Tällä naamalla ja tällä persoonalla. En pysty lähes missään seurassa olla oma itseni, vain harvojen kavereideni kanssa. Uusia kaverisuhteita on lähes mahdotonta luoda, alussa saattaa mennä hyvin, mutta sitten jotenkin alitajuisesti vetäännyn syrjään.
Puhumattakaan vastakkaisen sukupuolen lähestymisestä. Vaikeusaste nouseekin sitten potenssiin 10. Ei tule onnistumaan.
Vittu.
Eipä mulla muuta.
En tule koskaan saamaan naista
4
851
Vastaukset
- mitään vikaa
on. Ja sitä paitsi. Katsopa ympärillesi; vain kauniitko seurustelevat? Ehei, ei toki. Käytännöllisesti katsoen rumia ihmisiä on maalimassa paljon enemmän kuin kauniita. Ei onnellisuus ole naamasta kiinni.
- onnen löytänyt
Ajattelin vielä puoli vuotta sitten samoin... vihasin ulkonäköani ja persoonaani, olin ypöyksinäinen aina ja ajattelin että kaikki kiertävät kaukaa koska olen niin kuvottava ihminen... Yritin katkerana hyväksyä sen että olen ikuisesti yksin, olihan mennyt monta vuotta niin, kukaan ei tuntunut välittävän ollenkaan; Mutta sitten löytyi internetistä joku, jonka kanssa kolahti ja kunnolla kemiat yhteen. Hitaasti tutustuttiin ja kerättiin rohkeutta. En ikinä, ikinä olisi uskonut että voisin löytää jonkun joka vieläpä hyväksyisi minut täysin sellaisena kuin olen ja jonka mielessä pyörisin päivästä toiseen... rakkauden huumaa :) En oikein vieläkään jaksa uskoa että sellainen onni todella osui minunkin kohdalleni niin yllättäen... Pää ihan pyörällä vieläkin kun ei oikein tajua miten se voi olla mahdollista. Pidän peukkuja, toivotaan että sinullekin käy samanlainen onnenpotku ja sattumalta tapaat jonkun jonka kanssa lopulta voit jakaa aivan kaiken, joka ei tuomitse vaan pitää sinua aivan ainutlaatuisena, oikeana aarteena jota ei ikinä tahtoisi menettää.
- ei enää kaksikymppisen näköinen
Ostitko valheen? Että ihmisen pitäisi näyttää 100 vuotta 24-vuotiaalta? Ei onnistu, teitpä sitten mitä hyvänsä. Onnellisuus ei tule nätistä naamasta (joka häviää) vaan tasapainosta, joka tulee sinusta sisältä. Muista aina että olet hyvä sellaisena kuin olet eikä mitään muuta tarvitse eikä voisi ollakaan.
- (J)
miestä.Olen jo 40v yrittänyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 164512
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831682Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2701532Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731505Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2421381Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121150Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341110Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041089- 931034
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi651013