Siivetön ja saamaton

Heikunkeikku

Täydelliseen flegmaattisuuteen kääriytyvä immeinen istuu katoksen alla ja toljottaa harmaata taivasta. Yhtäjaksoinen sade risoo niin, että sihinät sinkoilis suusta, ellei tylsyys painaisi suuta välinpitämättömäksi viivaksi :(

Ja missäs nyt sitte on se päättäväinen, tomerasti-nyt-vaan-toimimaan-mieliala?

Ja miksi nyt, kun olis muutakin tekemistä ja toimimista, niin miksi pitää ruveta sielun silmin ajattelemaan Koko matkaa katoksen alta saareen. Kaaauhia homma jo pelkäs ajatukses, saati sitten, että ryhtyisi siirtelemään ketaroita.

Linnuntietä matka lyhenis älyttömästi. Ollapa lintu. Täs vaihees ei olis väliä, mikä piipertäjä, kunhan osais räpiköidä ilmassa.

ÄRRrrrrkkkrrrääää....

Mitä muuta voisi tehdä?

Ellei immeinen nyt keksi jotakin hulvattoman hauskaa, tai edes jollakin tavalla mukavaa menemistä, niin flegmaattisuusviltti on ja pysyy harteilla.

Kehtaisko yksin lähteä illalla vaikkapa jonnekin tanssipaikalle?
Repäisyä sekin.

Immeinen tahtois menovinkkejä. Tai ylipäätään jotakin piristystä.

Mitään kirjoja en koko päivää ala lukemaan.
Ajatus, että mojuisin vaan tylsänä kotona, tympäsee.

Tää ihiminen tarttis nyt ison potkun peppuun.

35

303

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mä tässä kävin suihkussa ja lähden fillaroimaan. Ostan pakasteesta kreikkalaisia vihanneksia ja miniröstiperunoita, paistan pannussa pihville kaveriksi ja sitten lähden illalla miehen kanssa karaokebaariin. siinä mun menovinkit.

• Heikunkeikku

...ulos en ilikiä lähteä fillaroimaan. Koko taivas on, kuin yhtä suihkua. Vettä tulee kaatamalla, jatkuvaa sadetta. Eilen illalla jo alkoi ja näyttää siltä, että ei vähään aikaan lopu :(

Sun on mukava lähteä karaokebaariin, kun on kaveri, jonka kanssa mennä.

Yksin en oo koskaan mennyt ulos ravintolaan. Ja nyt ei vaan oo ketään kaveria, jonka saisin lähtemään mun kaveriksi :(
        Olis orpo olo, jos johonkin baariin menis yksin. Sitäpaitsi monille vois tulla ajatus, että oon niin miehen kipee, että pitää yksin lähteä baariin etsimään :(

• HTZA
        Heikunkeikku kirjoitti:

...ulos en ilikiä lähteä fillaroimaan. Koko taivas on, kuin yhtä suihkua. Vettä tulee kaatamalla, jatkuvaa sadetta. Eilen illalla jo alkoi ja näyttää siltä, että ei vähään aikaan lopu :(

Yksin en oo koskaan mennyt ulos ravintolaan. Ja nyt ei vaan oo ketään kaveria, jonka saisin lähtemään mun kaveriksi :(
        Olis orpo olo, jos johonkin baariin menis yksin. Sitäpaitsi monille vois tulla ajatus, että oon niin miehen kipee, että pitää yksin lähteä baariin etsimään :(

Kiikarit esiin ja skannaa ikkunasta tiukimmat pyllyt.
        Ja kun paras löytyy, laita sadeasu päälle ja veikistelevä sateenvarjo käteen.
        Kiirehdit sen vierelle ja hyppäät, valloittavasti hymyillen, suureen vesilätäkköön..
        Edelleen hymyillen, pyydät sitten anteeksi ja sanot tarjoavasi kahvit ja pullan.
        Ja jos ei nyt hyviä pyllyjä osu silmiin niin tulee ainakin mieleen ja sitten sinun on pakko lähteä liikkeelle!

• miljoona
        Heikunkeikku kirjoitti:

Nykyisin naiset kulkee yksin ihan luontevasti. Lä kanna mukanasi vanhoja vangitsevia malleja, karista ennakkoluulot ja mene yksin. laita reilusti huulipunaa ja käyt sit esittämässä pari iloista laulu. Siitä se lähtee.

Jos menen yksin baariin, lyöttäydyn heti jonkin seuraan istumaan, en yksin. Ne karaokebaarit on oikeasti olohuoneita ja tarkoitus on seurustella, ei iskeä tai arvostella ketään. Sillä asenteella kun lähtee, pärjää hienosti. Iskupaikat ovat oikeesti muualla. Näin olen käsittänyt meidän karaokebaarin, siellä on suurpiirtein kaikki työssäkäyviä ja asiallisia aikuisa.

• Heikunkeikku
        HTZA kirjoitti:

Kiikarit esiin ja skannaa ikkunasta tiukimmat pyllyt.
        Ja kun paras löytyy, laita sadeasu päälle ja veikistelevä sateenvarjo käteen.
        Kiirehdit sen vierelle ja hyppäät, valloittavasti hymyillen, suureen vesilätäkköön..
        Edelleen hymyillen, pyydät sitten anteeksi ja sanot tarjoavasi kahvit ja pullan.
        Ja jos ei nyt hyviä pyllyjä osu silmiin niin tulee ainakin mieleen ja sitten sinun on pakko lähteä liikkeelle!

...hyvä, mutta ulkona tosiaankin sataa ihan, kertakaikkisesti kaatamalla. Kiikaroitavia tiukkapeppuja ei ole käveleskelemässä. Ja mun sadeasu on niin kammottavan näköinen ilmestys, että lähietäisyydellä olevat ihmiset, jos niitä sattuisi olemaan, juoksisivat oitis karkuun. Sateenvarjoni on mennyt rikki. Ja vielä yksi seikka, tuollainen hymyily ja kahvillekutsu, ei kertakaikkisesti luonnistu. Olen ujo. :)

Kiitän kuitenkin yrityksestäsi piristää. Se piristi, vähäsen.

• Heikunkeikku
        miljoona kirjoitti:

Nykyisin naiset kulkee yksin ihan luontevasti. Lä kanna mukanasi vanhoja vangitsevia malleja, karista ennakkoluulot ja mene yksin. laita reilusti huulipunaa ja käyt sit esittämässä pari iloista laulu. Siitä se lähtee.

Jos menen yksin baariin, lyöttäydyn heti jonkin seuraan istumaan, en yksin. Ne karaokebaarit on oikeasti olohuoneita ja tarkoitus on seurustella, ei iskeä tai arvostella ketään. Sillä asenteella kun lähtee, pärjää hienosti. Iskupaikat ovat oikeesti muualla. Näin olen käsittänyt meidän karaokebaarin, siellä on suurpiirtein kaikki työssäkäyviä ja asiallisia aikuisa.

...ole karaokebaareja, tai ainakaan semmosia, jonne voisi mennä.

Sä varmaan tykkäät laulaa, mutta meikäläinen ei pahemmin lauleskele.
        Töissä varismaisesti jotakin törähytän, jonkun intervallin, mutta siihen se jää.

Oikeastaan, jos haluaisin lähteä jonnekin ravintolaan, niin mun pitäis mennä johonkin toiseen kaupunkiin. Nimittäin täällä Vaasassa ei ole ainuttakaan ravintolaa, jossa olisi meidän ikäisiä ihmisiä. Sellaisia on paljon, joissa on vain nuoria ihmisiä. Musiikki sen mukainen ja niin kova musiikki ja meteli, että jos jollekin jotakin haluaisi sanoa, niin pitäisi työntää huulet toisen korvan juureen ja huutaa täysillä ja sitten se toinen kysyis: "Häh, mitä sä sanoit." Heh...

• HTZA
        Heikunkeikku kirjoitti:

...hyvä, mutta ulkona tosiaankin sataa ihan, kertakaikkisesti kaatamalla. Kiikaroitavia tiukkapeppuja ei ole käveleskelemässä. Ja mun sadeasu on niin kammottavan näköinen ilmestys, että lähietäisyydellä olevat ihmiset, jos niitä sattuisi olemaan, juoksisivat oitis karkuun. Sateenvarjoni on mennyt rikki. Ja vielä yksi seikka, tuollainen hymyily ja kahvillekutsu, ei kertakaikkisesti luonnistu. Olen ujo. :)

Kiitän kuitenkin yrityksestäsi piristää. Se piristi, vähäsen.

jättää pois, vain ujo hymy.
        10% miehistä lähtee julkean neidon kyytiin.
        Loput eivät voi vastustaa ujoa hymyä ja kirkkaita silmiä.
        Ja siinä ei rumat sadevaatteet tai muutkaan loimet, merkitse yhtään mitään.
        Sinut on riisuttu yhdellä silmäyksellä.

