Porin kauneimmat naiset?

Mistä löytyy?

Missä baarissa käy Porin tasokkaimmat naiset?

Sellaiset, jotka voisivat toimia lääkkeenä nyt, kun BB Kätlin on laittanut pään pahasti sekaisin! Tahdon LAATUA!

Etsin nuorta, tiukkakroppaista, aitoa porilaista Kätlinin tasoista nuorta naista. Mahtaako olla Porissa ainuttakaan?

Mitkä baarit parhaita metsäsätystantereita?

38

2851

    Vastaukset

    • matkalippua ostoon

      Porin baareissa EI käy tasokkaita naisia.piste. Ehkä niitä jossain on, mutta EI paikallisiss baareissa, siitä on jo noin 17 vuotta kokemusta. Lähdetään nyt vaikka 140 km etelään, niin siitä se taso alkaa. Porissa EI ole tasokkaita naisia (vaikken henkilökohtaisesti noiden ulkonäkö-kriteereiden perään ihan niin vahvasti liputa), EI OLE. Porin metsästysmaista parhaat on Viasvedellä, siellä voit kaataa hirviä. Jos naista haluat, edelleen ehdottaisin matkalippua naapurikaupunkiin.

      • laardia tiskillä

        Nythän on niin että porittaret ovat suurimmalta osin hyvin turpeaa porukkaa.
        Katselkaa ympärillenne niin huomaatte "tason".Moniongelmaisia rasvasäkkejä ketkuttaa pitkin katua luullen olevansa jumalan lahja miehille.

        Faktaa on että tasokasta seuraa ei porissa ole kuin hyvin vähäinen määrä, ja se kaikki on jo varattua sellaista.

        Kantsii etsiskellä laatu ihan muualta.


      • ........................

        Sekin että miksi porilaisten naisten pitäisi olla aina kauneimmillaan ja huippu urheilijan kunnossa, mutta miehet saavat kävellä etukenossa kaljamahansa kanssa etsien huippumallia?

        Kyllä te miehetkin voisitte vähän edes yrittää ulkonäkönne suhteen, ettekä vain odottaa parasta:)


      • ap.

        Kiitos. Tiedän nyt, ettei paljoa kannata etsiä. Menee aika vaan hukkaan...


      • ap.
        laardia tiskillä kirjoitti:

        Nythän on niin että porittaret ovat suurimmalta osin hyvin turpeaa porukkaa.
        Katselkaa ympärillenne niin huomaatte "tason".Moniongelmaisia rasvasäkkejä ketkuttaa pitkin katua luullen olevansa jumalan lahja miehille.

        Faktaa on että tasokasta seuraa ei porissa ole kuin hyvin vähäinen määrä, ja se kaikki on jo varattua sellaista.

        Kantsii etsiskellä laatu ihan muualta.

        Pakko se on uskoa, kun täällä moni asian vääntää rautalangasta.

        Luulin, että Porista löytyy laatua. En vain tiennyt mistä. Mutta näköjään ei sitä sitten löydykään, joten etsinnän voi lopettaa :(


      • Anonyymi
        laardia tiskillä kirjoitti:

        Nythän on niin että porittaret ovat suurimmalta osin hyvin turpeaa porukkaa.
        Katselkaa ympärillenne niin huomaatte "tason".Moniongelmaisia rasvasäkkejä ketkuttaa pitkin katua luullen olevansa jumalan lahja miehille.

        Faktaa on että tasokasta seuraa ei porissa ole kuin hyvin vähäinen määrä, ja se kaikki on jo varattua sellaista.

        Kantsii etsiskellä laatu ihan muualta.

        erittäin hyvin sanottu kerrankin totuuden sanoja luin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        erittäin hyvin sanottu kerrankin totuuden sanoja luin

        Yli 10 vuotta on kulunut ja sama tilanne edelleen.

        Oli pakko muuten googlettaa BB Kätlin. Ihan nätti tyttö. Tuollaisia kun olisi Porissa.


    • Poria!

      Aivan joka puolelta, mihin menetkin.

      Ei kannata välittää noista negatiivisista kommenteista:
      osa porilaisista miehistä on sellaisia surkimuksia että jokainen
      uusi tulokas vähentää heidän mahdollisuuksiaan naisseuran
      löytymisen suhteen. Siitä tuollaiset paniikkireaktiot.

      • kaunein nainen on

        minun oma vaimoni!


