Mieli tekisi helmikuussa Sousseen, mutta mitä nyt olen netistä asiaa selvitellyt, niin helmikuun keskilämpötila on vain vaivaiset 12!
Onko täällä helmikuussa Soussessa käyneitä?
Lämmintä Soussessa helmikuussa,
5
716
Vastaukset
- tintturan
Olin Soussessa helmi-maaliskuun vaihteessa -09 kaksi viikkoa ja kyllä oli kylmä. Paikalliset kävelivät toppatakit päällä, itse tarkenin tuulitakilla ;)
Vuonna -08 olin Soussessa maaliskuussa viikon ja silloin oli hiukan lämpimämpää mutta muutamana päivänä satoi vähän ja yhden päivän oli kunnon myrsky jolloin satoi kaatamalla ja salamoi.
Jos vain voit niin siirrä reissua toukokuulle, silloin on ollut tosi kauniit ja lämpimät ilmat.- aiheen aloittajalta
Kyllä harmittaa ja nimenomaan helmikuussa. Täytyy siis keksiä joku toinen lomapaikka
Kiitos! - Jymmärrä ei
eikä ollut kylmä, en ymmärrä mistä tintturan näin luulee. Soussessa oli lähes joka päivä 21 ja altailla makoiltiin ja käytiin jopa uimassa meressä.
- syyskuussa
tarjeta vai alkaako siellä joku sadekausi
- hyvät ilmat
Syyskuussa Tunisiassa on vielä paremmat ilmat kuin suomessa parhaimmatkaan kesäsäät. Mitään sadekautta tunisiassa ei muuten ole ollenkaan. Talvella sataa muutamia kertoja mutta ei koskaan päivää enempää kerrallaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2224296Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii692765Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3942443- 472363
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua421639Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5551406Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em961334- 571330
- 781329
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1251196