• Heikunkeikku kirjoitti:

...ole karaokebaareja, tai ainakaan semmosia, jonne voisi mennä.

Sä varmaan tykkäät laulaa, mutta meikäläinen ei pahemmin lauleskele.
        Töissä varismaisesti jotakin törähytän, jonkun intervallin, mutta siihen se jää.

Oikeastaan, jos haluaisin lähteä jonnekin ravintolaan, niin mun pitäis mennä johonkin toiseen kaupunkiin. Nimittäin täällä Vaasassa ei ole ainuttakaan ravintolaa, jossa olisi meidän ikäisiä ihmisiä. Sellaisia on paljon, joissa on vain nuoria ihmisiä. Musiikki sen mukainen ja niin kova musiikki ja meteli, että jos jollekin jotakin haluaisi sanoa, niin pitäisi työntää huulet toisen korvan juureen ja huutaa täysillä ja sitten se toinen kysyis: "Häh, mitä sä sanoit." Heh...

laitoin googleen vaasa karaoke ja nää tuli.

http://gamma.nic.fi/~raimom/karaoke/paikat.html

• Heikunkeikku
        miljoona kirjoitti:

laitoin googleen vaasa karaoke ja nää tuli.

http://gamma.nic.fi/~raimom/karaoke/paikat.html

...vähän hätäisesti kaikille, kun alan pakkaamaan kohta.

Vilkaisin antamaasi linkkiä. Vaasassa oleva Pink Lady on pahimmanlaatuinen seksiravintola. Monine palveluineen. Myös se toinen paikka on sellainen, jossa jalat ja keskikroppa liikkuvat eri suuntiin ja silmät pyörivät päässä.

Sain nyt kaverin itselleni ja lähdemme tuota pikaa ajelemaan vähäsen kauemmas Vaasasta.

Kivaa iltaa sulle ja miehelles sinne teidän "omaan" karaokebariin. Se on Taatusti mukavempi paikka, kuin täälllä Vaasassa olevat.

• kivellä.istuja

rupia pelikaaniksi ;-)

Maksimoi nyt hyvä ihminen flegmaattisuus ja huomaat pian että hätä keinot keksii ja saat juuri sen tunnelman kuin tarpeesi vaativat.

• Heikunkeikku

...ehdotus, mutta kun en millään keksi, mitkä ne tarpeeni olisivat :)

Tai oikeastaan tarvitsisin jotakin radikaalia, hurrrrrjan vaihtelevaa piristystä.
        Olisin varmaankin saanut houkuteltua mun ystäväni johonkin "hurjuuteen", mutta hänellä on tänään muita menoja, eikä ole muita vapaita ihmisiä.

Menen nyt ainakin suihkuun, vaikkei sitäkään oikein jaksais.

• kivellä.istuja
        Heikunkeikku kirjoitti:

...ehdotus, mutta kun en millään keksi, mitkä ne tarpeeni olisivat :)

Tai oikeastaan tarvitsisin jotakin radikaalia, hurrrrrjan vaihtelevaa piristystä.
        Olisin varmaankin saanut houkuteltua mun ystäväni johonkin "hurjuuteen", mutta hänellä on tänään muita menoja, eikä ole muita vapaita ihmisiä.

Menen nyt ainakin suihkuun, vaikkei sitäkään oikein jaksais.

eikös sitä sanota että: Vaasan veri ei vapise jne.. .

Tässä viikolla harjoiteltiin oman itsemme puolustavaa energisointia ja siinä ensin tiedostettiin napakassa kevyessä haaraseisonnassa polvet lievästi koukussa alla oleva lattia ja ja jalkapohjat, pikkuisen kiihtyvällä vauhdilla tömisteltiin verkkaan lattiaa jalata toiselle paikallaan astuen, tiedostettiin lantio ja selkäranka ja laitettiin kädet liikkeelle kokoajan jalkoja rytmikkäästi tömistellen, nostettiin kädet takakoukusta etukoukkuun maha tiukkana hengitettiin sisään ja lakettiin kädet kuokkussa takakoukkuun hitaasti ja siitä takaisin etukoukkuun vauhdilla ja oikein voimalla päästettiin keuhkot tyhjiksi ja ääntä sai tulla oikein julmalla agressiolla ja samalla tömäytettiin jalkaa. Tätä muutama minuuttia vuorojaloin. ...

• HTZA
        kivellä.istuja kirjoitti:

eikös sitä sanota että: Vaasan veri ei vapise jne.. .

Tässä viikolla harjoiteltiin oman itsemme puolustavaa energisointia ja siinä ensin tiedostettiin napakassa kevyessä haaraseisonnassa polvet lievästi koukussa alla oleva lattia ja ja jalkapohjat, pikkuisen kiihtyvällä vauhdilla tömisteltiin verkkaan lattiaa jalata toiselle paikallaan astuen, tiedostettiin lantio ja selkäranka ja laitettiin kädet liikkeelle kokoajan jalkoja rytmikkäästi tömistellen, nostettiin kädet takakoukusta etukoukkuun maha tiukkana hengitettiin sisään ja lakettiin kädet kuokkussa takakoukkuun hitaasti ja siitä takaisin etukoukkuun vauhdilla ja oikein voimalla päästettiin keuhkot tyhjiksi ja ääntä sai tulla oikein julmalla agressiolla ja samalla tömäytettiin jalkaa. Tätä muutama minuuttia vuorojaloin. ...

Lainasin kaverini pikkufiiatin.

• Kiv.ist*
        HTZA kirjoitti:

Lainasin kaverini pikkufiiatin.

tuosta hyvästä saat halittelun, vaan on se sen arvoinenkin sillä pitkästäaikaa räjähdin nauramaan, kiitos. ((((((((((((((((((((((((((HZ))))))))))))))))))))))))))))))

:-)) :-DDDDDDDD

• Enkeli-trio

otappas kätees albumi.
      ei men aikaaka,ku tulee hyvä miäli
      siin kattelles mukavii muistoi.
      miäli palaa ittelläs kivoihi asioihi.
      sit sun kroppas onki jo täynnä virtaa.
      kokeilev vaa :)

• Heikunkeikku

...toi antamasi neuvo auttaa. Kiva kattella kuvia, vaikka oikeastaan aika harvoin katselen.

Nyt jos albumin ottaisin käteen, niin kattelisin meidän perheen kaikkia menemisiä ja touhuiluja ja energistä toimintaa. Ihan kivaa tietysti, mutta jotenkin risoo, että nyt ei voi toteuttaa oikeastaan mitään semmosta. Maailman tylsintä on touhuilla yksin.

Meen yksin kauppaan, meen yksin metsään, siivoan yksin, lenkkeilen yksin....jne...
        Tympeetä touhuta tommosia yksin.

No joo, tunnustan, aika vastahakoinen päivä tänään.
        Siksi tän aloituksen teinkin, kun tympii :(

Onneksi on olemassa tämä palsta, jonne voi vähän mielialojaan purkaa.
        SE on mukavaa :)

• siinä missä

istut jonkin aikaa, anna ärränpäiden raikaa sinne metsään tai jonnekin.
      Rauhoitu.

Sitten suihkuun, tukka ja naama kuntoon, kivaa tekstiiliä päälle,
      anna palaa ;)

• Heikunkeikku

...sun neuvos on hyvä. Toinen kulmakarvani nousi millin verran ylöspäin, lukiessa ehdotustasi. Se on jo hyvä.

Tästä taidan aloittaa. Ärräpäät kuulostaa hyvältä. Paan silmät sirrille, puren hampaita yhteen ja hampaiden välistä päästän sihisevän vihaista tekstiä.

Ja suihkuun.
        Kokeilen sitä.

• saa kait kysellä
        Heikunkeikku kirjoitti:

...sun neuvos on hyvä. Toinen kulmakarvani nousi millin verran ylöspäin, lukiessa ehdotustasi. Se on jo hyvä.

