Eli miten ne eroaa tavallisista ikkunalaseista? Olen vaan ihmetelly, et miksei tavallisia ikkunoita vois laittaa oman kotinsa terassille näin jälkeenpäin, jos haluu ja luvat lasiterassin tekoon kunnossa..? Vai siis voiko?
Millanen lasi olisi terassin lasituksessa hyvä, mitä pitäisi ottaa huomioon,jne?
Ja sitten se ovi. Eikö sitä ovea voisi tehdä tavallisesta, ei tietty umpiovesta, vaan jossa on lasia... Vai voiko?
Siis kun en haluisi alas asti seiniin ja oveen lasia, vaan vasta jostain korkeintaan n. 60 cm korkeudelta lähtien.
Myönnetään: olen tietämätön.
Terassin/parvekkeen laseista
tie-tä-mä-tön
0
406
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 449381
- 785902
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14810Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon414366- 573883
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella573604Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme313489- 472678
- 342192
- 402010