Mieli tekisi helmikuussa Sousseen, mutta mitä nyt olen netistä asiaa selvitellyt, niin helmikuun keskilämpötila on vain vaivaiset 12!
Onko täällä helmikuussa Soussessa käyneitä?
Lämmintä Soussessa helmikuussa,
5
701
Vastaukset
- tintturan
Olin Soussessa helmi-maaliskuun vaihteessa -09 kaksi viikkoa ja kyllä oli kylmä. Paikalliset kävelivät toppatakit päällä, itse tarkenin tuulitakilla ;)
Vuonna -08 olin Soussessa maaliskuussa viikon ja silloin oli hiukan lämpimämpää mutta muutamana päivänä satoi vähän ja yhden päivän oli kunnon myrsky jolloin satoi kaatamalla ja salamoi.
Jos vain voit niin siirrä reissua toukokuulle, silloin on ollut tosi kauniit ja lämpimät ilmat.- aiheen aloittajalta
Kyllä harmittaa ja nimenomaan helmikuussa. Täytyy siis keksiä joku toinen lomapaikka
Kiitos! - Jymmärrä ei
eikä ollut kylmä, en ymmärrä mistä tintturan näin luulee. Soussessa oli lähes joka päivä 21 ja altailla makoiltiin ja käytiin jopa uimassa meressä.
- syyskuussa
tarjeta vai alkaako siellä joku sadekausi
- hyvät ilmat
Syyskuussa Tunisiassa on vielä paremmat ilmat kuin suomessa parhaimmatkaan kesäsäät. Mitään sadekautta tunisiassa ei muuten ole ollenkaan. Talvella sataa muutamia kertoja mutta ei koskaan päivää enempää kerrallaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1397810Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde412009Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251940- 911653
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801585Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071040Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5979- 50945
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34822