Muutto omakotitaloon edessä ja komposti täten hankinnassa. Biolanin kompostori on kalliihko, kuten täällä on moneen kertaan todettu, vaikka varmasti toimiva. Selailin Agrimarketin tarjontaa ja löytyi tuollainen Aerobin 400 L- kompostori, joka olisi kukkaroystävällisempi. Onko tästä kellään tietoa, josko olisi soiva peli? Pitäisi toimia ympäri vuoden täällä Lapissakin, ehkä nyt niitä kovimpia pakkasia lukuunottamatta.
Aerobin 400?
3
8481
Vastaukset
- anni'
Heippa! Minä ostin aerobin kompostorin multasormesta. Se on mahtava! Tosin jos olet lyhyehkö tarvitset pallin jotta yletyt pöyhimään. Risuja kohtalainen kerros pohjalle ja jos sinulla on niin vanhaa kompostia sen päälle ja sitten vaan täyttelemään. Ensin alussa jouduin kyllä pari kertaa käyttämään kompostiherätettä mutta sitten alkoi tapahtua. Höyry vaan nousee kun kannen avaa, hajut loppui pihasta siihen paikkaan (ennen minulla oli eristämätön kompostori)
Täällä länsirannikolla ainakin toimii, en näe syytä miksei lapissakin? Jos vaan täyttelee sitä päivittäin niin en uskoisi että jäätyy. Ja jos jäätyykin, onhan se sitten taas keväällä valmiina toimimaan sulattuaan:)
Oman kokemukseni perusteella suosittelen!
Onnea vaan uutee kotiin :)- Kompressoija
Kiitoksia vastauksesta. Juurikin huomenna ollaan menossa kompostoriostoksille ja luultavasti tuo Aerobin tarttuu mukaan. Raportoin sitten, miten sen kanssa käy.
- Kompressoija
Kompressoija kirjoitti:
Kiitoksia vastauksesta. Juurikin huomenna ollaan menossa kompostoriostoksille ja luultavasti tuo Aerobin tarttuu mukaan. Raportoin sitten, miten sen kanssa käy.
Saimme hlavalla sitten Biolanin. Se ostettiin. Eli tämä ketju kuolee minun osaltani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu4653998Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3181692- 1161516
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n891464Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991408Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n601375- 521306
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi981229- 441079
Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa331067