Erähenkistä miestä

kanttar-elli

OLEN 30 NAINEN. HAEN 30-45V MIESTÄ ETELÄSUOMESTA. PIDÄN SYKSYISIN MARJOJEN JA SIENIEN POIMINNASTA. LÄHDEN MYÖS MIELLELLÄÄN KALASTAMAAN. TULEVAISUUDESSA OLISI KIVA KÄYDÄ PATIKOIMASSA JOPA POHJOISESSA.

13

2177

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • CAPS LUKON

      VOISI NEITI HYVÄ OTTAA POIS PÄÄLTÄ, SILLÄ SE KYLLÄ NÄKYY MUUTENKIN SUN EPÄTOIVONEN ILMOTUS. TÄÄLTÄ EI LÖYDY KUIN KÄNNIKALOJA!

      TERVEISIN MONTA KERTAA ETSINYT, KERTAAKAAN LÖYTÄMÄTTÄ

      • vepa2

        Sienestys ja marjastus kavereita täältä etelä-suomesta.
        Olen kohta 40v mies ja kavereriksi käy niin naist kuin miehetkin.
        Yksin kun ei tule lähdettyä näitä kotinurkkia kauemmas ja olis mukavaa nähdä vähän muutakin.
        Myös onki reissut ja patikointi kiinostaa vaikkakin jäänyt vähälle nyt 20v aikana.
        Kesää 2010 odotellessa kerkee suunitella ja katseskella.
        Koko suomi kiinostaa alueena uutta nähtävää siis paljon.


    • millymaija

      Totta on..ei löydy vaeltavia miehiä täällä. Siis ylipäätänsä ei vaellusseuraa löydy. Olen muutaman kerran kokeillut eikä ainuttakaan vastausta. Ja luulen että miehet vaeltaa vain telkkarin ja tietsikan välillä.. Itse olen harrastanut retkeilyä jo monta vuotta ja olisi kiva löytää retkeilyseuraa, vaikkapa saada kokoon porukka jossa kaikenikäisiä, miehiä ja naisia, esim kerran kuussa tapahtuvalle päiväretkelle, vaan ei ole kiinnostuneita. Itekseni jatkan..

      • täältä?

      • Jande70

        viihtyviä löytyy mutta harvemmin täältä :)

        Ideasi kuulostaa hienolta ja varmasti seuraakin on tarjolla kunhan on aktiivinen ja löytää oikeat foorumit.
        Itse olen luonnossa liikkumista harrastanut lapsesta saakka näihin päiviin. Välillä puhtaasti kalareissuja tehden, välillä taas patikoiden ja toisinaan jollain muulla tavoin. Voin lähteä viikonloppureissuille esim. kansallispuistoalueille Etelä- tai Keski-Suomeen ja pidempien lomien sattuessa mielellään vaikka Lappiin.

        Minulle voivat kirjoitella kaikki ikään ja sukupuoleen katsomatta joita patikointireissut tai sen eri kombinaatiot (esim. kalastus, yöpymiset laavulla...) kiinnostaa mukavassa ja reippaassa (stressittömässä) hengessä hyviä eväitä unohtamatta. Mikä sen hienompaa kuin istua rätisevän nuotion ääressä mukavia turisten...kera höyrävän kahvin ja makkara tikun päässä! [email protected]


      • kulukuri

        Olen vähän yli 40.v mies eteläisestä suomesta,Lapissa ja Pohjois-Karjalassa olen tehnyt useita vaelluksia,pituudeltaan paristakymmenestä kilometristä aina 200:nkilometriin,kestoltaan 3.vrk--3.vk. Yksin tai kaksin,ja jos tälläselle vaellukselle on lähdössä kaverin kanssa,niin lämpimästi suosittelen vähän läheisempää kaveria kuin pika,pikaa näiltä palstoilta löytynyttä,on se senverran intiimi ja rankka tapahtuma,että parempi tuntea matkakumppania edes vähän....muuten,Lappi voittaa rantalomat 100-0.


