Osaisko joku kertoa miksi tuo esitystapa ei pysy haluamassani, eli siinä, missä näkyy, kuka on vastannut kenellekkin?
Tämä siis silloin, kun on kirjautunut sisään.
Joka kerta, kun menee takaisin siihen listaan ja taas valitsee
jonkun toisen aiheen, täytyy painaa sitä esitystapaa. Aika veemäistä mielestäni. :-(
Sitten taas, kun ei ole kirjautunut sisään, pitää valita ensimmäisellä kerralla, mutta sen jälkeen pysyy.
Onkos tuohon jotain niksejä, vai täytyykö vaan totutella aina valitsemaan se esitystapa ensin?
Suomi24:n hakukaan ei toiminut, löi jonkun virheläpyskän näkyviin, heti, kun yritti hakea tähän asiaan liittyvää jotain.
Ja noin yleensä ottaenkin, vaikka hakis jotain muutakin.
Eipä ole kovin toimivat sivut, se täytyy myöntää, vaikka näitä Suomi24:n keskustelupalstoja aika paljon lueskelenkin. :-(
Selaimena mulla Firefox 3.5.2, jos tuolla merkitystä. Ja jos on, niin aika onnetonta on sitten.
Ja Vista Ultimate...
Suomi24 ja esitystapa
2
145
Vastaukset
- uusin tekniikka
nyt toimia.
"Selaimena mulla Firefox 3.5.2, jos tuolla merkitystä. Ja jos on, niin aika onnetonta on sitten. Ja Vista Ultimate..."
Minä hain tämän koneen kirppikseltä pari viikkoa sitten, maksoi 15€ ja esitystapa
pysyy hyvin olen kirjautuneena tänne tunnuksilla tai en.
Kone on joku ikivanha DTK, tarra sanoo että vuodelta 1998, käyttis on Win98
ja selaimena InternetExplorer, versio...katsotaanpas...3.
Hyvin toimii ikäisekseen vaikka luulin jo ettei kun ei heti lähtenyt, piti
asentaa käyttis uudestaan, onneksi sain sen korput ja CD:n mukana,
oli vähän hätähankinta kun vanha tilttasi.kohtaa pitää paikkansa se vanha sanonta, että ei vanhan voittanutta, heh..
Muuten, päivällä kännykällä surffailin täällä, Nokia 5800 Express, siinä sama vika OperaMini selaimella.
Voihan vitsi näitä sivuja...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle593511Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖472846Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1482673Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle572341Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3572083- 1601800
- 761505
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231348Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.381313- 241224