Ostin v.2003 1200 sarajan monitoimitulostimen. Skannaustoiminto hävisi parin vuoden jälkeen, tuki lähetti korjausohjelman ja toimi taas, mutta vain vuoden. Ostin toisen HP- F2180 laitteen, josta siitäkin skannaustoiminto loppui viime vuonna. Sain ohjeita HP:n tuelta, mutta en selvinnyt niillä. Tuki antoi ymmärtää, että ongemat voivat johtua muun merkkisestä PC:stä. Onko muilla ollut samantapaisia ongelmia ?.
HP-TULOSTIMIEN ONGELMIA
3
730
Vastaukset
- perusongelma :::
.
on tosiaan kuten Hp:n tuki antoi ymmärtää itse koneessa, jotain tiedostojärjestelmäkorruptiota tai ehkä viruksia koneella, niin ohjelmat lakkaa joko toimimasta tai toimii omituisesti
. - H..nen
Silloin kun minulla vielä oli HP,totesin että rekisterin siivousohjelmien käyttö hävitti skannaustoimminnot.
Siivouksen jälkeen oli pakko asentaa HP:n softa uudestaan. - kent.ie
HP:n halvat laitteet soveltuvat parhaiten pieniin tulostusmääriin. Hiukan raskaampaakin tulostusta ajatellen kannattaa harkita kertaluokkaa järeämpää. PSC 1200 sarjanen, tuo kooltaan leivänpaahtimen kokoinen tulostin ei kestä suuria tulostusmääriä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2141799Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1451509- 781398
- 571236
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla91230- 741115
- 1091029
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55990- 58923
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53890