Suositelkaa tatuoijaa

fhfhg

Moor. Elikkäs tarkoitus olisi ottaa tatuointi lähiaikoina. kuva on valmiina mietitty, enää tarvisi tietää missä sen ottaa..
Jos kellään on tietoa ketä tatuoija (satakunnan alueella tai lähistössä) todella osaa asiansa ja pystyy tekemään pienimmätkin yksityiskohdat tarkasti, kertokaa ihmeessä.
kiitoksia.

6

252

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uggo

      Kaipa joku voi mieltää tatuoinnin kuvataiteeksi, mutta suomi 24:llä on kuitenkin oma palsta tatuoinneille.

    • rtkk

      Raamatussa on kielto:"Älkää tehkö ihopiiroksia!" Mooseksen laki

      • Tietäjä 1

        sen tajuaa, että tatuoinnin ottaminen ei ole oikein viisaiden ihmisten asioita.

        En ole nähnyt eläissäni yhtää sellaista tatuointia, jota voisi sanoa taiteeksi.

        Tatuoinnin ottavat yleensä sellaiset massaan kuuluvat ihmiset, jotka juoksevat kaikkien muoti-ilmiöiden perässä.


      • tatuoija
        Tietäjä 1 kirjoitti:

        sen tajuaa, että tatuoinnin ottaminen ei ole oikein viisaiden ihmisten asioita.

        En ole nähnyt eläissäni yhtää sellaista tatuointia, jota voisi sanoa taiteeksi.

        Tatuoinnin ottavat yleensä sellaiset massaan kuuluvat ihmiset, jotka juoksevat kaikkien muoti-ilmiöiden perässä.

        Miten voit sanoo tatuointeja muoti ilmiöksi?tatuointeja on tehty tuhansia vuosia...raamattua tai kristinuskoa vois sanoo muoti villitykseksi...vitun hihhulit...


      • BARE....
        tatuoija kirjoitti:

        Miten voit sanoo tatuointeja muoti ilmiöksi?tatuointeja on tehty tuhansia vuosia...raamattua tai kristinuskoa vois sanoo muoti villitykseksi...vitun hihhulit...

        Emt... Jos ne ei ole muoti-ilmiö, niin ainakin noi tautuoinnit näyttää aika tyhmiltä.

        Mä en tajua tatuoinneista mitään. Ne kaikki tuntuu näyttävän vähän samalta, tulee vaan sellanen olo, että jonkun iholla on jotain sotkua. Ihmisen iho ei ole vaan tarkoitettu miksikään piirustus pohjaksi.

        Ja sitä paitsi, jos on olemassa joku hieno kuva, niin miksi helvetissä se pitää olla omalla iholla. Ihmisen iho on jo kaunis sellaisenaan.


      • veldes
        BARE.... kirjoitti:

        Emt... Jos ne ei ole muoti-ilmiö, niin ainakin noi tautuoinnit näyttää aika tyhmiltä.

        Mä en tajua tatuoinneista mitään. Ne kaikki tuntuu näyttävän vähän samalta, tulee vaan sellanen olo, että jonkun iholla on jotain sotkua. Ihmisen iho ei ole vaan tarkoitettu miksikään piirustus pohjaksi.

        Ja sitä paitsi, jos on olemassa joku hieno kuva, niin miksi helvetissä se pitää olla omalla iholla. Ihmisen iho on jo kaunis sellaisenaan.

        Lääketiedettä paremmin tuntevat varmaankin osaavat perustella parhaiten ettei kannata valita ihoa maalauspohjaksi. Paljon pitkäikäisempi maalauspohja on pellavakangas. Ja onko se kovin terveellistäkään pistää itseensä noita väriaineita. Ei se ole ihme jos niistä ennalta varoitetaankin. Olen samaa mieltä kanssasi ihmisen ihosta joka on tosiaan kaunis sellaisenaan ja monipuolinen suoja omistajalleen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      69
      2010
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1396
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1363
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1082
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      932
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe