Keittiössä lentelee sadoittain pieniä banaanikärpäsiä, jotka lisääntyvät biojäteastiaan heitetyissä hedelmänkuorissa tai vastaavissa. Miten niistä pääsisi eroon. Ehdotin vaimolle väliaikaista biojäteastiasta luopumista, mutta kierrätysfanaattiselle ihmiselle se ei ollut vaihtoehto.
Biojäteastian hyönteiset
6
1292
Vastaukset
- citysen-kane
tiivis kansihan biojäteastiassa on välttämätön.
- Banaanikärpäset
koskaan ollut kantta. Kesällä pönttö kuhisee muurahaisia, mutta niihin auttaa myrkky, jota laitetaan niiden kulkureitille.
- citysen-kane
Banaanikärpäset kirjoitti:
koskaan ollut kantta. Kesällä pönttö kuhisee muurahaisia, mutta niihin auttaa myrkky, jota laitetaan niiden kulkureitille.
keittiössä kuhisee baanikärpäsiä, joka panee olettamaan että
biojäteastia on keittiössä.
Ja muurahaiset taas että se on ulkona.
??
No, laittakaa kansi, neuvoahan täältä kai hait?
Meillä on 5 litran muovipänikkä keittössä tiiviilla kannella.
Kun ei kansi enää mahdu kiinni sisältö heitetään ulkokompostiin,
astia pestään ja palautetaan keittöön.
- Lähtee
Raidilla lähtee. Tyhjennä kaikki roska- astiat ja biojäteastiat ja suhauta Raidia tai muuta hyönteismyrkkyä kaappiin. Kyllä lähtee.
- Kierrättäjä1
Raidia tai muutakaan myrkkyä ei tosiaankaan kannata laittaa koskaan minnekään. Paljon ekologisempi ja itselleenkin turvallisempi tapa on vaihtaa biojätepussi useammin.
- EjGröne
Minä en ole tarvinnut mitään biojäteastiaa, enkä tule koskaan semmosta hankkimaan, minä laitan kaikki paskat samaan pöntöön, mitä sitä suotta käsiään paskaamaan jätekatoksessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931638
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1221509Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras751343- 301252
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne1181060Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks422991Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet46978- 21950
Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n66838- 46763