Tästä taidan aloittaa. Ärräpäät kuulostaa hyvältä. Paan silmät sirrille, puren hampaita yhteen ja hampaiden välistä päästän sihisevän vihaista tekstiä.

Ja suihkuun.
        Kokeilen sitä.

huomenissa jotta miten meni ;))

• Heikunkeikku
        saa kait kysellä kirjoitti:

huomenissa jotta miten meni ;))

...suihkusta. Pyyheliinasta kääritty, VALTAVA, turbaani päässä.

Sataa, sataa yhtenään, koska saamme poutasään?
        Olisko kenelläkään etanamaisia sarvia päässään, joka voisi tunnustella sarviaan ja ilmoittaa, mihin suuntaan sadepilvet menevät?

Poika soitti saaresta, ihmetteli, kun en ole mennyt sinne. Tosin ymmärsi, kun sanoin, ettei yhtään kiinnosta lähteä avoveneellä kaatosateessa saareen.

Yritin kattella lehdistä paikkoja, jonne voisin ex tempore lähteä. Aattelin, että jos nyt kerrankin kokeilisin. Ei se nyt kuitenkaan onnistu, missään lähipaikassa ei ole mitään. Meinasin lähteä autolla ja varata hotellin ja sillä tavalla. En nyt sentäs viitti lähteä ajelemaan liian pitkiä matkoja. Vaasassa ja lähiympäristössä ei ole mitään paikkaa, minne voisi mennä.
        Mutta edistyin nyt kuitenkin sen verran, että edes ajatuksissa aikomus oli :)

Soitin Tukholmasta täällä olevalle ystävälleni ja pyysin häntä mun kanssa syömään. Hän lähtee huomenna takaisin kotiinsa ja touhuja on paljon, joten käväistään nopsaan syömässä ja vien hänet sitten äitinsä luo, jossa loman ajan majailee.

Mietiskelen vielä kovasti, minne menisin. Kotiseinät eivät kovasti innosta.

• HTZA
        Heikunkeikku kirjoitti:

...suihkusta. Pyyheliinasta kääritty, VALTAVA, turbaani päässä.

Sataa, sataa yhtenään, koska saamme poutasään?
        Olisko kenelläkään etanamaisia sarvia päässään, joka voisi tunnustella sarviaan ja ilmoittaa, mihin suuntaan sadepilvet menevät?

Poika soitti saaresta, ihmetteli, kun en ole mennyt sinne. Tosin ymmärsi, kun sanoin, ettei yhtään kiinnosta lähteä avoveneellä kaatosateessa saareen.

Yritin kattella lehdistä paikkoja, jonne voisin ex tempore lähteä. Aattelin, että jos nyt kerrankin kokeilisin. Ei se nyt kuitenkaan onnistu, missään lähipaikassa ei ole mitään. Meinasin lähteä autolla ja varata hotellin ja sillä tavalla. En nyt sentäs viitti lähteä ajelemaan liian pitkiä matkoja. Vaasassa ja lähiympäristössä ei ole mitään paikkaa, minne voisi mennä.
        Mutta edistyin nyt kuitenkin sen verran, että edes ajatuksissa aikomus oli :)

Soitin Tukholmasta täällä olevalle ystävälleni ja pyysin häntä mun kanssa syömään. Hän lähtee huomenna takaisin kotiinsa ja touhuja on paljon, joten käväistään nopsaan syömässä ja vien hänet sitten äitinsä luo, jossa loman ajan majailee.

Mietiskelen vielä kovasti, minne menisin. Kotiseinät eivät kovasti innosta.

VALTAVA pyyhe?

• handek

Eikä niistä loputtomiin hauskaa keksi.

Kesällä on yksinäisellä kivaa(kin).
      Kas ruohossa saa pyöriä, ja ruiskutella suustaan eineksiä.
      Vakavasti ottaen, olen samassa jamassa.

Yrittää olla, kultturelli. Viikon.
      Naturelli, käy avantouinneissa.
      Uhkea, punttisalilla, plääh.
      Kirjaston osaan paremmin kuin kirjaston yliaktuelli, vai mikäse on.
      Kafkaa, Marxia, Sohlovia en viitsi lukea, vaikka "sivistyksen" vuoksi pitäisi.
      Paskat niistä jeesustelijoista.

