Lämmintä Soussessa helmikuussa,

tarkeneeko?

Mieli tekisi helmikuussa Sousseen, mutta mitä nyt olen netistä asiaa selvitellyt, niin helmikuun keskilämpötila on vain vaivaiset 12!

Onko täällä helmikuussa Soussessa käyneitä?

5

764

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tintturan

Olin Soussessa helmi-maaliskuun vaihteessa -09 kaksi viikkoa ja kyllä oli kylmä. Paikalliset kävelivät toppatakit päällä, itse tarkenin tuulitakilla ;)
      Vuonna -08 olin Soussessa maaliskuussa viikon ja silloin oli hiukan lämpimämpää mutta muutamana päivänä satoi vähän ja yhden päivän oli kunnon myrsky jolloin satoi kaatamalla ja salamoi.
      Jos vain voit niin siirrä reissua toukokuulle, silloin on ollut tosi kauniit ja lämpimät ilmat.

• aiheen aloittajalta

Kyllä harmittaa ja nimenomaan helmikuussa. Täytyy siis keksiä joku toinen lomapaikka

Kiitos!

• Jymmärrä ei

eikä ollut kylmä, en ymmärrä mistä tintturan näin luulee. Soussessa oli lähes joka päivä 21 ja altailla makoiltiin ja käytiin jopa uimassa meressä.

• syyskuussa

tarjeta vai alkaako siellä joku sadekausi

• hyvät ilmat

Syyskuussa Tunisiassa on vielä paremmat ilmat kuin suomessa parhaimmatkaan kesäsäät. Mitään sadekautta tunisiassa ei muuten ole ollenkaan. Talvella sataa muutamia kertoja mutta ei koskaan päivää enempää kerrallaan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      405
      1696
    2. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      145
      1101
    3. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      87
      1055
    4. Mitähän ajattelet

Nykyään minusta tai meistä tai tapahtuneista?
      Ikävä
      66
      1046
    5. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      94
      952
    6. Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä

Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku
      Sinkut
      142
      802
    7. Hankkikaa elämä

Tiedetään että hän on mielenkiintoinen mutta rajansa kaikella.
      Ikävä
      94
      731
    8. Sinun silmiisi kun

Katson niin ymmärrän sen. 👁️👁️👀
      Ikävä
      45
      691
    9. Voisitko mies auttaa..

Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.
      Ikävä
      50
      669
    10. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      57
      644
    Aihe