Kun näinkin paljon on haluttomien puolisoita tälläkin palstalla, niin ois kai paikallaan perustaa yhdistys.
Toimintana voisi olla vertaistuen tuottaminen ja piristystä harmaaseen arkeen samanlaisessa tilanteessa oleville.
Vusikokous- ja virkistyspäivillä mahtais olla huima osanotto ja toiminta jatkuisi kait pitkälle aamun varhaisille tunneille asti.
Meikä ois melko varmasti yksi osallistujista.
Perustetaanko Pihtaajien uhrit-yhdistys
6
621
Vastaukset
- Nainenmie
ainenn
- dildo voittaa miehen
pihtari viimiset 2 vuotta, seitsemän vuotiseesta suhteesta. Siitä saa syyttää mies itseään. Kovasti halusi suihin ottoja 5 vuotta, muttei kepilläkään koskenu mua! Mikäs tyydyttäjä mä sille oon, jos itse ei tee mitään?! Kovat on aina puheet kavereille naisen orgasmeista jne, mut ihan naisten kielellä: huono pano ja surkee sängyssä! Veivatkoon omaa munaansa, mua ei kiinnosta. Kyllä se dildo ja perhonen surkeen miehen voittaa.
- --- ap. ---
Olen kanssasi samaa mieltä, ei tarvi sellaset mitään tyydyttäjää jotka eivät tee itse homman eteen mitään.
Hänen omaa syytään täysin. Itselläni osittainen ratkaisu on löytynyt, vietän aikaani sellaisten ihmisten seurassa, jotka nauttivat seurastani ja tunnen että ovat erittäin tyytyväisiä. Mutta.... ei tää kuulu normaaliin parisuhteeseen... joskus kai on tehtävä lopullista ratkaisua.
Mukana ollaan! Tuo vertaistuki-puoli ei olisi pahitteeksi.
- TreM30v
Perustetaan vaan. Olen mukana. Vois perustaa ensin esim. oman keskustelupalstan meille uhreille, johon vaadittaisiin rekisteröityminen jne..
- --- ap. ---
jess.. kuka oiskaan se joka tekee sen palstan jonne vaaditaan rekisteröityminen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1337313Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631654430Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen553473Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi5073192Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2972134Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361783Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja201731- 911583
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791495Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151436