1)Horoskooppisi, sukupuoli ja ikä?
2)Minkä(horoskooppi-)merkkisten kanssa olet harrastanut "hetekkahumppaa"?
3)Oliko joku ylitse muiden?
4)Entäpä hieman "heikompi" kuin muut?
Sänky-horoskooppi-gallup
67
16132
Vastaukset
- eka!
1)Leijona, N, 20.
2)Jouskarin, neitsyen, vaa'an, oinaksen ja (3n)leijonan.
3)Kyllä oinas ja leijonat vie voiton :)
4)Vaaka ja neitsyt ei ehkä ollu ihan mitä odotin... Luonteetki oli kyl liian erilaisia :/ - skorppari N
1) skorppiooni,nainen ja tänä vuonna 29v
2) jousimies,vesimies,kalat,oinas,härkä,vaaka ja skorppari
3) oli, ehdottomasti herra skorppiooni.
4) kalat. ihan peestä.. =)) - Neiti K
1) Rapu, Nainen, 18v.
2) Skorpioni, Kaksonen ja Rapu.
3) Kaksonen.
4) Ei oikeastaan.. - vaaka-Marilyn
1.vaaka, nainen, melkein 17 vuotta
2.kaksonen, neitsyt, rapu, kauris
3.neitsyt ehdoton ykkönen, hyvänä kakkosena kaksonen
4.eräs toinen kaksonen oli säälittävä (oma tyydytis paras tyydytys) ja kauris puolestaan kesti tasan 2 sekuntia - Female capricorn
1) olen 20 naiskauris
2)seksiä harrastanut kauriin, kalan, oinaan, scorpionin, leijonan ja oinaan kanssa. Sit oli muutama joiden merkkiä en muista...
3)Ylitse muiden? hmm... Yksi kauris oli mieletön! Jaksoi monta kertaa yössä, ja päivässä, ja .... ;)
4) scorpionin sänkytaitoja on mielestäni liioiteltu. Mun kokemus oli scorpparista, joka oli ylimielinen pa* ka, ja LUULI olevansa maailman paras sängyssä...- female capricorn
ps. Kohtaan 3 ja 4. Mulla ollut MONTA kalamiestä... Kaksi niistä oli ihania ja hyviä sängyssä. Loput tosi mitäänsanomattomia. Tylsiä suoraan sanottuna. Ois tehny mieli käydä nukkumaan kesken "toimituksen"... zzzzzzz
- Kalatar
1.oon kalat,nainen,26 vuotias
2.hetekkajumpalla on tullut käytyä esim.kauriin,veskarin,vaa-an,leijonan,jousimiehen,neitsyen kanssa..härän kanssa MELKEIN joskus...jotain..(*punastuu*)
3.kauris ja veskari ovat ylitse muiden omalla sarallaan..eli eri tavoin..kauris on tekninen tietäjä ja vesimies rakastelee tulisesti=)
4.jousimies ei oikein iskenyt..jäi paha maku suuhun koko hommasta.. - oinas
1. Oinasnainen, 26
2. Kaksonen, Skorpioni, Oinas, Rapu, Vaaka, Vesimies, Härkä, muutaman merkistä ei tietoa...
3. Vesimies
4. Rapu - vesimies
1) vesimies, nainen 44 v
2) härkä, vaakaa, oinaita, kala, jouskari, rapu..
no ehkä näinpäin, kokeilematta leijona ja skorppari (valitettavasti;))
3) Ehdottomasti kaksonen, oinaat ja härkä (ggrr)
4) Kala ja rapu - oinas
1.Oinas nainen 23.v
2.Sängyssäni on viihtynyt Kalat, Kauris ja Rapu.
3. Kauris ja Rapu tosi hyviä:) Tosin eri tavalla.
4.Kalat oli surkea kokemus... - Rapu82
1. Rapu,mies ja 21
2. Härkä,Rapu ja Kaksonen
3. Härkä
4. - - skoppari88
1)skorpioni, 15wee, tyttö
2)skorpioni ja oinas
3)oinas
4)skorpioni - Minäpäs
1)Skorpioni,nainen 33
2)kauris,kalat,neitsyt,oinas,kaksonen,
vesimies,skorppioni,rapu eikä kaikkia muista taikka ees tiedä (siis merkkiä)
3)ei oikein pysty erottelemaa merkin perusteella..
yks neitsyt oli ok ja skorpparia tahtoo lisää ;)
4)eihän kukaan oo "heikompi" mut ehkä tylsempiä on ollu toinen neitsyt ja kaksonen.. - Satu
1. oinastypy, 23
2. pitää kaivella muistikoppaa, mutta kyllä sieltä ainakin kaksikin skorpionia löytyy, härkä, oinas, leijona ja jousimies... muista en taida tietää (tai muistaa)
3. toinen skorppareista, ihan reilusti! huh hu...
4. tuo leijona-kundi ei kyllä ajatellut ketään muuta kuin itseään... Lankesin siihen jopa kahteen kertaan ja se oli edelleen epäsopiva mulla (näin kauniisti ilmaistuna) - capricorn
1)kauris,nainen,16
2)en tiedä muiden horoskooppeja kuin oinaan ja härän
3)oinas ehdottomasti!
