Voiko mopokortin saada jo ennen kuin on täyttänyt 15 vuotta?
Ajokortinhan voi ajaa ennen kuin on täyttänyt 18 vuotta.
mopokortin hankinta ennen 15 vuoden ikää?
5
771
Vastaukset
- täysikäinen
Autoajokorttia saa alkaa ajaa/mennä autokouluun sinä vuonna, kun täyttää 18 vuotta, mutta sitä korttia ei kyllä saa vasta, kuin silloin, kun se 18 v on täytetty. Itse ajoin inssini ja sain korttini tasan 18-vuotissyntymäpäivänäni, oli siis aika kiva synttärilahja.
Ei sitä mopokorttiakaan saa, kuin vasta 15 täytettyä. Eipä saa... =/
Eli jos olet -95 vuonna syntynyt, et voi mitään sille että joudut maksamaan tuon törkeän hinnan mopokortista. :- lilikku
Noh, sen näkee vasta silloin kun on varmuus päivästä minä uudistus tulee voimaan.
mutta ***ka juttu tosiaan meille 95 syntyneille. - vai miten se nyt oli?
lilikku kirjoitti:
Noh, sen näkee vasta silloin kun on varmuus päivästä minä uudistus tulee voimaan.
mutta ***ka juttu tosiaan meille 95 syntyneille.Tarkoitat varmaan että voiko mopokortin suorittaa ennen 15 vuoden ikää?
Tietenkään mopokorttia ei voi saada ennen kuin on täyttänyt 15 vuotta. - lilikku
vai miten se nyt oli? kirjoitti:
Tarkoitat varmaan että voiko mopokortin suorittaa ennen 15 vuoden ikää?
Tietenkään mopokorttia ei voi saada ennen kuin on täyttänyt 15 vuotta.Kyllä, olet täysin oikeassa. Minun virheeni.
Eli kysymys kuuluu voiko mopokortin SUORITTAA ennen 15 vuoden ikää (ja saada kun 15 vuotta on täynnä).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.922137Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n422105Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501845Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan751370- 861261
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191141Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311070Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men561013- 67946
Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?
Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.284906