Onko valmiita malleja ja mitä kautta haetaan, en löydä "hajuakaan" kirjekuoriin viittaavaa?
Mistä kirjekuoret
6
870
Vastaukset
- juhakorkeapudas
Työkalut -> Joukkokirjeen ohjattu luonti.
- aloittaja
avautuu "Joukkokirjeen ojattu luonti" sieltä ei pääse suoraan kirjoittamaan kirjekuorta, näkyy vain himmeänä kohdassa 2 "Tähän asiakirjaan tulee osoitelohko".
Enkä sittenkään onnistunut vaikka klikkasin "Valitse osoitelista..." ja täytin sen ja tallensin, mutta en sitten saanut tallennetta siirrettyä osoitelistaan? Pirullisinta on se, kun ei ohjeita ole saatavana Suomeksi!
Eikö tästä toiminnasta löydy mistään sellaista ohjetta jossa olisi kuvakaappauksin esitetty tämä kirjekuoren luonti? - juhakorkeapudas
aloittaja kirjoitti:
avautuu "Joukkokirjeen ojattu luonti" sieltä ei pääse suoraan kirjoittamaan kirjekuorta, näkyy vain himmeänä kohdassa 2 "Tähän asiakirjaan tulee osoitelohko".
Enkä sittenkään onnistunut vaikka klikkasin "Valitse osoitelista..." ja täytin sen ja tallensin, mutta en sitten saanut tallennetta siirrettyä osoitelistaan? Pirullisinta on se, kun ei ohjeita ole saatavana Suomeksi!
Eikö tästä toiminnasta löydy mistään sellaista ohjetta jossa olisi kuvakaappauksin esitetty tämä kirjekuoren luonti?Jaa, jos kirjeen haluat tulostaa niin katsopa kohdasta Lisää -> Kirjekuori.
- aloittaja
juhakorkeapudas kirjoitti:
Jaa, jos kirjeen haluat tulostaa niin katsopa kohdasta Lisää -> Kirjekuori.
että kylläpä tämä kirjekuori puoli on ainakin OpenOfficessa "lapsenkengissä", kun sitä vertaa Ms Officeen!
Kai sillä jonkinlaisen kirjekuoren tekee kun näkee "valtavasti" vaivaa!? Mistähän sinne valitaan esim. fonttien koot ja muodot, värit ym. ?
Ei Suomenkielisiä ohjeita eikä kukaan osaa täälläkään edes oikeasti neuvoa. - juhakorkeapudas
aloittaja kirjoitti:
että kylläpä tämä kirjekuori puoli on ainakin OpenOfficessa "lapsenkengissä", kun sitä vertaa Ms Officeen!
Kai sillä jonkinlaisen kirjekuoren tekee kun näkee "valtavasti" vaivaa!? Mistähän sinne valitaan esim. fonttien koot ja muodot, värit ym. ?
Ei Suomenkielisiä ohjeita eikä kukaan osaa täälläkään edes oikeasti neuvoa.Fontti yms. muotoiluja pääsee säätämään Kirjekuori-ikkunan Muotoilu-välilehdeltä (Saaja -> Muokkaa -> Fontti...). Opensource ohjelmien ohjeet ovat yleensä sitä sun tätä jos ylipäätään sellaisia on. Kysymällä yleensä saa paremmat ohjeet.
Siinä ohjeet
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90825
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20769- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet116519