      • kokemusta**

        On surkimuksia jotka istuu päivät pitkät kantabaareissa päivät pitkät. Siis työttömiä luusereita.
        Suurin osa on kaulassa roikkujia, yrittää elää muijan siivellä kun omat kelarahat on juotu.
        Nytpä kysymys, mistä saa kunnon miehen? ei ainakaan baareista. Joko ne on täysiä luusereita tai parisuhteessa olevia miehiä, kertovat olevansa sinkkuja mutta lopulta selviää, että muijahan siellä kotona on.


      • etsi työpaikoilta
        kokemusta** kirjoitti:

        On surkimuksia jotka istuu päivät pitkät kantabaareissa päivät pitkät. Siis työttömiä luusereita.
        Suurin osa on kaulassa roikkujia, yrittää elää muijan siivellä kun omat kelarahat on juotu.
        Nytpä kysymys, mistä saa kunnon miehen? ei ainakaan baareista. Joko ne on täysiä luusereita tai parisuhteessa olevia miehiä, kertovat olevansa sinkkuja mutta lopulta selviää, että muijahan siellä kotona on.

        Olet oikeassa. Kunno miestä et baarista löydä! Kunnollinen porilainen mies tekee koko arkiviikon joka päivä töitä ja on illta kotona/harrastuksissa. Voit siis törmätä hänene vain esim. ruokakaupassa tai lenkillä. Baarissa et koskaan.


      • ehdottomasti
        kaunein nainen on kirjoitti:

        minun oma vaimoni!

        kävelykadulla liikkeellä oli taas iltapäivällä. kahvilla istuin siinä, kun näin hänet. oli pakko jättää kahvi juomatta eikun perään. oli ihanainen" kaunis n.165 pitkä, ruskeatukka oli hänellä vähän väärät sääret kyllä,mutta niin mullakin. tutustuin tyttöön tosissani mukavalta vaikutti. pälvikaljua vähän oli mut ei haittaa. nimet vaihdettiin,totta kai.esittelin itseni ja nimeä kysyin kahvittelun merkeissä. nimi tuli heti ihanista punaisista huulista. KUVONEN HELLI! tapaamme tiilimäellä. olen niin onnellinen.


      • siivelläeläjänaiset
        kokemusta** kirjoitti:

        On surkimuksia jotka istuu päivät pitkät kantabaareissa päivät pitkät. Siis työttömiä luusereita.
        Suurin osa on kaulassa roikkujia, yrittää elää muijan siivellä kun omat kelarahat on juotu.
        Nytpä kysymys, mistä saa kunnon miehen? ei ainakaan baareista. Joko ne on täysiä luusereita tai parisuhteessa olevia miehiä, kertovat olevansa sinkkuja mutta lopulta selviää, että muijahan siellä kotona on.

        Moni eukko etsiskelee rikasta miestä.Enää komeudella ei ole mitään väliä eikä luonteella kunhan herralla on pätäkkää.

        Mites sen keskisenkin kävi, eukot vaati matkaa boraboralle ja rahaa, kun ei suostuttu tyhmiin vaateisiin, nostivat tekaistun syytteen.

        Porilaisissa eukoissa huomaa samoja piirteitä.Miehen pitäis maksaa kaikki, vaikka ensin on huudettu kurkku suorana tasa-arvoa.
        Painoindeksi sekaisin tullaan kamalissa vaatteissa ympärikännissä ruinaamaan juomia ja pyytelemään kaikenlaista.Edes sormus sormessa ei estä tätä, taitaa vaan lisätä.

        Oma emäntä on pohjoisempaa, ja käytöstavat tyystin erilaiset, luojan kiitos.Käy töissä ja ansaitsee itse rahansa.On mukava ostaa joku viikonloppupaketti ranskaan tai pitempi lomareissu lahjaksi vaimolle just sen takia kun se ei ruinaa kokoajan.

        Porin naisissa on jotain mätää.


      • Vai ostaa
        siivelläeläjänaiset kirjoitti:

        Moni eukko etsiskelee rikasta miestä.Enää komeudella ei ole mitään väliä eikä luonteella kunhan herralla on pätäkkää.

        Mites sen keskisenkin kävi, eukot vaati matkaa boraboralle ja rahaa, kun ei suostuttu tyhmiin vaateisiin, nostivat tekaistun syytteen.

        Porilaisissa eukoissa huomaa samoja piirteitä.Miehen pitäis maksaa kaikki, vaikka ensin on huudettu kurkku suorana tasa-arvoa.
        Painoindeksi sekaisin tullaan kamalissa vaatteissa ympärikännissä ruinaamaan juomia ja pyytelemään kaikenlaista.Edes sormus sormessa ei estä tätä, taitaa vaan lisätä.

