Osaisko joku kertoa miksi tuo esitystapa ei pysy haluamassani, eli siinä, missä näkyy, kuka on vastannut kenellekkin?
Tämä siis silloin, kun on kirjautunut sisään.
Joka kerta, kun menee takaisin siihen listaan ja taas valitsee
jonkun toisen aiheen, täytyy painaa sitä esitystapaa. Aika veemäistä mielestäni. :-(
Sitten taas, kun ei ole kirjautunut sisään, pitää valita ensimmäisellä kerralla, mutta sen jälkeen pysyy.
Onkos tuohon jotain niksejä, vai täytyykö vaan totutella aina valitsemaan se esitystapa ensin?
Suomi24:n hakukaan ei toiminut, löi jonkun virheläpyskän näkyviin, heti, kun yritti hakea tähän asiaan liittyvää jotain.
Ja noin yleensä ottaenkin, vaikka hakis jotain muutakin.
Eipä ole kovin toimivat sivut, se täytyy myöntää, vaikka näitä Suomi24:n keskustelupalstoja aika paljon lueskelenkin. :-(
Selaimena mulla Firefox 3.5.2, jos tuolla merkitystä. Ja jos on, niin aika onnetonta on sitten.
Ja Vista Ultimate...
Suomi24 ja esitystapa
2
135
Vastaukset
- uusin tekniikka
nyt toimia.
"Selaimena mulla Firefox 3.5.2, jos tuolla merkitystä. Ja jos on, niin aika onnetonta on sitten. Ja Vista Ultimate..."
Minä hain tämän koneen kirppikseltä pari viikkoa sitten, maksoi 15€ ja esitystapa
pysyy hyvin olen kirjautuneena tänne tunnuksilla tai en.
Kone on joku ikivanha DTK, tarra sanoo että vuodelta 1998, käyttis on Win98
ja selaimena InternetExplorer, versio...katsotaanpas...3.
Hyvin toimii ikäisekseen vaikka luulin jo ettei kun ei heti lähtenyt, piti
asentaa käyttis uudestaan, onneksi sain sen korput ja CD:n mukana,
oli vähän hätähankinta kun vanha tilttasi.kohtaa pitää paikkansa se vanha sanonta, että ei vanhan voittanutta, heh..
Muuten, päivällä kännykällä surffailin täällä, Nokia 5800 Express, siinä sama vika OperaMini selaimella.
Voihan vitsi näitä sivuja...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712993
- 482618
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322255- 792158
- 951966
- 321732
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301320Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319