Kun näinkin paljon on haluttomien puolisoita tälläkin palstalla, niin ois kai paikallaan perustaa yhdistys.
Toimintana voisi olla vertaistuen tuottaminen ja piristystä harmaaseen arkeen samanlaisessa tilanteessa oleville.
Vusikokous- ja virkistyspäivillä mahtais olla huima osanotto ja toiminta jatkuisi kait pitkälle aamun varhaisille tunneille asti.
Meikä ois melko varmasti yksi osallistujista.
Perustetaanko Pihtaajien uhrit-yhdistys
6
628
Vastaukset
- Nainenmie
ainenn
- dildo voittaa miehen
pihtari viimiset 2 vuotta, seitsemän vuotiseesta suhteesta. Siitä saa syyttää mies itseään. Kovasti halusi suihin ottoja 5 vuotta, muttei kepilläkään koskenu mua! Mikäs tyydyttäjä mä sille oon, jos itse ei tee mitään?! Kovat on aina puheet kavereille naisen orgasmeista jne, mut ihan naisten kielellä: huono pano ja surkee sängyssä! Veivatkoon omaa munaansa, mua ei kiinnosta. Kyllä se dildo ja perhonen surkeen miehen voittaa.
- --- ap. ---
Olen kanssasi samaa mieltä, ei tarvi sellaset mitään tyydyttäjää jotka eivät tee itse homman eteen mitään.
Hänen omaa syytään täysin. Itselläni osittainen ratkaisu on löytynyt, vietän aikaani sellaisten ihmisten seurassa, jotka nauttivat seurastani ja tunnen että ovat erittäin tyytyväisiä. Mutta.... ei tää kuulu normaaliin parisuhteeseen... joskus kai on tehtävä lopullista ratkaisua.
Mukana ollaan! Tuo vertaistuki-puoli ei olisi pahitteeksi.
- TreM30v
Perustetaan vaan. Olen mukana. Vois perustaa ensin esim. oman keskustelupalstan meille uhreille, johon vaadittaisiin rekisteröityminen jne..
- --- ap. ---
jess.. kuka oiskaan se joka tekee sen palstan jonne vaaditaan rekisteröityminen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 245172
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34617- 1031402
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361360Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211024viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168885En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61843- 37799