Miten pitkä matka ihmisen on eron jälkeen kuljettava yksin ja koulittava (tai kidutettava) itseään, ennen kuin uskaltautuu minkäänlaiseen suhteeseen, edes ystäväksi ja tapaamiseen vastakkaisen sukupuolen kanssa.
Tapasin pari viikkoa sitten ihan mukavan tuntuisen miehen ravintolassa. Asiallisesti hän saattoi minut kotiin. Vaihdoimme numeroita. Soitto tulikin. Sopimattomaan aikaan minulle, mutta luvatusti soitin takaisin. Sovimme tapaamisen alkuviikolle. Kohteena joku mukava ravintola, illallisen merkeissä. Hän lupasi soittaa.
Mutta miten ollakaan, tuota soittoa ei sitten kuulunut ollenkaan.....kummastutti. Miksi aikuinen mies sanoo soittavansa ja kertovansa minne mennään syömään, ja.....
Hämmästyttää, kummastuttaa pientä kulkijaa. Mikä aikuista ihmistä pelottaa noin hirvittävästi, ettei asioista voi asiallisesti sopia?
Pitkä matka
pelosta onneen
0
770
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62895
- 119694
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79670Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm32598- 37581
- 86527
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante110525- 41481
- 37465
- 70446