En tule koskaan saamaan naista

Sepiii

Tällä naamalla ja tällä persoonalla. En pysty lähes missään seurassa olla oma itseni, vain harvojen kavereideni kanssa. Uusia kaverisuhteita on lähes mahdotonta luoda, alussa saattaa mennä hyvin, mutta sitten jotenkin alitajuisesti vetäännyn syrjään.
Puhumattakaan vastakkaisen sukupuolen lähestymisestä. Vaikeusaste nouseekin sitten potenssiin 10. Ei tule onnistumaan.

Vittu.

Eipä mulla muuta.

4

839

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitään vikaa

on. Ja sitä paitsi. Katsopa ympärillesi; vain kauniitko seurustelevat? Ehei, ei toki. Käytännöllisesti katsoen rumia ihmisiä on maalimassa paljon enemmän kuin kauniita. Ei onnellisuus ole naamasta kiinni.

• onnen löytänyt

Ajattelin vielä puoli vuotta sitten samoin... vihasin ulkonäköani ja persoonaani, olin ypöyksinäinen aina ja ajattelin että kaikki kiertävät kaukaa koska olen niin kuvottava ihminen... Yritin katkerana hyväksyä sen että olen ikuisesti yksin, olihan mennyt monta vuotta niin, kukaan ei tuntunut välittävän ollenkaan; Mutta sitten löytyi internetistä joku, jonka kanssa kolahti ja kunnolla kemiat yhteen. Hitaasti tutustuttiin ja kerättiin rohkeutta. En ikinä, ikinä olisi uskonut että voisin löytää jonkun joka vieläpä hyväksyisi minut täysin sellaisena kuin olen ja jonka mielessä pyörisin päivästä toiseen... rakkauden huumaa :) En oikein vieläkään jaksa uskoa että sellainen onni todella osui minunkin kohdalleni niin yllättäen... Pää ihan pyörällä vieläkin kun ei oikein tajua miten se voi olla mahdollista. Pidän peukkuja, toivotaan että sinullekin käy samanlainen onnenpotku ja sattumalta tapaat jonkun jonka kanssa lopulta voit jakaa aivan kaiken, joka ei tuomitse vaan pitää sinua aivan ainutlaatuisena, oikeana aarteena jota ei ikinä tahtoisi menettää.

• ei enää kaksikymppisen näköinen

Ostitko valheen? Että ihmisen pitäisi näyttää 100 vuotta 24-vuotiaalta? Ei onnistu, teitpä sitten mitä hyvänsä. Onnellisuus ei tule nätistä naamasta (joka häviää) vaan tasapainosta, joka tulee sinusta sisältä. Muista aina että olet hyvä sellaisena kuin olet eikä mitään muuta tarvitse eikä voisi ollakaan.

• (J)

miestä.Olen jo 40v yrittänyt.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      11
      3515
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      69
      1886
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      541
      1576
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      81
      1204
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      61
      992
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      958
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      214
      888
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      59
      826
    9. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      170
      823
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      768
    Aihe