Suomi24 ja esitystapa

Osaisko joku kertoa miksi tuo esitystapa ei pysy haluamassani, eli siinä, missä näkyy, kuka on vastannut kenellekkin?

Tämä siis silloin, kun on kirjautunut sisään.

Joka kerta, kun menee takaisin siihen listaan ja taas valitsee
jonkun toisen aiheen, täytyy painaa sitä esitystapaa. Aika veemäistä mielestäni. :-(

Sitten taas, kun ei ole kirjautunut sisään, pitää valita ensimmäisellä kerralla, mutta sen jälkeen pysyy.

Onkos tuohon jotain niksejä, vai täytyykö vaan totutella aina valitsemaan se esitystapa ensin?

Suomi24:n hakukaan ei toiminut, löi jonkun virheläpyskän näkyviin, heti, kun yritti hakea tähän asiaan liittyvää jotain.
Ja noin yleensä ottaenkin, vaikka hakis jotain muutakin.

Eipä ole kovin toimivat sivut, se täytyy myöntää, vaikka näitä Suomi24:n keskustelupalstoja aika paljon lueskelenkin. :-(

Selaimena mulla Firefox 3.5.2, jos tuolla merkitystä. Ja jos on, niin aika onnetonta on sitten.

Ja Vista Ultimate...

2

194

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uusin tekniikka

      nyt toimia.

      "Selaimena mulla Firefox 3.5.2, jos tuolla merkitystä. Ja jos on, niin aika onnetonta on sitten. Ja Vista Ultimate..."

      Minä hain tämän koneen kirppikseltä pari viikkoa sitten, maksoi 15€ ja esitystapa
      pysyy hyvin olen kirjautuneena tänne tunnuksilla tai en.
      Kone on joku ikivanha DTK, tarra sanoo että vuodelta 1998, käyttis on Win98
      ja selaimena InternetExplorer, versio...katsotaanpas...3.

      Hyvin toimii ikäisekseen vaikka luulin jo ettei kun ei heti lähtenyt, piti
      asentaa käyttis uudestaan, onneksi sain sen korput ja CD:n mukana,
      oli vähän hätähankinta kun vanha tilttasi.

      • kohtaa pitää paikkansa se vanha sanonta, että ei vanhan voittanutta, heh..

        Muuten, päivällä kännykällä surffailin täällä, Nokia 5800 Express, siinä sama vika OperaMini selaimella.

        Voihan vitsi näitä sivuja...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      121
      1229
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      283
      909
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      815
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      611
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      140
      589
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      547
    7. 52
      541
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      508
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      491
    10. Kuolonkolari

      Onko menehtynyt rekan ja henkilöauton kolarissa lähestymiskiellon saanut henkilö.
      Sotkamo
      9
      456
    Aihe