Tämä on ihan oikein näille typerille minkkitarhaajille, heh heh.
vaan syyllistynyt nyt rikoksen yllytykseen???
Tottahan toki olet liikkeellä huumori mielessä, mutta ymmärtääkö sen kaikki?
Vois olla parasta poistaa tekstistä Minkkien vapautus kohta, jos et halua ongelmia :((
- Jeesus
Voiks, joku olla tosiaan näin tyhmä?
- niin.
tyypillinen kaupunkilais pentu.
- TakkuTakiainen
Blää Blää Blää.
- taida olla
muuta keinoa kuin että heilutat paljasta sormea nokan edessä jonka ympärille olet hihnalenkin laittanu ja sit kun sun sormes on sen suussa niin vedät vain lenkin pään yli,tosin se voi vähän kirpaista mutta sehän on sinulle ihan oikein,mitäs menet häiritsemään toisten tuotantoeläimiä.8D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89894- 87767
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19736- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282692- 109626
- 32593
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511