vauva mukin ja ruiskun avulla?

täysi-ikäinen

Onko kukaan oikeasti koskaan saanut lasta niin, että on keinohedelmöitys tehty kotona ruiskulla? Haluisin lapsen yksin. Pari kaveria vois suostua isäksi, jos laitettais molemmilta spermat ruiskulla mulle. Siis ite laittaisin. Haluan raskaaksi mahdollisimman pian.

5

1130

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      miks et tee sitä ihan perinteisellä tavalla? :DDDD
      mikä kiire sinulla on?

    • on

      kivempaa kun on isi odottamassa sun kanssas sitä vauvaa :) kyllä nuorena helposti kunnon kumppanin löytää.

    • mieti TODELLA tarkkaan

      Muistan kun itse olin nuori... sitä ajatteli, että lapsi on sellainen helppo ja kiltti mukana kannettava otus, jota on kiva nääyttää kavereille ja pukea mieleisillä vaatteilla ja muutenkin olisi kiva kasvattaa sitä. Vähän samantapaisia ajatuksia, kuin jos kyseessä olisi koiranpentu. (enkä siis mitenkään aliarvioi sua, enkä toki väitä, että ajattelisit lapsen olevan sama asia kuin koiranpentu, en tietty itsekään niin ajatellut, mutta sellainen kuitenkin, että olisi kiva, kun olisi joku hoidettava) Ja vaikka tietääkin, että vaatii työtä (koiran tapauksessa ulkoiluttamista ja ruokkimista), niin "olis se vaan niin kivaa!"...

      Nyt kun olen päälle kolmikymppinen ja minulla on kaksi pientä lasta, ajattelen noita aikoja ja kauhulla mietin, jos olisinkin tullut raskaaksi.. Huh huh!

      Lapsen kasvattaminen on mukavaa, mutta raskasta. Näinkin, että on naimisissa, onnellinen avioliitto, kiva ja tilava talo, opiskelut opiskeltu, vakituinen työpaikka, kohtuulliset tulot, ja muutenkin elämä kunnossa, terveyttä jne. NIIN SILTIKIN lasten hoitaminen ja kasvattaminen on kovaa työtä. Se ei todellakaan aina ole ruusuilla tanssimista (vaikka tämä kliseeltä kuulostaakin). On yhtä ja toista uhmaikää ja kiukkuamista, itkua ja huutoa. Valvottuja öitä, huoli rahasta ym. ym. (Tottakai vastapainona on myös ihania asioita, mutta siitä huolimatta kaikki negatiivisetkin asiat on elettävä ja käytävä läpi..)
      Tässä juuri olin 3 päivää yksin lasten kanssa (3v ½-vuotias) miehen ollessa työmatkalla, niin johan tuli mieleen se, että jos hattu olisi päässä, niin sitä nostaisin kaikille yksinhuoltajille. Sen verran hankalaa oli monessa kohtaa, kun on tottunut yhdessä hoitamaan näitä lapsukaisia.

      Eli, jos sulla on vielä opintoja opiskeltavana, ihan oikeasti ne kannattaa käydä ensin. JOTTA saat kunnon työn, sillä työttömänä on yksi stressi lisää, ja lapsen suuhun on kuitenkin joka päivä monta kertaa päivässä saatava jotain ihan oikeaa ruokaa. Se, jos itse pärjää joten kuten huonommallakin ja vähemmällä sapuskalla, niin ne lapset tarvitsevat yhtä ja toista jtakuvasti. Ja ihan oikeasti kaikki maksaa ja paljon! Tarkoitan, (kun nyt joku työtön tästä älähtää, että rakkaus se on pääasia), niin kyllähän sitä vähemmälläkin tulee toimeen kun kerran pakko on, MUTTA jos voisi valita, niin järkevämpi vaihtoehto on kyllä olla työssäkäyvä. On niin monta stressiä muutenkin, joten onpahan yksi pahimmista pois, eli taloudellinen tilanne kunnossa. :) Jep..

      No sitten se, että kun ne lapset on olemassa, niin silloin rooli muuttuu äidiksi, ja tällöin ei ihan oikeasti voi ajatella enää itseään joka kohdassa. Jos tekisi mieli lähteä käymään jossain, niin eipä läheskään aina onnistu. Ei voi jatkuvasti pyydellä ketään hoitamaan lastaan... (eikä lastaan kovin mielellään viekään hoidettavaksi, kun miettii miten se pärjää ja itkeekö se koko ajan jne.)
      Eli kun nyt olet nuori, niin mene ja juhli! Biletä bilettämiset nyt, niin ei sitten jossain kohtaa myöhempää elämää tule eteen mitään kriisin paikkaa sitä, että elettyä elämää on jo niin paljon takana ja tuntuu, että jotain on jäänyt uupumaan.

      Monet kerrat on nähty kuinka joku nelikymppinen käyttää parikymppisten vaatteita ja käy bilettämässä, koska sai lapsia "liian" nuorena ja nuoruus jäi elämättä. Joo.. Tääkin kuulostaa kliseeltä, mutta niin se vaan on! Tässä vaiheessa on mukava muistella omia kohelluksia ja sähellyksiä ja katsoa lapsiaan ja miettiä, että onneksi nyt on nyt ja silloin oli silloin. Ei ole ikävä niitä aikoja, mutta jos niitä muistoja ei olisi, voisi olla, että jotain tuntuisi puuttuvan.

      Eli vaikka henkisesti tuntisit jo olevasi valmis äidiksi, niin mieti silti tarkkaan. Lue äitien kirjoituksia, selaile muita palstoja, mitä kaikkea ongelmia voi tulla tai varmasti tuleekin eteen, ja punnitse asiaa hyvin tarkkaan. Lapsi on sun kuitenkin sun loppu elämän. Se ei ole vain vauva, tai pikkulapsi. Olisitko tosiaan jo valmis luopumaan kaikesta nuoruuden vpaaudesta ja siitä, että olet vastuussa periaatteessa vain itsestäsi?

    • 212121

      tuli joku aika sitten 4D ohjelma: SuomiD Homoisät. Miespari oli biologisia isiä naisparin lapsille. he kertoivat että oli käytetty "muumimuki" menetelmää. eli juuri kuvaamaasi tapaa. ohjelma löytyy vielä Nelosse ruutu.fi nettitv:stä

    • On nyt terve iso 9kk. poika,ruiskumenetlmällä saatu,kun mies ei millään uskaltanut "tehdä" vauvaa ;))) Toimii mulla ainaskin heti - 3 kertaa tein yhden viikon aikana niin,että spermat suuhun ja sitä kautta vessassa ruiskuun ja emättimeen,sitten jalat ja lantio ylös ja vähän aikaa siinä asennossa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1468
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1012
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      761
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      745
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      697
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      690
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      654
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      70
      628
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe