Osaisko joku kertoa miksi tuo esitystapa ei pysy haluamassani, eli siinä, missä näkyy, kuka on vastannut kenellekkin?
Tämä siis silloin, kun on kirjautunut sisään.
Joka kerta, kun menee takaisin siihen listaan ja taas valitsee
jonkun toisen aiheen, täytyy painaa sitä esitystapaa. Aika veemäistä mielestäni. :-(
Sitten taas, kun ei ole kirjautunut sisään, pitää valita ensimmäisellä kerralla, mutta sen jälkeen pysyy.
Onkos tuohon jotain niksejä, vai täytyykö vaan totutella aina valitsemaan se esitystapa ensin?
Suomi24:n hakukaan ei toiminut, löi jonkun virheläpyskän näkyviin, heti, kun yritti hakea tähän asiaan liittyvää jotain.
Ja noin yleensä ottaenkin, vaikka hakis jotain muutakin.
Eipä ole kovin toimivat sivut, se täytyy myöntää, vaikka näitä Suomi24:n keskustelupalstoja aika paljon lueskelenkin. :-(
Selaimena mulla Firefox 3.5.2, jos tuolla merkitystä. Ja jos on, niin aika onnetonta on sitten.
Ja Vista Ultimate...
Suomi24 ja esitystapa
2
184
Vastaukset
- uusin tekniikka
nyt toimia.
"Selaimena mulla Firefox 3.5.2, jos tuolla merkitystä. Ja jos on, niin aika onnetonta on sitten. Ja Vista Ultimate..."
Minä hain tämän koneen kirppikseltä pari viikkoa sitten, maksoi 15€ ja esitystapa
pysyy hyvin olen kirjautuneena tänne tunnuksilla tai en.
Kone on joku ikivanha DTK, tarra sanoo että vuodelta 1998, käyttis on Win98
ja selaimena InternetExplorer, versio...katsotaanpas...3.
Hyvin toimii ikäisekseen vaikka luulin jo ettei kun ei heti lähtenyt, piti
asentaa käyttis uudestaan, onneksi sain sen korput ja CD:n mukana,
oli vähän hätähankinta kun vanha tilttasi.kohtaa pitää paikkansa se vanha sanonta, että ei vanhan voittanutta, heh..
Muuten, päivällä kännykällä surffailin täällä, Nokia 5800 Express, siinä sama vika OperaMini selaimella.
Voihan vitsi näitä sivuja...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1532510- 1562286
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee551973Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1181897"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!591374Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu1971232Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää761026Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.325933Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa194931Kaupungin yt
Honkolan tai hietaman koulu suljetaan. Säästölistalle on nostettu muun muassa Honkolan tai Hietaman koulun toiminnan l24694