Osaisko joku kertoa miksi tuo esitystapa ei pysy haluamassani, eli siinä, missä näkyy, kuka on vastannut kenellekkin?
Tämä siis silloin, kun on kirjautunut sisään.
Joka kerta, kun menee takaisin siihen listaan ja taas valitsee
jonkun toisen aiheen, täytyy painaa sitä esitystapaa. Aika veemäistä mielestäni. :-(
Sitten taas, kun ei ole kirjautunut sisään, pitää valita ensimmäisellä kerralla, mutta sen jälkeen pysyy.
Onkos tuohon jotain niksejä, vai täytyykö vaan totutella aina valitsemaan se esitystapa ensin?
Suomi24:n hakukaan ei toiminut, löi jonkun virheläpyskän näkyviin, heti, kun yritti hakea tähän asiaan liittyvää jotain.
Ja noin yleensä ottaenkin, vaikka hakis jotain muutakin.
Eipä ole kovin toimivat sivut, se täytyy myöntää, vaikka näitä Suomi24:n keskustelupalstoja aika paljon lueskelenkin. :-(
Selaimena mulla Firefox 3.5.2, jos tuolla merkitystä. Ja jos on, niin aika onnetonta on sitten.
Ja Vista Ultimate...
Suomi24 ja esitystapa
2
166
Vastaukset
- uusin tekniikka
nyt toimia.
"Selaimena mulla Firefox 3.5.2, jos tuolla merkitystä. Ja jos on, niin aika onnetonta on sitten. Ja Vista Ultimate..."
Minä hain tämän koneen kirppikseltä pari viikkoa sitten, maksoi 15€ ja esitystapa
pysyy hyvin olen kirjautuneena tänne tunnuksilla tai en.
Kone on joku ikivanha DTK, tarra sanoo että vuodelta 1998, käyttis on Win98
ja selaimena InternetExplorer, versio...katsotaanpas...3.
Hyvin toimii ikäisekseen vaikka luulin jo ettei kun ei heti lähtenyt, piti
asentaa käyttis uudestaan, onneksi sain sen korput ja CD:n mukana,
oli vähän hätähankinta kun vanha tilttasi.kohtaa pitää paikkansa se vanha sanonta, että ei vanhan voittanutta, heh..
Muuten, päivällä kännykällä surffailin täällä, Nokia 5800 Express, siinä sama vika OperaMini selaimella.
Voihan vitsi näitä sivuja...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest1217266Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden5015424Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1513335Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed2162641Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t492350Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta
Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä681298Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m431282En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su771262Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu111169- 1111153