Mo,
onko muilla ongelmia Nokia 5800 kanssa? Päälle laitettaessa se jämähtää Nokia näytön kohdalle eikä sen jälkeen tapahdu mitään. Tämä on jo toinen Nokia 5800 puhelin kuukauden sisällä joka tekee samaa. Ekan sain vaihtaa uuteen, oli ollut neljä päivää käytössä ja jumitti joka aamu (yöllä känny kiinni).
Tää uusi toimi viikon verran ok, mut nyt alko jumittaa. Tänä aamuna sain irrottaa akun 5 kertaa ennen kun lähti käyntiin. Akku on täyteen ladattu.
Vähän kyl vi...
Nokia 5800 jumiutuu
5
475
Vastaukset
- nokialaane
kokeile käynnistää ilman muistikorttia!
- hiljaa se hyvät tullee...
minun vastaus tähän ongelmaan on: ODOTA
- Varsin kypsynyt
Joo, kuulostaa tutulta...Mulla Nokia 5800 oli kahdesti huollossa samanlaisen vian takia ( yhteensä yli 7 viikkoa). Toisen korjauksen jälkeen sain uuden laitteen takuuna, kun "huollossa" eivät pystyneet vikaa selvittämään. Vajaan tunnin käytön jälkeen uusi laitekin jumittui samalla tavalla. Vein laitteen Soneraliikkeeseen, missä sattumalta oli asiansa osaava nuori myyjä paikalla ja selvitti asian: vika muistikortissa, joka tyhjennettiin ( toimenpide kesti n. 1-2 minuuttia) ja laite on toiminut sen jälkeen normaalisti. Myöhemmin olen kuullut, että kahdella tutullani on ollut sama muistikorttiongelma uudessa laitteessaan. Todella syvältä, ettei Soneraliikkeet tahi huoltoliikkeet asiaa tiedä taikka viitsi hoitaa?
Eli kokeile, toimiiko puhelin ilman muistikorttia. Jos toimii on vika kortissa. - MUMMO 67
MIKÄ VOI OLLA KUN UUSI NOKIA LUMIA TULI PERJANTAINA , JA SILLÄ EI OLE SOITETTU ,JA AKKU SENKUN TYHJENEE ITSEKSEEN KOKO AJAN,JA LISÄKSI PUHELIN SAMMUU KOKONAAN NOIN KOLMEN MINUUTIN KULUTTUA AVAAMISESTA,NIIN ETTÄ JOUTUU LAITTAA PIN KOODIN ,ETTÄ SAA SEN AUKI,PITÄÄKÖ NÄIN UUSI PUHELIN VIEDÄ KORJAAMOLLE,VAI PALAUTTAA TAKAISIN?KIITOS JOS VIISAAMMAT KERROTTE
- N8-00
Vie vain huoltoon ja vaadi uutta puhelinta tilalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1301355
- 101876
- 75713
- 51605
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13511ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30417Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381