oisko tommonen KJ Works MK-1 Fix Slide pistooli hyvä? se kyllä lähtee 130 m/s. syökö paljon kaasua? Hajoaako helposti?
täs on linkki:
http://www.proairsoft.com/acatalog/KWC_ja_HFC_kaasuaseita.html
KJ works kaasupistooli
31
805
Vastaukset
- airsoftguy231
tai tää linkki
http://www.proairsoft.com/acatalog/info_MK_1.html- perunamummu
Kyl se syö sitä kaasua ku mummu perunaa. on kyllä vähän turhan tehokas... en suosittele ostamista ku ei tota saa käyttää missään sisätiloissa ja ulkona pääaseessa on pienempi lähtönopeus ku tossa. ei oikeen oo kannattava
- Miesz
ei ole kaasua vievä ase ostin kuukausi sitte ja 2 pitkää matsii pystyy pelaaa ainuuu huono puoli on et kuulat loppuu heti lippaast...
- I am you
Ok kiiz tiedosta harkitsen sen ostoa
- htyu
toi ase vpitää laittaa bänniiin
- JOKUNEN SOFTAAJA
mk1 se on vasta air soft setti hirmu lähöt 130 KANTAMA 75 METRII TARRKKA
- Ostaja(ko)
Mietin tässä että tuo ase näyttää hirmu tehokkaalta ja tarkalta (youtube videoissa) kannattaisikohan ostaa kun 69€ saisi :)?
- ipdhadffmj
"kannattaisikohan ostaa kun 69€ saisi"
Jaa-a. Jos haluat lähettää kaveris sairaalaan, niin mikäs siinä..
- tykkää mistä tykkää
Onko kiva kun ammut kaveria esim kaulaan(pitäis olla suojattuna) tai käteen johon jää vitunmoinen verestä tullut paakku...... Mistä tykkää!
- airsoftkettu
Gay soft on erikseen, pitäähän sen osuman tuntua, ei tuo 130ms ole edes kummoinen, perus rynkky/kk ampuu samoilla lähdöillä mutta sarjaa joten mitä tuosta itkemään. Mutta itse pistoolia en suosittele, mieluummin joku m9 sarjalainen kj worksiltä, luotettavampia ja varaosarikkaampia.
- juuu-u
"ei tuo 130ms ole edes kummoinen"
On siinä meillä kova äijä. Tiedoksi sinullekin, että 130m/s niillä sinun hongkongin .12g kuulillasi vastaa 90m/s isojen poikien .25g kuulilla jolloin energia on vain noin 1J (joule). Eli ei sillä vielä kannata paljoa leijua, että kestät tuollaisen osuman hengissä.
- airsoftkettu
Hong Kong kyllä, tosin kiinasta nuo aseet, ja lähdöthän ilmoitetaan 0,2g kuulalla ammuttaessa ja näillä meidän joukkoeen sarjatuliaseilla chronotetut joule 1.5-1.7
peleissä tosin käytetään 0,28-0,3g kuulaa sarjatuliaseissa.
Tuo kuvassa näkyvä honkkarikiväärini G&P WOC V.P.R chronottaa 5.48 Joulea ja on joukkoeen peleissä aktiivisesti mukana, katsokaas herra juuu-u, jotkut osaavat pelata vastuullisesti ja rajoittaa ammutut etäisyydet jolloin vaihdetaan sidearmsiin joka on sitä 1j luokkaa, tosin joskus niitä paniikki tilanteita hieman tulee.
Kannattaa ehkä hieman perehtyä ennen kun rupeaa aukomaan päätään.
Ja eihän kukaan oikeasti käytä 0,12g kuulia, oikeesti, älä oo naurettava.
Älä rageta sen takia jos kipukynnyksesi on minimaalinen, ei tuo 130ms tunnu missään, paitsi otsaan tekee hieman kipeätä, sillä tst-liivit, maastovaatteet ja kunnon pelihanskat ottaa liike-energian hyvin pois. Ja lisäksi viralliset tehorajat on sarjatuliaseella max. 1.6j n-126ms joten turha nyyhkyttää, tosin ymmärrän että lapsi on herkkä.
Tuosta omasta kivääristäkin on tullut joukkoeelta palautetta että ei se 30m päässä tunnu juuri miltään, kova napsaus vain kuuluu, ei kummempaa, samaa mielt oon noista 130-140ms aseista, ei se 10m jälkeen tunnu juuri miltään enään, siksi tuolla pistoolilla vielä kun on kertatulilaite niin ei nuo lähdöt niin kovin kummoiset ole - ostaja(ko)
niin siis en tietenkään halua että kaverini sairaalaan menee, mutta voisiko joku suositella ja esim. linkata minulle semmoisen vehkeen mikä ei sairaalaan asti vie :D 70€ max
Tuolla hinnalla ei voi suositella muuta kuin Maruin tai KWC:n metalliluistista vemppua. Satasella saa jo Cyman AK:n.
