Onko muilla kokemuksia kyseisestä koneesta!!?? Meillä on ollu nyt kuukauden verran kone käytössä ja en ole ollenkaan tyytyväinen pesutulokseen! Tekee vaatteisiin tosi paljon nukkaa ja nyppyä, uudetkin vaatteet ovat kuin 20 v vanhoja kun ne koneesta pois ottaa!!??
Onko muilla tätä ongelmaa, vai onks meidän kone joku maanantai kappale vaan? Onko muissa uusissa koneissa myös tätä vikaa?
Mistä voisi johtua? Energialuokka A , eli voisko johtua liian vähäisestä vedenkulutuksesta?
Kone oli ihan sika kallis yli 1000e, et luulis et olis hyvä, mut ei oo!
T:Pettynyt
LG Musta pesukone 9kg
13
1580
Vastaukset
- mielenkin
Harmi kun halvemmalla olisit saanut aidon saksassa tehdyn Mielen koneen joka pesee kunnolla ja kestää, kestää ja ammattikoneen rakenne.
- Luger Boy
se ei ainakaan johdu. Höyry on tulevaisuuden juttu.
Lg muuten sai aika huonot arvostelut kuluttajalehden testissä. tai no kaunistelematta: se oli VIIMEINEN! - nukkaa...
Muuten olen ollut koneeseen tyytyväinen: on hiljainen, ei pompi, laadukkaan tuntuiset nappulat, parhaimman näköinen ulkoapäin jne... Mutta kyllähän tämä aivan älytöntä on että se tekee niin nyppyiseksi ja nukkaiseksi vaatteet, että ne on pilalla...
Siksi olisikin kiva kuulla onko muilla tämä sama ongelma siis tässä samanlaisessa koneessa, eli onko se tyyppi "vika"?!
Onko muissa uusissa vähäenergisissä koneissa tälläistä ongelmaa?
(eli mielessä ei ole ainakaan, entä muissa?)
T:Alkuperäinen- martonen
Oletko varmasti lukenut käyttöohjeen huolellisesti, kaikki tekstiilit eivät kestä höyrypesua. Meillä on ollut pykälää matalamman tason höyrykone nyt puolisen vuotta eikä ole huomattu mitään ongelmia pesutuloksessa tai mitään vaatteiden pilaantumista. Vaatteet ovat pesun jälkeen puhtaampia kuin millään aikaisemmalla koneella. Kone on muutoinkin paras laite mitä meillä on ollut, kestäis vaan ptkään!
- alkuper.............
martonen kirjoitti:
Oletko varmasti lukenut käyttöohjeen huolellisesti, kaikki tekstiilit eivät kestä höyrypesua. Meillä on ollut pykälää matalamman tason höyrykone nyt puolisen vuotta eikä ole huomattu mitään ongelmia pesutuloksessa tai mitään vaatteiden pilaantumista. Vaatteet ovat pesun jälkeen puhtaampia kuin millään aikaisemmalla koneella. Kone on muutoinkin paras laite mitä meillä on ollut, kestäis vaan ptkään!
Olen noudattanut käyttöohjeita ja vaatteiden pesulämpötilaohjeita, kääntänyt ne väärin päin jne...
Ja oon nyt monta koneellista pessy jo ilman höyryä ja lyhyemmillä pesuohjelmilla, niin siltikin vaatteet ovat tosi nukkaisia!? Siksi epäröinkin, että olisiko meille sattunu osumaan vaan jotenkin virheellinen kone?
Löytyyks viä muita joilla olis vastauksia ta kokemuksia samasta koneesta!?
Oliko sulla kyseessä siis lg? - Luger Boy
martonen kirjoitti:
höyry on hellävaraisempi kuin vesi..
esim. höyrysilitysrautaa sietää tekstiilit, miksei sitten höyrypesua?
- höyrytöiminto ym....!
Se tekee näppylöitä minun teinipojalle ja naapurit kateellisiksi. Höyrytoimintoja on vain peräpäässå. Siis laitteessa, ei pojassa. Tossa kruisaillessa kaverit vanheni ainakin parikymmentä vuotta. Ykskin lähti lasarettiin ja liittyi AA-kerhoon.
Mistä voisi johtua? Vieksä tää liian vähän bensaa ?
RTFM- jaksaaki tollasta...
Heko heko... :) On sul hauskat jutut! ;)
- pesuaine
Voisiko käyttämälläsi pesuaineella olla vaikutusta asiaan?
Auttaako linkoustehon vähentäminen?
Erikoinen tilanne, kieltämättä.- Boshkhi
vaan rumpu sen tekee.
- nyppyyntymiseen
B. arveli, että rumpu on syynä nyppyyntymiseen. Niin, voisiko se olla - en tiedä.
Itselleni tuli mieleen, että voisiko nyppyyntymistä estää sillä, ettei täytä konetta liian täyteen?- Boshkhi
mutta raastinrauta aina raastinrauta. Liian täysi ei kannata olla.
- alkuper.................
Siis olen täyttänyt sekä lähes täyteen koneen ja välillä pesen vaan vajaan koneen ja nukkaantumis ilmiö tulee molemmissa tapauksissa!? Ei näytä selviivän, kiitos kuitenkin arvailuista...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 733121
- 602854
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322405- 802246
- 602063
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171577Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301420Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351408