En tule koskaan saamaan naista

Sepiii

Tällä naamalla ja tällä persoonalla. En pysty lähes missään seurassa olla oma itseni, vain harvojen kavereideni kanssa. Uusia kaverisuhteita on lähes mahdotonta luoda, alussa saattaa mennä hyvin, mutta sitten jotenkin alitajuisesti vetäännyn syrjään.
Puhumattakaan vastakkaisen sukupuolen lähestymisestä. Vaikeusaste nouseekin sitten potenssiin 10. Ei tule onnistumaan.

Vittu.

Eipä mulla muuta.

4

809

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitään vikaa

      on. Ja sitä paitsi. Katsopa ympärillesi; vain kauniitko seurustelevat? Ehei, ei toki. Käytännöllisesti katsoen rumia ihmisiä on maalimassa paljon enemmän kuin kauniita. Ei onnellisuus ole naamasta kiinni.

    • onnen löytänyt

      Ajattelin vielä puoli vuotta sitten samoin... vihasin ulkonäköani ja persoonaani, olin ypöyksinäinen aina ja ajattelin että kaikki kiertävät kaukaa koska olen niin kuvottava ihminen... Yritin katkerana hyväksyä sen että olen ikuisesti yksin, olihan mennyt monta vuotta niin, kukaan ei tuntunut välittävän ollenkaan; Mutta sitten löytyi internetistä joku, jonka kanssa kolahti ja kunnolla kemiat yhteen. Hitaasti tutustuttiin ja kerättiin rohkeutta. En ikinä, ikinä olisi uskonut että voisin löytää jonkun joka vieläpä hyväksyisi minut täysin sellaisena kuin olen ja jonka mielessä pyörisin päivästä toiseen... rakkauden huumaa :) En oikein vieläkään jaksa uskoa että sellainen onni todella osui minunkin kohdalleni niin yllättäen... Pää ihan pyörällä vieläkin kun ei oikein tajua miten se voi olla mahdollista. Pidän peukkuja, toivotaan että sinullekin käy samanlainen onnenpotku ja sattumalta tapaat jonkun jonka kanssa lopulta voit jakaa aivan kaiken, joka ei tuomitse vaan pitää sinua aivan ainutlaatuisena, oikeana aarteena jota ei ikinä tahtoisi menettää.

    • ei enää kaksikymppisen näköinen

      Ostitko valheen? Että ihmisen pitäisi näyttää 100 vuotta 24-vuotiaalta? Ei onnistu, teitpä sitten mitä hyvänsä. Onnellisuus ei tule nätistä naamasta (joka häviää) vaan tasapainosta, joka tulee sinusta sisältä. Muista aina että olet hyvä sellaisena kuin olet eikä mitään muuta tarvitse eikä voisi ollakaan.

    • (J)

      miestä.Olen jo 40v yrittänyt.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mites meillä nainen tämä yhteys

      Onko se yhteistä se kokemus siitä, että tunnemme syvästi toisemme? Tunnemme vetoa ja sielunyhteyttä, jotain kuin toisest
      Ikävä
      65
      1208
    2. Miltä kaivattusi näyttää

      Kehtaako esitellä kenellekään? 🤣🙆‍♂️
      Ikävä
      46
      839
    3. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      49
      769
    4. Olen lihonut vähän

      Sekin nolottaa. Onneksi ei nähdä ihan heti. Ehdin palata ennalleni.
      Ikävä
      93
      743
    5. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      58
      740
    6. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      76
      690
    7. Toivoisin niin

      Että edes kerran heräisin vierestäsi uuteen aamuun.. 💔
      Ikävä
      41
      661
    8. Mitä haluaisit sanoa

      Minulle? Tiedän että aikaa on kulunut mutta ihan mielenkiinnosta, kuitenkin kutkuttelit mun sisintä. T. V
      Ikävä
      42
      615
    9. Tiedät, että ottaisin yhteyttä heti

      Ja ihan kevyesti, jos vain tietäisin, että se on toivottua. Miehelle naiselta.
      Ikävä
      28
      611
    10. Miksi, siis miksi haluat kirjoitella minun kanssa?

      En vain oikeen ymmärrä. Onko sulla tylsää, vai mikä homma?
      Ikävä
      49
      594
    Aihe