tässä uudisrakennusta rakennetaan ja laitamma keskelle pirttiä leivinuunin ja toiselle puolelle sit takan. haluaisimma takan kulmaan joten fiksuin vaihtoehto on varaava avotakka. Pelottaa vain et onko se semmonen savuttaja? tykkäämme katsoa tulta ja liekkiä joten sen piilottaminen jonku luukun taa tuntuu tyhmältä. leivinuuni on meidän talossa se joka on "lämpöpiste" eli tak,ka ei ole lämmittämiseen vaan tunnelmanluoja ja makkaranpaisto piste.
mielipiteitä.
kuvia netissä ei hirmuna ole hyvänäköisistä avotakoista :( on paljon kuvia niistä 80 luvun matalista avotakoista, jota meille ei tule!!
kannattaako avotakka
jeliio
1
485
Vastaukset
- asdfadfasfasd
aina se avotakka tuo asuntoon nokea ja savua - siitä ei pääse mihinkään.
Enemmän tai vähemmän - takasta ja lämmitystavasta riippuen, muutamassa vuodessa on kattomaalaus ja tapetointi/maalaus edessä.
vrt. kynttilä - pidä kättäsi jonkun matkan päässä yläpuolella ja jopas nokeentui.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2613195Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.741264- 661183
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180988Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:47896- 61873
- 48824
- 47752
- 40731
- 39698