Malttaako jäädä kotiin vanhempana vai pakeneeko edelleen kavereittensa kanssa Teneriffalle ryyppäämään? Mies on uskomaton, pelkää sitoutumista. Pakenee, mutta palaa aina muutamaksi päiväksi takaisin. Kylmä, lämmin, reissaaja, kotikissa, sitoutuvainen, sitoutumaton.. Kalat-mies on täyttä vastakohtia.
Mutta minkälainen Kalat-mies on isänä?
Minkälainen on kalat-m isänä ja puolisona?
...,shaeh
2
703
Vastaukset
- kalat mies
ihan nii kuin kaikissa muisa asioissa o paskaa sitten on siinä roolissakin on sama paskaa kalat M, ei niistä o mihinkään ei tod:) ole hyvää tässä sulle oikea vastaus kalat miehistä...
- Danzigi
En kyllä itse lukeudu tuollaisiin vastakohta kalamiehiin. Mitä lie luonne-asenne vikaisia ihmisiä jos eivät kotona oman lapsen ja vaimokkeen luona tahdo pysyä?!
Vaikea sanoa omasta puolesta mitään mut kyllä mä lapsistani huolen pidän ja niitten kanssa olen kaiken sen ajan mitä pystyn olemaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial291909Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1651880Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3751748Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2161248Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221158- 121131
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt81066- 881066
- 2851025
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks501001