Miten pitkä matka ihmisen on eron jälkeen kuljettava yksin ja koulittava (tai kidutettava) itseään, ennen kuin uskaltautuu minkäänlaiseen suhteeseen, edes ystäväksi ja tapaamiseen vastakkaisen sukupuolen kanssa.
Tapasin pari viikkoa sitten ihan mukavan tuntuisen miehen ravintolassa. Asiallisesti hän saattoi minut kotiin. Vaihdoimme numeroita. Soitto tulikin. Sopimattomaan aikaan minulle, mutta luvatusti soitin takaisin. Sovimme tapaamisen alkuviikolle. Kohteena joku mukava ravintola, illallisen merkeissä. Hän lupasi soittaa.
Mutta miten ollakaan, tuota soittoa ei sitten kuulunut ollenkaan.....kummastutti. Miksi aikuinen mies sanoo soittavansa ja kertovansa minne mennään syömään, ja.....
Hämmästyttää, kummastuttaa pientä kulkijaa. Mikä aikuista ihmistä pelottaa noin hirvittävästi, ettei asioista voi asiallisesti sopia?
Pitkä matka
pelosta onneen
0
769
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1071047
- 102918
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96787- 85703
- 48645
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16580- 34506
- 25495
- 45482
- 43482