Hotellisuosituksia Miami South Beachiltä ?

Marraskuussa

Olen kahlannut lävitse nettiä ja yrittänyt löytää hyvää hotellia 3 yöksi South Beachiltä marraskuun alussa. Ajatuksena viettää ensin muutama päivä leväten lennon rasituksesta ja nauttien.

Haemme lähellä rantaa ja ravintoloita olevaa kohtuullista hotellia, hintaluokka jossain 80-120eur.

Tässä lista löytämistäni hotelleista:
Best Western Atlantic Beach Resort
Riviera Suites
Blue Moon Hotel
Richmond Hotel
Townhouse Hotel
Claridge Hotel
The Park Central Hotel

Onko jollain suositella näitä tai vastaavia mistä olisi hyviä kokemuksia ?
Kaikista näistä(kin) löytyy hyviä ja huonoja kommentteja.

6

1101

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wysig

      Tuo on järkevää ensin kerätä jetlag pois ennenkuin hyppää liikkeelle. Toisaalta on upeaa herätä aikaisin auringonnousuun ja käydä lenkillä rannalla. SoBen rannat kun ovat sopivasti itään.

      Best Western Atlantic Beach Resort - ei ole välttämättä SoBe:lla. Osoite Coral Gables on kivaa aluetta kyllä muuten Coconut Groven vieressä, Collins St taas on SoBella..
      The Park Central Hotel - hyvällä paikalla, Ocean Dr on se paikka missä käydään näyttäytymässä ja nähdyksi. Valitettavasti drinkit maksaa sitten sen pari taalaa enemmän...
      Muuten jättäisin aina huomioimatta hotelleista henkilökunnan arvioinnit ellei henkilökuntaa haukuta jokaisessa arviossa. Se on merkki johtamisongelmasta hotellista, kun taas yksittäinen on vain henk.koht.kokemus.
      Tuohon vuodenaikaan alkaa olla jo hieman high season tuolla alueella, eli suosittelen valitsemaan hotellin, jolla on omaa rantaakin, jos aikomuksena on maata rannallakin.
      Itse olen koenukkunut : Loews, Eden Roc ja Fontaine Bleu, mistä kaksi viimeistä hieman kauempana SoBe:sta

      • miamissa

        Ehkä hiukan liian kalliita ja fiinejä meikäläisen makuun. Muita kokemuksia hotelleista ?


      • tietooo
        miamissa kirjoitti:

        Ehkä hiukan liian kalliita ja fiinejä meikäläisen makuun. Muita kokemuksia hotelleista ?

        Tuossa napakka sivusto jonka avulla maksat aina halvimman hinnan. Vertailee yli 30 hotellisivustoa kerralla. http://www.hotelicia.net.


    • Townhousen
      • Nyt Orlandossa

        oli tosi kiva hotelli, rannalla 150m, SOBE keskustaan 5 min kävelyä, taksi otti n. 8 taalaa takasin. Siistit huoneet, hyvä selfservice aamiainen jne.

        Suosittelen.


    • ORLANDON MIES

      WWW.PRICELINE.COM (MYÖSKIN OSIO JOLLA VOIT TARJOTA TIETTYA HINTAA HOTELLISTA, MAKSU ETUKATEEN LUOTTOKORTILLA.)
      WWW.ONETRAVELSCOURE.COM (YKSI PARHAISTA TOIMIVISTA EDULLISIA LOYTYY MYOSKIN MIAMISTA.)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 125
      3116
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      89
      2846
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2228
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      22
      1782
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1519
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1484
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1437
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1397
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      80
      1320
    Aihe