PYHÄ BIRMAN NUKUTTAMINEN

Huolestunut emo

Hei kaikki,

kysyisin sellaista, että onko teillä Birma ihmisillä kokemusta kissojenne nukuttamisesta. Jos on niin paljonko sitä nukutuslääkettä saa antaa Birmalle?

Minulle kerrottiin että Birmalle saa antaa normaalia vähemmän nukutuslääkettä, ettei käy köpelösti ja kisuli parka ei enää heräisi ollenkaan.

Joten kaikki jotka tietää aiheesta niin valaiskaa minua.

Kiitos.

9

2077

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • birmu

Siis häh, oletko itse nukuttamassa kissaasi? Vai miksi muuten kyselet lääkkeen annostuksesta.. eiköhän lääkärit tiedä paljon sitä pitää antaa.

• Elena Anastasia

Jotkut rodut todella sietävät nukutusaineita muita rotuja huonommin eikä kaikki eläinlääkärit sitä tiedä! Valitettavasti minulla ei ole asiasta tämän enempää tietoa, mutta siis huolesi voi olla ihan hyvä...

• huolestunut emo

Juu siis minun kissani saatetaan joutua nukuttamaan leikkauksen ajaksi, siksi kyselen!

• cat katti
        huolestunut emo kirjoitti:

Juu siis minun kissani saatetaan joutua nukuttamaan leikkauksen ajaksi, siksi kyselen!

Oikeassa olet birmat tahtoo kyllä väkisin kuolla nukutukseen,mutta älä huoli onhan noita kissoja saatavilla vaikka kuinka,et sinä kissatta jää.

• -.-
        cat katti kirjoitti:

Oikeassa olet birmat tahtoo kyllä väkisin kuolla nukutukseen,mutta älä huoli onhan noita kissoja saatavilla vaikka kuinka,et sinä kissatta jää.

oothan sinäki yhenlainen! jos ajattelet että kyllähän nuita kissoja saa lisää niin mietippä uudestaan. eläimetkin ovat perheen jäseniä... ajatteletko lapsista samalla tavalla että jos kuolee nukutuksessa niin pannaampa vaan lisää tuleemaan!

• rakas Watson!
    • Nukkumati paras

Niin, mistä niitä kissojen nukutusaineita saa? Toivottavasti eivät ole kaikki reseptikamaa.

Pitäisi saada yksi riesa teloitettua ja homma olis elukan kannalta kivempi hoitaa jos sen sais nukutettua ensin.
      Herra ampujasetäkin osuis sitten paremmin.

V**** että äsyttää kun on kaikki tehty niin vaikeaksi. Tuntikaupalla saa surffailla ja etsiä infoa yksinkertaisesta asiasta! :(
      Ei ole mikään ihme että huonommalla moraalilla varustetut vähän ilkeämmät ihmiset viis veisaavat "inhimillisyydestä" eläimiä lopetettaessa.

Jos kunnon välineitä ja lääkkeitä ei saa mistään helposti niin porukka syöttää niille kuulemma nitroja, jäätymisenestoainetta, aspiriinia, panadolia yms. näin muutamia mainitakseni.
      Nuo siis löytyivät kun etsin kunnollista oikeaa tapaa minkä voi köyhäkin toteuttaa kotona.
      Älkää cat ladyt siis jooko ehdottako sitä samaa mitä joka foorumilla tuputetaan "vie lämmikkisi eläinlääkäriin tai lahjoita löytöeläintaloon" tai "miksi pitää ottaa lemmikki jos siitä ei pysty pitämään huolta".

Oon AIKA väsynyt noihin argumentteihin. Nyt pitäisi tuo s******n elukka saada vaan pois silmistä ja vähän äkkiä!
      Se pilaa about jokaisen päivän ja kohta oon itseäni lopettamassa jos tuosta ei pääse eroon.
      Enkä ole sitä koskaan itse ostanut, ihan vain tiedoksi.

Siltikään vaikka vihaan tuota yli kaiken en ole myrkyttämään ryhtymässä koska kissa kituisi kuollessaan, mulla kaikesta inhosta elukkaa kohtaan huolimatta, on moraalia etsiä sitä parasta tapaa.

Eli: mistä sitä unilääkettä nyt sitten saa?

• samesam3

Tai antaa olla. En jää odottamaan vastauksia kun niiden tason tietää kumminkin jo etukäteen.
        Alkaa vain vit******n enemmän kun lukee sitten kissan rakastajien moraalisaarnoja.

Sanonpahan vaan että kun joskus tuosta eroon pääsen niin en kyllä harkitsekaan minkäänlaista lemmikkiä, ikinä.
        En edes ¤&%¤$ akvaariokalaa!

Mihinkään ei voi lähteä kun sitä pitää ruokkia. Ovesta se kykene liikkumaan ulos/sisään skitsoilematta, pitää joka kerta maanitella ja yrittää toimia ovimikkona 5 kertaa ennen kuin se suvaitsee siirtyä johonkin suuntaan.
        Kantaa ei voi kun se alkaa skitsoamaan ja sähisemään. Jos sille suuttuu niin sitten se juoksee pitkin seiniä ja tiputtelee tavaroita.

Sisäsiisteys on täysin tuntematon käsite. Joka kerta kun sen antoi olla sisällä yötä niin seurauksena oli läjät olohuoneen kokolattiamatolla.

• tulevaa odotellen

Kaiva lähimmän el.suojeluyhdistyksen numero ja anna kissasi sinne odottamaan
      uutta ja parempaa kotia. Teiltä molemmilta loppuu stressi ja kissa saa viettää ansaitsemaansa hyvää elämää.
      Vanha sanonta:minkä taakseen jättää sen edestään löytää. Eli onhan mahdollista että itse jossain elämäsi vaiheessa saat kokea mitä on olla samassa kategoriassa kuin ongelmajäte. Sitä päivää odotellen!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      22
      2401
    2. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      61
      2327
    3. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      106
      2270
    4. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1527
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      238
      1522
    6. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      32
      1480
    7. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      37
      1422
    8. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      28
      1190
    9. Mitä uskot sinun

Ja kaivattusi välillä tulevan tapahtumaan lähiaikoina
      Ikävä
      95
      1171
    10. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      1156
    Aihe