- JIHAD!
finsoft kirjoitti:
Tuolla hinnalla ei voi suositella muuta kuin Maruin tai KWC:n metalliluistista vemppua. Satasella saa jo Cyman AK:n.
Niin ja kolmella tonnilla saa jo minigunin. Jos budjetti on MAX 70 euroo, niin sillon se varmaan on se.
JIHAD! kirjoitti:
Niin ja kolmella tonnilla saa jo minigunin. Jos budjetti on MAX 70 euroo, niin sillon se varmaan on se.
Jos minulla olisi vain 70€ uuteen aseeseen, kyllä säästäisin 30€. Henkilö päättää toki itse ostaako jonnesoft- vai airsoft-aseen.
- ostaja(ko)
finsoft kirjoitti:
Jos minulla olisi vain 70€ uuteen aseeseen, kyllä säästäisin 30€. Henkilö päättää toki itse ostaako jonnesoft- vai airsoft-aseen.
1 kyllä minä airsoft-aseen ajattelin ostaa :D
No 7,2V aseet ei ole airsoft-aseita. Oletan siis, että haet sähköasetta, mutta jos ei ole enempää kuin tasan 70€ käytössä niin vemppu on paras vaihtoehto.
- ostaja(ko)
no jos käytössä ois vaikka 90€? :)
- Herätys
ostaja(ko) kirjoitti:
no jos käytössä ois vaikka 90€? :)
8€ vielä niin saat Cyman AK.n kotiovelle...
- ostaja(ko)
Herätys kirjoitti:
8€ vielä niin saat Cyman AK.n kotiovelle...
kaverilla on se, ei oikeen lämpee mulle :/
- ostaa
finsoft kirjoitti:
Eli?
aion ostaa tämän kyseisen aseen (mk-1 fix slide)
ostaa kirjoitti:
aion ostaa tämän kyseisen aseen (mk-1 fix slide)
Osta vaan, eipä ole minun rahoja joita tuhlaat...
- ostaa
finsoft kirjoitti:
Osta vaan, eipä ole minun rahoja joita tuhlaat...
totta puhut :) mutta kyl uskon että tää pistooli tulee olemaan just hyvä mulle :))
- airsoftkettu
Tää pistooli just hyvä mulle?? Pelkällä tuollako pelaat?? Jo sidearmsinakin tuo on kyllä äärimmäisen heikko valinta. Tosiaan omat on rahat ja omat on pettymyksen tunteet. Tosin jos kaikilla muilla on vemppupistoolit eikä mitään muuta niin sitten tulet saamaan positiivisen kuvan joka on vain illuusiota.
- linkkaappa
no mutta kettuseni linkkaappa mulle sit joku muu kiva 70-80€ :D jolla siis voi sotia ;D mutta tosin missä tätä airsoftia harrastan niin tilat ovat pienet.. :S
- linkkaappa
ja siis vielä lisäystä niin kavereilla on tämä kiinan ihme: cybergun:nin geggo.. :D
linkkaappa kirjoitti:
ja siis vielä lisäystä niin kavereilla on tämä kiinan ihme: cybergun:nin geggo.. :D
Tarkoitat varmaan sitä Double Eaglea (GSG). Tuolla hinnalla ainoa hyvä vaihtoehto on IMO KWC co2-pistooli.
- Gunfire on hyvä
Itse ostin tuon pistoolin gunfire.pl:stä, ja en voi muuta kuin sanoa että on muuten pirun tarkka! Osuu melko helposti vielä 50m päähän puuhunkin. Hinta oli 27e, ja paketin sisällössä ei ollut mitään vikaa. Toimitusaika oli viikko, mutta todella matalan hinnan vuoksi sitä jaksoi odotella. Kuulia suosittelisin tuohon käyttämään 0.28 tai 0.30g koska se kuula lähtee minne sattuu jos 0.20g käyttää. Sanoisin ainoiksi miinuksiksi pienen lippaan koon ja liipasimen pitkän vedon.
Suosittelen kaikille, jotka haluaa halvalla hyvän ja tarkan vara-aseen vaikkapa jos panokset loppuu aseesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2063250Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391640Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus961488- 921399
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461344Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1601276Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121198Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231029Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89932Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.52855