Muutto omakotitaloon edessä ja komposti täten hankinnassa. Biolanin kompostori on kalliihko, kuten täällä on moneen kertaan todettu, vaikka varmasti toimiva. Selailin Agrimarketin tarjontaa ja löytyi tuollainen Aerobin 400 L- kompostori, joka olisi kukkaroystävällisempi. Onko tästä kellään tietoa, josko olisi soiva peli? Pitäisi toimia ympäri vuoden täällä Lapissakin, ehkä nyt niitä kovimpia pakkasia lukuunottamatta.
Aerobin 400?
3
8389
Vastaukset
- anni'
Heippa! Minä ostin aerobin kompostorin multasormesta. Se on mahtava! Tosin jos olet lyhyehkö tarvitset pallin jotta yletyt pöyhimään. Risuja kohtalainen kerros pohjalle ja jos sinulla on niin vanhaa kompostia sen päälle ja sitten vaan täyttelemään. Ensin alussa jouduin kyllä pari kertaa käyttämään kompostiherätettä mutta sitten alkoi tapahtua. Höyry vaan nousee kun kannen avaa, hajut loppui pihasta siihen paikkaan (ennen minulla oli eristämätön kompostori)
Täällä länsirannikolla ainakin toimii, en näe syytä miksei lapissakin? Jos vaan täyttelee sitä päivittäin niin en uskoisi että jäätyy. Ja jos jäätyykin, onhan se sitten taas keväällä valmiina toimimaan sulattuaan:)
Oman kokemukseni perusteella suosittelen!
Onnea vaan uutee kotiin :)- Kompressoija
Kiitoksia vastauksesta. Juurikin huomenna ollaan menossa kompostoriostoksille ja luultavasti tuo Aerobin tarttuu mukaan. Raportoin sitten, miten sen kanssa käy.
- Kompressoija
Kompressoija kirjoitti:
Kiitoksia vastauksesta. Juurikin huomenna ollaan menossa kompostoriostoksille ja luultavasti tuo Aerobin tarttuu mukaan. Raportoin sitten, miten sen kanssa käy.
Saimme hlavalla sitten Biolanin. Se ostettiin. Eli tämä ketju kuolee minun osaltani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi614230Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1521794Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html141503Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !351248Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1671046- 56904
- 76895
Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en54811Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.162809- 39781