Postimerkeissä on jotain, kuten yleensä kaikessa wanhassa, jota taidan itsekin edustaa.
      Pitkällisen tuumauksen vuoksi olen päätynyt Alatalomaiseen melankoliaan.

- Ihmisen ikävä, toisen luo...

• Heikunkeikku

...huvita olla koko aikaa joku kamalan kultturelli. Ens viikolla alkaa työt, sitte saan olla kultturellia ihan pitemmän päälle.
        Naturelli oon kohta, kun meen suihkuun.

Oon lukenut viime aikoina tosi paljon. Haluan lukea illalla sängyssä, ennen nukkumaan menoa. Se on hyvä, mutta viime aikoina oon lukenut myös päivällä ja alkuillasta ja aamulla jne.... se taas ei pitemmän päälle sovi mulle. Tulee tylsäksi ja rupee hermostuttamaan, kun koko ajan vaan lukee. Elikkä palajan takaisin vain illalla lukemiseen.

En kaipaa mitään vanhoja asioita, tai vanhoja esineitä tai mitään vanhaa....
        Uudet asiat innostaa, tämä hetki tai tulevaisuus kiinnostaa enemmän, kuin menneisyydessä mojumiset.

(kirjoituksesi oli hyvä)

• Meriläinen

En lukenut ketjua joten en myöskään tiedä joko on ehdotettu.
      Kun ulkona sataa ja on flegmaattinen olo, niin kerrampa kävin istumaan nojatuoliin ja annoin koko surkeuden päälleni tulla.
      Tuijotin alas ja valitin itsekseni surkeuttani kunne katsoin itseäni kuin lintu taivaalta.
      Naista joka valui tuolissa ja oli niiiiiin surkea, yhtäkkiä alkoi naurattamaan. Koko homma kääntyi päälaelleen ja kun aikani nauroin itselleni oli taas pirteä ja hyvä olo vaikka taiivaalta tuli vettä edelleen kuin kaatamalla.

Päästiin sentään tänään vähän aikaisemmin töistä, kun eilen iltavuoron jälkeen oli tänään aamu, viime yönä en nukkunut kuin kaksi tuntia ja edelliset yöt on menny kolmen neljän tunnin unilla. Liian vähän minulle. Nyt on sitten viikko lomautusta nukkua, sehän vanha kansa sanoi että nukkuminen on kuin laittais rahaa pankkiin.
      Päiväunille pariksi tunniksi hipsin tuonne sängyn pohjalle.
      Täällä ilma olisi mainio lähteä mihin vaan, ainakin vielä. Tiedä sitten miltä näyttää kun silmäni aukaisen.
      Se on moro!

• Aina ei jaksa

Tänään en jaksa
      päivä jolloin pienikin on liikaa
      väärä sana masentaa, turhauttaa, väsyttää.
      En ota vastaan ympäristöni viestejä objektiivisesti
      sorrun jankuttamaan enkä anna periksi
      etsin viat muista itse olen oikeassa.

Tänään en jaksa olla samaa mieltä kanssasi
      en jaksa ymmärtää sinua.
      Tänään yritän ymmärtää vain itseäni
      yritän olla armollinen itselleni
      antaa anteeksi itsekkyyteni ja omahyväisyyteni

On hyväksyttävä, että on pieni ja haavoittuva.
      On hyväksyttävä oma jääräpäisyys.

Huomenna nousee päivä jolloin vapaudun turhuuden taakasta
      hengittän vapaasti, ilman painoalastia hartioillani
      Huomenna nostan selkääni inhimillisyyden reppun,
      joka on pakattu täyteen lähimmäisen rakkautta ja ymmärtämystä.
      Tänään minun on nöyrryttävä ja hyväksyttävä omat puutteelliset voimavarani.

Mandi

• Ollaan armollisia itsellemme..niin on hyvä :)

• Pirrejuupas kirjoitti:

Ollaan armollisia itsellemme..niin on hyvä :)

Kirjoitin runon joskus keväällä kun olin väsynyt palstalla käytyihin jatkuviin sanasotiin.

