Voiko mopokortin saada jo ennen kuin on täyttänyt 15 vuotta?
Ajokortinhan voi ajaa ennen kuin on täyttänyt 18 vuotta.
mopokortin hankinta ennen 15 vuoden ikää?
5
786
Vastaukset
- täysikäinen
Autoajokorttia saa alkaa ajaa/mennä autokouluun sinä vuonna, kun täyttää 18 vuotta, mutta sitä korttia ei kyllä saa vasta, kuin silloin, kun se 18 v on täytetty. Itse ajoin inssini ja sain korttini tasan 18-vuotissyntymäpäivänäni, oli siis aika kiva synttärilahja.
Ei sitä mopokorttiakaan saa, kuin vasta 15 täytettyä. Eipä saa... =/
Eli jos olet -95 vuonna syntynyt, et voi mitään sille että joudut maksamaan tuon törkeän hinnan mopokortista. :- lilikku
Noh, sen näkee vasta silloin kun on varmuus päivästä minä uudistus tulee voimaan.
mutta ***ka juttu tosiaan meille 95 syntyneille. - vai miten se nyt oli?
lilikku kirjoitti:
Noh, sen näkee vasta silloin kun on varmuus päivästä minä uudistus tulee voimaan.
mutta ***ka juttu tosiaan meille 95 syntyneille.Tarkoitat varmaan että voiko mopokortin suorittaa ennen 15 vuoden ikää?
Tietenkään mopokorttia ei voi saada ennen kuin on täyttänyt 15 vuotta. - lilikku
vai miten se nyt oli? kirjoitti:
Tarkoitat varmaan että voiko mopokortin suorittaa ennen 15 vuoden ikää?
Tietenkään mopokorttia ei voi saada ennen kuin on täyttänyt 15 vuotta.Kyllä, olet täysin oikeassa. Minun virheeni.
Eli kysymys kuuluu voiko mopokortin SUORITTAA ennen 15 vuoden ikää (ja saada kun 15 vuotta on täynnä).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201301
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221163Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä481133- 1381013
- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82714Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592