        Oma emäntä on pohjoisempaa, ja käytöstavat tyystin erilaiset, luojan kiitos.Käy töissä ja ansaitsee itse rahansa.On mukava ostaa joku viikonloppupaketti ranskaan tai pitempi lomareissu lahjaksi vaimolle just sen takia kun se ei ruinaa kokoajan.

        Porin naisissa on jotain mätää.

        vaimolle viikonloppupaketti Ranskaan. Ja millä rahoilla? Vaimon tietysti. Oikea perusporilainen ukko.


      • lihavuus
        Vai ostaa kirjoitti:

        vaimolle viikonloppupaketti Ranskaan. Ja millä rahoilla? Vaimon tietysti. Oikea perusporilainen ukko.

        Lihava,köyhä porinneito älähti.


      • kalahti.
        lihavuus kirjoitti:

        Lihava,köyhä porinneito älähti.

        Lihava, köyhä, vaimonsa tuloilla elelevä porinmies älähti.


      • kalauttaja
        kalahti. kirjoitti:

        Lihava, köyhä, vaimonsa tuloilla elelevä porinmies älähti.

        oli sitten pakko jupista vielä jotakin, eikös vaan.Fakta on kuitenkin että olet pullea.

        elän omillani, vaimo omillaan. meillä homma toimii.ne viikonloppupaketit ranskaan ei kovasti kyllä maksa, mutta ehkä teillä ei ole varaa vastaavaan kun ryyppäätte molempien tuet baarissa heti kun ne tulee tilille.

        suosittelen menemään töihin.


      • Tarkkanäköisyydestäsi ällistynyt.
        kalauttaja kirjoitti:

        oli sitten pakko jupista vielä jotakin, eikös vaan.Fakta on kuitenkin että olet pullea.

        elän omillani, vaimo omillaan. meillä homma toimii.ne viikonloppupaketit ranskaan ei kovasti kyllä maksa, mutta ehkä teillä ei ole varaa vastaavaan kun ryyppäätte molempien tuet baarissa heti kun ne tulee tilille.

        suosittelen menemään töihin.

        Kerro ihmeessä lisää. Jos kerkiät siltä kun suunnittelet vaimosi palkalle "parempaa" käyttöä.
        Itse kun et viitsi töissä käydä.


      • traanitreeni
        Tarkkanäköisyydestäsi ällistynyt. kirjoitti:

        Kerro ihmeessä lisää. Jos kerkiät siltä kun suunnittelet vaimosi palkalle "parempaa" käyttöä.
        Itse kun et viitsi töissä käydä.

        Taitaa olla läskiä päässä kun luetun ymmärtäminen on noin kehnoa.Kirjoitin että käymme molemmat töissä.
        Tiesin että porittarilla on läskiä korvien välissä, mutta että oikein noin paljon ettei tajua luettua tekstiäkään.

        Justiinsa sun kaltaisia on porissa hyvin paljon, ja syytä välttää hinnalla millä hyvänsä.
        Mene sinne porkan kippariin vaan imemään keskaria muiden kaltaisiesi "voittajien" kanssa.


      • ..läski..
        traanitreeni kirjoitti:

        Taitaa olla läskiä päässä kun luetun ymmärtäminen on noin kehnoa.Kirjoitin että käymme molemmat töissä.
        Tiesin että porittarilla on läskiä korvien välissä, mutta että oikein noin paljon ettei tajua luettua tekstiäkään.

        Justiinsa sun kaltaisia on porissa hyvin paljon, ja syytä välttää hinnalla millä hyvänsä.
        Mene sinne porkan kippariin vaan imemään keskaria muiden kaltaisiesi "voittajien" kanssa.

        selvännäkijäksi. Tietämyksesi on samaa luokkaa.

        Kaipa kusetat vaimoasi samalla tavalla kuin kusettaisit asiakkaitasikin.
        Siis mikäli sinulla yleensä vaimo on. Alka kyllä tekstisi perusteella hiukan epäilyttää.
        Mutta saisit ainakin jotain tuloja, sinun ei tarvitsisi elellä sen "vaimosi" kustannuksella.

        Olet luultavasti niitä miehiä, jotka laittavat "vaimon" töihin ja ottavat itse siitä provikkaa...


      • pontikkaasuoneen
        ..läski.. kirjoitti:

        selvännäkijäksi. Tietämyksesi on samaa luokkaa.

        Kaipa kusetat vaimoasi samalla tavalla kuin kusettaisit asiakkaitasikin.
        Siis mikäli sinulla yleensä vaimo on. Alka kyllä tekstisi perusteella hiukan epäilyttää.
        Mutta saisit ainakin jotain tuloja, sinun ei tarvitsisi elellä sen "vaimosi" kustannuksella.

        Olet luultavasti niitä miehiä, jotka laittavat "vaimon" töihin ja ottavat itse siitä provikkaa...

        Omat tuet juotu ja nyt vedätte baarissa tapaamasi vakioasiakkaan tiliä silieäksi? Muistakaahan hakea ponua naapurin trokarilta, että saatte itsenne kunnon puukkohippaskuntoon.Pääsette taas lehteen kun viinapäissänne riehutte ja naapuri soittaa poliisit.
        Juuri noin kuuluu elää!


      • ...
        pontikkaasuoneen kirjoitti:

        Omat tuet juotu ja nyt vedätte baarissa tapaamasi vakioasiakkaan tiliä silieäksi? Muistakaahan hakea ponua naapurin trokarilta, että saatte itsenne kunnon puukkohippaskuntoon.Pääsette taas lehteen kun viinapäissänne riehutte ja naapuri soittaa poliisit.
        Juuri noin kuuluu elää!

        Jos toimit itse tuolla tavoin, niin ei silti pidä kuvitella että kaikki muut toimivat samalla tavoin :o

        Elämäsi ei lienen kovin onnellista, mutta ei se minua haittaa :)
        Kukin tyylillään..


    • mielestäni oikein kulje käsi kädessä. Tosi lady kun ei alkoholia juo koskaan humaltumiseen saakka, se on LAATUA. Ja mitä itse olen nähnyt noita nuoria tiukkaperseitä baareissa, niin ne eivät todellakaan ole enää kauniita kun räkä ja meikit valuu pitkin poskia, haistaan pahalle, ja puhutaan öristen kuin miehet konsanaan*heh*

      Mutta jos jotain yhdenillan seksisuhteita ja hyppykuppia baareista halajaa, niin se on sitten jo aivan eri juttu. Laatu on kyllä siitä touhusta sitten tosi kaukana.

      Joten jos tosi ladya metsästää itselleen seuralaiseksi, niin sitä on kyllä erittäin vaikea löytää baareista...

      • olevan varsinainen asiantuntija noissa baariasioissa. Lähinnä ihmetyttää, että
        miten sitten tiedät tuosta laadusta mitään.
        Taidatkin puhua omiasia :)


      • helel kirjoitti:

        olevan varsinainen asiantuntija noissa baariasioissa. Lähinnä ihmetyttää, että
        miten sitten tiedät tuosta laadusta mitään.
        Taidatkin puhua omiasia :)

        Nuorempana n.16-22vuoteen saakka toilailin ja läträsin enemmän kuin tarpeeksi viinaksien kanssa baareissa. Ja myönnän, että kaduttaa ja hävettää ihan helv*sti, olin tosi nolo. Irtosuhteita en kylläkään ikinä onneksi ole harrastanut...Ihminen vaan on siitä tyhmä eläin, että kaikki asiat täytyy oppia aina kantapään kautta =(

        Ehkä olen nolo muitten mielestä vieläkin, mutta pääasia että itselläni on vihdoin hyvä olla ja voin katsoa itseäni peiliin. Heti kun jätin alkoholin pois n. 3vuotta sitten. Mulle se ei sopinut ja saman asian saisi moni muukin oivaltaa.

        En ymmärrä miksi ihmisen, varsinkin näin aikuisena, täytyy saada pää mahdollisimman sekaisin päihteistä ja kulkea rillustaa baareissa joka v-loppu. Itse elin tuon vaiheen jo aikoja sitten ohi. Lähinnä vaan säälittää kun minuakin paljon vanhemmat aikuiset törttöilee baareissa räkä poskella. Luulisi aikuisilla olevan parempaakin tekemistä vaikka oman perheen ja ystävien kanssa.

        No, mulla ei todellakaan ole varaa tuomita muita. Ehkä olen "mummoutunut tekopyhä" Who knows...


      • Barachiel kirjoitti:

        Nuorempana n.16-22vuoteen saakka toilailin ja läträsin enemmän kuin tarpeeksi viinaksien kanssa baareissa. Ja myönnän, että kaduttaa ja hävettää ihan helv*sti, olin tosi nolo. Irtosuhteita en kylläkään ikinä onneksi ole harrastanut...Ihminen vaan on siitä tyhmä eläin, että kaikki asiat täytyy oppia aina kantapään kautta =(

        Ehkä olen nolo muitten mielestä vieläkin, mutta pääasia että itselläni on vihdoin hyvä olla ja voin katsoa itseäni peiliin. Heti kun jätin alkoholin pois n. 3vuotta sitten. Mulle se ei sopinut ja saman asian saisi moni muukin oivaltaa.

        En ymmärrä miksi ihmisen, varsinkin näin aikuisena, täytyy saada pää mahdollisimman sekaisin päihteistä ja kulkea rillustaa baareissa joka v-loppu. Itse elin tuon vaiheen jo aikoja sitten ohi. Lähinnä vaan säälittää kun minuakin paljon vanhemmat aikuiset törttöilee baareissa räkä poskella. Luulisi aikuisilla olevan parempaakin tekemistä vaikka oman perheen ja ystävien kanssa.

        No, mulla ei todellakaan ole varaa tuomita muita. Ehkä olen "mummoutunut tekopyhä" Who knows...

        että liika viina ei sovi kenellekään. Nuorena sitä tietysti tulee useimpien kokeiltua,
        ja jotkut jatkavat vielä vanhempanakin.
        Taisin itsekin katsella kerran Poria kirjaimellisesti
        ruohonjuuritasolta joskus KAUAN sitten. krhm..

        Mutta tuosta laadusta: myönnän etten ole käynyt baareissa ja ravintoloissa
        noin viitentoista vuoteen, mutta minulla on kyllä sellainen ajatus, että niissä
        käy myös satunnaisesti porukkaa. Siis sellaisia, joilla on kyllä muutakin tekemistä,
        mutta joskus tykätään poiketa jossain. Eli kyllä niistä voi löytää muitakin kuin
        kanta-asiakkaita :)
        Ja turha toisia on ruveta tuomitsemaan, tosiaankaan... vaikka sitä tulee itse kunkin tehtyä.

        ______________________________________________________________________
        "Älä tuomitse miestä, ennen kuin olet kulkenut kaksi kuuta hänen mokkasiineissaan."


      • heheh

        Laatu ja Baari.....samat ihimiset pyörivät eri paikossa....se sama ihastuttava neitonen, jonka tapaat jossakin ja ihastut siihen korviesi myöden saattaa olla jossakin BAARISSA samala iltana....onko se sitten niin, että silloin hän ei ole ns. LAATUA vaikka vielä päivällä oli???


    • Kysymys sinulle

      Kun BB>Kätlin on pääsi pannut sekaisin.....millainen mahdat itse olla jos Kätlinin näköiset naiset eivät menekään sinun näköisestäsi sekaisin... ja jos nyt itse tosiaan olisit nuori, tiukkakroppainen ja hyvännäköinen tuskin olisit täällä "pori 24" itseäsi esittelemässä.

      • ap.

        Olet oikeassa. BB-Kätlinin "tiukahko" kroppa on laittanut pääni sekaisin.

        Olen itse nuori mies, ja minulal on lihaksikas ja tiukak kroppa. Painan 65 kiloa ja rasvaprosenttini on alle 4. Olen niin tiukkaa tavaraa kuin voin olla.

        Myönnän toki, että naamani on korkeintaan keskinkertaisen suomimiehen tasolla, enkä saa naisseuraa! Naisia ei kiinnosta tiukkakroppaiset/tiukkapeppuiset miehet!

        Pitää olla iso, nallemainen, 100 kiloinen jne. Naiset haluavat ison miehen. EIvät treenattua pientä lihaspakkausta!


    • paikka taitaa

      olla tuo ratsulan kulma...

      • ap.

        Kiitos vinkistä!

        Pitää läheteä kyttäämään.

        Tossa yks äijä hengaa Porin sokoksessa siin äpenkillä liukuportaiden vieressä. Vilauttelee ja iskee alaikäisiä!

        Uskomatonta!


    • miki-66

      Porissa kauniita naisia on mutta se luonne! Ylpeitä ja sisäänpäinlämpiäviä!

      • Anonyymi

        Tutkimuksen mukaan sellainen käytös perustuu yksinkertaisuuteen


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1729
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1644
    3. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      59
      1482
    4. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      70
      1478
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      56
      1370
    6. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      89
      1344
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      17
      1332
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      18
      1186
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1140
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1124
    Aihe