......siinä mullapulma, otanko suolasieniin mukaan vai jätänkö metsään. Mitä mieltä te muut sienestäjät olette.
Ihania limanuljaskoja löytyi, olivat aivan puhtaita.
Oli mukava uusi tuttavuus! Poimin toistekin.
mustarouskut
4
260
Vastaukset
- limanulj.
Limanuljaska vuosi tämä vuosi, paljon ja toukattomia. Minäkin keräsin ja paistoin niitä pannullisen, halusin kunnolla maistaa miltä maistuu. Hyvää oli leivän päällä.
- edelleen
Määrää olen hieman vähentänyt, mutta väriä antamaan poimin edelleen salaattiin. Ikänsä mustarouskua syöneet isovanhempani elivät normaali-ikäisiksi. Kai se kuitenkin riippuu sadusta kokonaismyrkkykuormasta ja vähän muista henkilökohtaisista ominaisuuksista.
Lima ei kelpaa kuin kuivina, huonoina vuosina. Liian löllö. - nami nam
Yhdessä vaiheessa epäiltiin että aiheuttaa syöpää. Nyt taas ei. Olen sitä mieltä että jos en kuole kun niitä syön, ao. sieni ei ole myrkyllinen. Se kun ei ollut myrkyllinen ennen "tutkimuksia", eikä (yllättäen) niiden jälkeenkään.
Sienisalaatissa mustarousku on parhaimmillaan. - talteen
Jos keräät mustarouskuja, niin ryöppää pitempään kuin muita rouskuja.
Juu vanhemmat ihmiset kerää edelleenkin niitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503864
- 1053425
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342801Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262468- 201879
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51829- 1851766
- 281519
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3871468Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91238