Päivät ovat niin erilaisia. Olen aina ollut sidottu ns. kuukautiskiertoon ja se johtanut tunnemaailmaani aina, vieläkin ja koko elämäni ajan se tulee hallitsemaan.

Välillä niin sydämellinen, empaattinen ja tunteellinen minäni vaihtuu parin kolmen viikon välein. Realistinen järki minä astuu tilalle. Laskelmoiva, omahyväinen omista ja läheisten eduista kiinni pitävä ja tarpeen mukaan sarkastinen Mandi alkaa hallinnoimaan sydäntäni, vai sanoisiko aivojani. Läheiseni lukevat minua kuin avointa kirjaa ja siksi tulemme erittäin hyvin toimeen keskenämme. Rakkaus ja tunteiden avoin ja rehellinen käsittely hallitsee pientä lähipiiriäni. Osaamme myös itkeä jos meitä itkettää.

Ihmisen pitää relata ja antaa itelle aikaa olla heikko ja haavoittuva, saamaton ja surullinen.

• Heikunkeikku

...sitte kotiin ja avasin koneen.

Tuota noin...
        Tosi hyvin kirjoitettu. Tarkotan tietysti, että Tosi-tosi :)

Nyt oon paljon pirteemmällä tuulella, nimittäin juuri äsken sovin ystäväni kanssa, että
        lähdemme viettämään saarikauden päättäjäisiä Kalajärvelle.
        Näin se mieli muuttuu, kun saa ittestänsä irti ja rupee tekemään jotakin flegmaattisuuden eteen.

Ystävä hädässä tutaan, sanotaan. Aattele ja aatelkaa, että tämä mun ystäväni muutti omia suunnitelmiaan, koska huomasi, että mulla olis kerrankin meno päällä ja tukehdun neljän seinän sisään, ellen jonnekin lähde.

Kiitos runosta. Olit saanut siihen mahtumaan paljon eri tunnetiloja ja noinhan se elämä välillä kuljettelee.

Mukavaa lauantaita sinulle :)

• henri|

ja saamaton, jospa pieni teeskentely olisi paikallaan.

• On sulla vaan kiva toi nimikin. Joskus tulee töissäki mieleen ja ajatuksissaan väsvää,,, heikun keikun... sit alkaa suupielet venymää korviin ja kikatus kutittaa kitusissa:)) Sun kirjotus tyyliski nousee mieleen... Hauskaa on, iha itteksee:))

Tuttu on toi tunne mullekki, joka sulla nyt harteillas..):
      Mut repäise sinä vaan ja mee pistää jalalla koreasti, minunki puolesta:) Jos asuttas lähempänä toisiamme, änkeisin mukaan.
      Minunki niin tekis mieli, mut ei taida isäntä jaksaa, ko on tänään pikkureissussa ja tulee vasta joskus alkuillasta kottii):

Autonki sain muutes tänään pois huollosta:))

• Heikunkeikku

Hyvä jos auto on nyt kunnossa. Aika kauan kesti korjaaminen, on varmaan tooooosi fiinis trimmis nyt :)

Kirjotin tossa jo muutamalle, että sain kaverin itselleni ja lähdetään ajelemaan semmoselle virkistysalueelle, jossa kuulemma ihan kiva ravintola ja muuta ohjelmaa näin saarikauden päättäjäisenä.

Täälä Vaasassa sadekin loppui. Aivan mahtavan ihanasti paistaa aurinko.

Joo ja juu, jos lähempänä asuisit, niin tottahan toki lähtisit mukaan. Olis tosi kivaa :)

Hyvä jos auto on nyt kunnossa. Aika kauan kesti korjaaminen, on varmaan tooooosi fiinis trimmis nyt :)

Kirjotin tossa jo muutamalle, että sain kaverin itselleni ja lähdetään ajelemaan semmoselle virkistysalueelle, jossa kuulemma ihan kiva ravintola ja muuta ohjelmaa näin saarikauden päättäjäisenä.

Täälä Vaasassa sadekin loppui. Aivan mahtavan ihanasti paistaa aurinko.