      • kanttar-elli
        kulukuri kirjoitti:

        Olen vähän yli 40.v mies eteläisestä suomesta,Lapissa ja Pohjois-Karjalassa olen tehnyt useita vaelluksia,pituudeltaan paristakymmenestä kilometristä aina 200:nkilometriin,kestoltaan 3.vrk--3.vk. Yksin tai kaksin,ja jos tälläselle vaellukselle on lähdössä kaverin kanssa,niin lämpimästi suosittelen vähän läheisempää kaveria kuin pika,pikaa näiltä palstoilta löytynyttä,on se senverran intiimi ja rankka tapahtuma,että parempi tuntea matkakumppania edes vähän....muuten,Lappi voittaa rantalomat 100-0.

        Sinulla näyttää olevan kokemusta eripituisista retkistä. Olisi kiva kuulla lisää retkistäsi. Minulle voi kirjoitella [email protected]


      • Oman tien kulkija
        kanttar-elli kirjoitti:

        Sinulla näyttää olevan kokemusta eripituisista retkistä. Olisi kiva kuulla lisää retkistäsi. Minulle voi kirjoitella [email protected]

        Minulla on paljon vaelluskilsoja takana. Olen vaeltanut sekä yksin, että ryhmissä.
        Kaksi kertaa on mukana ollut naisia. En yleistä, enkä väitä kaikken näin toimivan, mutta...
        "Mä inhoan noita ötököitä..." "V...tu ku tää reppu painaa..." " No nyt mun takki on ihan likainen..." " Eiks jo olla perillä..." " Miks pitää mennä sinne, tuonne ja ..." " Määräätkös sä muka täällä kaikki..." " Ens kerralla joku toinen valitsee reitin..." " Mua väsyttää..." " Pistä sinä tuo mato koukkuun..." "Mä en ainakaan koske tuohon kalaan..."
        " Tuleeks tähän notski..." "Mä en ainakaan koske kirveeseen..." "Eiks mitenkään sais lämmintä pesuvettä..." " Mä en ainakaan syö tota..."

        Huokaus....


    • harri

      Hei! Joko olet seuraa löytänyt? Olen harrastellut luonnossa puuhastelua lähes koko ikäni. vaeltaminen on mukavinta puuhaa valokuvaamisen ja kalastelun kanssa. Retkeilen aika paljon yksin mutta olisi mukava löytää samoista maailmoista pitävä nainen. Olen käynyt vähän siellä sun täällä vaeltelemassa lyhyitä ja pitempiäkin vaelluksia. Jos tahdot tutustua minuun paremmin niin kirjoitteleppa takaisin. Mukavaa viikkoa!
      terveisin h

      • haaveitako vain?

        Löytyiskö täältä seuraa tositarkoituksella luonnossa viihtyvälle 44v.naiselle? Asun pohjois-savossa.Marjastan,kalastelen mato-ongella ja talvisin käyn pilkillä.Tykkään vesillä liikkua, kuunnella laineitten liplatusta ranta kiviin ja nauttia hiljaisuudesta, tuulen huminasta ja katsella auringon laskua nuotiolla notski kahvin kera:)
        Vaeltamisesta ja patikoinnista Lappiin olen aina haaveillut,mut haaveeksi jäänyt.


      • luontomies_
        haaveitako vain? kirjoitti:

        Löytyiskö täältä seuraa tositarkoituksella luonnossa viihtyvälle 44v.naiselle? Asun pohjois-savossa.Marjastan,kalastelen mato-ongella ja talvisin käyn pilkillä.Tykkään vesillä liikkua, kuunnella laineitten liplatusta ranta kiviin ja nauttia hiljaisuudesta, tuulen huminasta ja katsella auringon laskua nuotiolla notski kahvin kera:)
        Vaeltamisesta ja patikoinnista Lappiin olen aina haaveillut,mut haaveeksi jäänyt.

        Täällä olisi mainitsemistasi asioista pitävä vapaa 43- v. mies Kuopion läheltä.


      • haavetako vain?
        luontomies_ kirjoitti:

        Täällä olisi mainitsemistasi asioista pitävä vapaa 43- v. mies Kuopion läheltä.

        luontomies_! Kuinka saamme yhteyden välillemme kyselee etsijä-65?


      • luontomies_
        haavetako vain? kirjoitti:

        luontomies_! Kuinka saamme yhteyden välillemme kyselee etsijä-65?

        No laita viestiä: [email protected] niin yhteys onnistuu.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8416
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2565
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      122
      2287
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1946
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1684
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1509
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1462
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1409
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe