Verenpaine (RR) alle 130/85
Pulssi (syd.syke) 60-90x min.
Verensokeri 4.0-6.1
Hemoglobiini naiset 117-155
Hemoglobiini miehet 134-167
Normaali hemoglobiini, ym arvot
12
1590
Vastaukset
- LL...........
sitten paastoarvo.
Eivätkä nuo nyt ihan muutoinkaan pidä paikkaansa.- sen tiedät
Noi arvot on peräisin lapusta jonka sain L Ä Ä K Ä R I L T Ä !!!!!
Milloinka susta tuli lääkäri? - Etkö tiedä
sen tiedät kirjoitti:
Noi arvot on peräisin lapusta jonka sain L Ä Ä K Ä R I L T Ä !!!!!
Milloinka susta tuli lääkäri?Kyllä täällä kirjoittelee lääkäreitä ja farmaseuttejakin on näkynyt.
LL= lääketieteen lisensiaatti
- Puhutaan viitearvoista
Puhutaan viitearvoista, viitearvotkin vaihtelevat laboratorioittain. Oletko huomioinut iän, sekin vaikuttaa viitearvoihin.
- Ira¤
pulssi 30-40 vain,siitä olivat sairaalassa huolissaan.En tiedä mistä noin matala pulssi johtuu?Eiköhän huippuurheilijoilla ole matala pulssi,mitä minä en ole.Entistä hiljempaa kävelen.
- voih <3
Kyllä tässä syöpäpotilaan päivä piristyy kun teidän tappelua ja kinaamista lukee, pistää miettimään eikö ole mitään suurempia ongelmia kuin kinastella onko ne normaaliarvoja vai viitearvoja :D Kerrassaan ihanaa!!!
- porukoille...
voih <3 kirjoitti:
Kyllä tässä syöpäpotilaan päivä piristyy kun teidän tappelua ja kinaamista lukee, pistää miettimään eikö ole mitään suurempia ongelmia kuin kinastella onko ne normaaliarvoja vai viitearvoja :D Kerrassaan ihanaa!!!
Tällä palstalla on erittäin kriittistä porukkaa, kaikki asiat täytyy olla "kuten minä sen ajattelen". Kaikesta huomautetaan heti, jos näkyy pienikään poikkeama omasta käsityksestä.
- oikeassa
porukoille... kirjoitti:
Tällä palstalla on erittäin kriittistä porukkaa, kaikki asiat täytyy olla "kuten minä sen ajattelen". Kaikesta huomautetaan heti, jos näkyy pienikään poikkeama omasta käsityksestä.
Mutta MINÄ olenkin aina oikeassa ja tiedän kaiken.
- EI OLE
oikeassa kirjoitti:
Mutta MINÄ olenkin aina oikeassa ja tiedän kaiken.
KOSKAAN TIEDON VÄÄRTTI TE AIKUISKOULUTUKSEN KUKKASET
Rauhallisin liikkein kohti p ositiivisempaa huomista. ei se oo joka alottaa som miäs joka lopettaa joten pyydän sulkevan valituskanavan se on sujettu aamuun 8 asti
muita väyliä vöitte positiivisesti tutkailla
Syövästä luultavasti toip
OOTTAKO kuullu sanan kauneudesta kaunis kun madon syömä nauris
Hempeita unia nyöntesille ystäville Aamuvesi yllättää meidät kivasti - iski simmuun
EI OLE kirjoitti:
KOSKAAN TIEDON VÄÄRTTI TE AIKUISKOULUTUKSEN KUKKASET
Rauhallisin liikkein kohti p ositiivisempaa huomista. ei se oo joka alottaa som miäs joka lopettaa joten pyydän sulkevan valituskanavan se on sujettu aamuun 8 asti
muita väyliä vöitte positiivisesti tutkailla
Syövästä luultavasti toip
OOTTAKO kuullu sanan kauneudesta kaunis kun madon syömä nauris
Hempeita unia nyöntesille ystäville Aamuvesi yllättää meidät kivastinoi kirjoitusvirheet...oonko sit juonut pari sidukkaa liikaa?
Mutmut, repikääs tästä huumoria!!! hemoglopiini 185. nainen, 43v, lepopulssi 45, veri ei kelpaa luovutukseen, kiitos tatuoinnin ja syöpälääkkeiden....en syö mitään rautatabletteja, vaan mulla on aina ollut hemmetin korkea hemoglopiiini..........heitetään nyt sit piruuttaan muutkin jutut...166/64 ja kupin koko 85B
Voi vittu, että te jaksatte nahistella koko ajan, eikö teidän elämässä muuta ole? - Huolestuttavaa
iski simmuun kirjoitti:
noi kirjoitusvirheet...oonko sit juonut pari sidukkaa liikaa?
Mutmut, repikääs tästä huumoria!!! hemoglopiini 185. nainen, 43v, lepopulssi 45, veri ei kelpaa luovutukseen, kiitos tatuoinnin ja syöpälääkkeiden....en syö mitään rautatabletteja, vaan mulla on aina ollut hemmetin korkea hemoglopiiini..........heitetään nyt sit piruuttaan muutkin jutut...166/64 ja kupin koko 85B
Voi vittu, että te jaksatte nahistella koko ajan, eikö teidän elämässä muuta ole?Tuollainen hemoglobiini altistaa tukoksille, eikö tuohon ole puututtu??
- MUUTA ,pielessä
iski simmuun kirjoitti:
noi kirjoitusvirheet...oonko sit juonut pari sidukkaa liikaa?
Voi vittu, että te jaksatte nahistella koko ajan, eikö teidän elämässä muuta ole?Kun veri on vettä sakiampaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713105
- 922865
- 512105
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201565- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51338Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273- 181260
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232