Joo ja juu, jos lähempänä asuisit, niin tottahan toki lähtisit mukaan. Olis tosi kivaa :)

hauska ilta:)))

• Heips!!
      Kuis siulla eilinen meni? Enhän mie utelias oo, muuten vaan kyselen..
      Toivottavasti hyvin ja olet taas iloinen itsesi:)))

• Heikunkeikku

Kiitos vaan kysymästä, eilinen reissu oli tosi kiva.
        Paikka oli todella kaunis. Eilen illalla oli ilotulitus ja sitten oli semmonen vanhanaikainen tanssilava :) Kun pujahti oviaukosta sisään, niin tuli tunne, kuin olis hypähtänyt johonkin vanhanaikaiseen kotimaiseen elokuvaan :) Ei ihan mun "tyyliä", mutta jotenkin hauskaa kuitenkin. Ihan mukavia tanssittajia ja kovasti kyselivät, että kuka kummas oon ja mistä päin oon ja miksi olen sinne tullut jne... jne... kun eivät ole ennen siellä minua nähneet. Nämä miehet asuivat suhteellisen lähellä tätä paikkaa ja kävivät usein tanssahtelemassa. Sekin oli vähä hassua, mutta ihan positiivisesti sanottuna :))

Erillisessä rakennuksessa oli sitten karaokebaari ja toisella puolella ravintola ja ulkona kaunis terassi, jossa suihkulähteitä ja muuta mukavaa. Vähä "etelähkömäinen sisustus".

Karavaanareita oli pilvin pimein, joku kokoontuminen. En ole aikaisemmin missään nähnyt kerralla NIIN paljon asuntoautoja ja vaunuja. Ihan älytöntä.

Hyvä reissu ja oon nyt mitä iloisempi immeinen. Tämmönen vaihtelu tekee hyvää.

Vähä mua hävettää, kun tämmösen alotuksen tein ja rupesin ruikuttamaan tylsyyttäni.
        Korvatillikan oon jo antanut ittelleni.

Ja nyt alan vähän lueskelemaan ketjuja, ettei VAAN jänniä uutisia karkaa sivu suun.....eiku silmien.

Kiitos vaan kysymästä, eilinen reissu oli tosi kiva.
        Paikka oli todella kaunis. Eilen illalla oli ilotulitus ja sitten oli semmonen vanhanaikainen tanssilava :) Kun pujahti oviaukosta sisään, niin tuli tunne, kuin olis hypähtänyt johonkin vanhanaikaiseen kotimaiseen elokuvaan :) Ei ihan mun "tyyliä", mutta jotenkin hauskaa kuitenkin. Ihan mukavia tanssittajia ja kovasti kyselivät, että kuka kummas oon ja mistä päin oon ja miksi olen sinne tullut jne... jne... kun eivät ole ennen siellä minua nähneet. Nämä miehet asuivat suhteellisen lähellä tätä paikkaa ja kävivät usein tanssahtelemassa. Sekin oli vähä hassua, mutta ihan positiivisesti sanottuna :))

Erillisessä rakennuksessa oli sitten karaokebaari ja toisella puolella ravintola ja ulkona kaunis terassi, jossa suihkulähteitä ja muuta mukavaa. Vähä "etelähkömäinen sisustus".

Karavaanareita oli pilvin pimein, joku kokoontuminen. En ole aikaisemmin missään nähnyt kerralla NIIN paljon asuntoautoja ja vaunuja. Ihan älytöntä.

Hyvä reissu ja oon nyt mitä iloisempi immeinen. Tämmönen vaihtelu tekee hyvää.

Vähä mua hävettää, kun tämmösen alotuksen tein ja rupesin ruikuttamaan tylsyyttäni.
        Korvatillikan oon jo antanut ittelleni.

Ja nyt alan vähän lueskelemaan ketjuja, ettei VAAN jänniä uutisia karkaa sivu suun.....eiku silmien.

ollu ihanat puitteet. Oot saanu tanssiakki, voi et oon kade.. En vainaskaa..
        Mukava juttu, kun oot saanu vaihtelua, nuin mukavalla tavalla:))

Mitä sie häppeemää, ja viel tillikoit ittees, höh.. ihan turhaa.

Kattellaa mitä tääl on. kk:lla on reissu menos, siel on hauska kyyti:)))

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      96
      1545
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      54
      1053
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      403
      951
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      163
      910
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      57
      762
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      124
      737
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      678
    8. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      57
      651
    9. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      645
    10. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      642
    Aihe