4)no tol häräl on ollu ehkä heikoin esitys vaikka kokenut olikin...mut ei kai näitäkä voi yleistää....
hmmm..mua rupes vaan mietityttää et mihin mahdat tälläsiä tietoja tarvita... =) tää on kuitenkin joku peitejuttu tutkimukselle joka tutkii sitä kuin paljon alaikäset harrastaa seksiä... =) no,mut,toivottavast oli apua.... =)- utelias ;)
Ihan tosissani vain uteliaisuuttani pistin kyselyn pystyyn... Oon nimittäin huomannu, että jostain syystä erään merkin kans sänkytouhut on ollu "tavallista taivaallisemmat" ;) Tai sitten on vain sattunut hyvät yksilöt... Siksi tässä seurailen, onko jotku merkit tosissaan parempaa sänkyseuraa toisilleen kuin jotkut muut... Mutta lisää vastauksia! Niitä on oikeesti mukava lukea =)
- capricorn
utelias ;) kirjoitti:
Ihan tosissani vain uteliaisuuttani pistin kyselyn pystyyn... Oon nimittäin huomannu, että jostain syystä erään merkin kans sänkytouhut on ollu "tavallista taivaallisemmat" ;) Tai sitten on vain sattunut hyvät yksilöt... Siksi tässä seurailen, onko jotku merkit tosissaan parempaa sänkyseuraa toisilleen kuin jotkut muut... Mutta lisää vastauksia! Niitä on oikeesti mukava lukea =)
jeps.. mutta mä rupeen nyt kysymään aina ekaks horoskooppimerkin niin lisäilen sitten aina tänne lisää informaationii sul! ;) se on huono kun se oinas oli/on joskus vieläkin taivaallinen petikaveri mutta ei tajua muuten mitään parisuhteesta ja se härkä ei sytytä makuukammarissa mut on muuten ihana... mun pitäis löytää joku merkki mikä on siit välilt,vähän kumpaakin.... =)
- minttu
1. Skorppion, N, 19
2. vaa'an
3. No tää oma vaaka
4. Ei oo vertaus kohdetta ni en kyl voi vastata tähänkysymekeen - vastaa
1) Kauris, nainen, 26
2) vaaka, skorpioni, kaksonen, kalat, härkä (muiden merkistä ei tietoa...)
3) Kalat! Sattui semmoinen silli kohdalle että meni melkein jalat alta kun vain näki sen kaupungilla... =)) Oi ihanaa niitä öitä, aamuja ja piiiiitkiä aamupäiviä......
4) Vaaka. Seksi oli pelkkä tekninen suoritus. Tuntui että tunteet jäi narikkaan kun hän hyppäsi sänkyyn... - Mkl
** Härkä, nainen ja 19 v
**Kaksosten, jousimiehien, kalojen ja kauriitten kanssa
**Kauris!!!!
** Jousimies!! Aivan surkee.. Kesti varmaan sen viis minuuttia. - Kaksonen
1. Kaksoset, nainen, 21
2. Oon harrastanu tasan 2:hen kans "hetekkahumppaa", kummatkin on ollu Kauriita.
3. Vanhempi Kauris on parempi
4. Se nuorempi Kauris oli selvästi huonompi! - FisuNeiti
1. Kalat-neito olen, ja 17.
2. Härän, vaa`an, kalan, ravun ja leijonan kanssa.
3. Jep, Leijona ehdottomasti!
4. No vaaka... - n22
1) leijona, nainen, 22
2)härkä, kalat, vesimies, kauris, neitsyt, skorpioni,leijona ja ne monet muut...joiden horoskooppi ei tullut kysytty..;)
3)härkä
4)tä on vaikee...ehkä kauris ja leijona (varmaan huonot yksilöt vaan)
kerrotko sit tuloksen? olisi kivaa tietää tuloksia...:) - leo28
1.leijona, nainen,28
2.jousimiehiä,kaloja,skorpioneja,härkiä,oinaita, neitsyt,rapuja,kauris,leijonia,vesimiehiä.
3.parhaita ovat ehdottomasti olleet kalamiehet =)
4.on ollut paljon miehiä joiden kanssa on seksuaalista värinää kuten härät,joukkarit&skorpparit,mutta ainakaan ei stemmaa minun kanssa sängyssä =((( - marihaa
* Rapu, nainen, 18
* Rapu, neitsyt ja leijona
* Neitsyt
* Rapu- zora
1. Neitsyt, nainen 20
2. Jousimies, Vesimies, Rapu
3. vaikee sanoo kaikilla oli hyvät ja huonot puolet. Jousimies:kiihkeä, mutta ei kestänyt kovin kauaa ja ajatteli enemmän itteensä, mutta ihan ok silti. Vesimies:oli vähän huomaavaisempi kuin jousimies mutta ei niin tulinen.
Rapu:kesti tarpeeks kauan, huomaavainen mutta ehkä liian hellä.
4.-
- oinas.N
1.Oinas nainen 27v
2. Kauris ja jousimies
3.jousimies saa minut syttymään ihanaa
4.kauris ei oikein sujunut. - Memmu
Jaahas, taas huomaan vastaavani galluppiin :)
1. Kalat, nainen, 22
2. Ööh, Härän, Kaksosten ja Vesimiehen...
3. Vesimies! :)
4. Hmm, kaksonen... - Oinaaras
1) oinas, nainen, 29v.
2)oinaan, kaksosen, leijonan, ravun, neitsyen, vaa'an, skorpionin, kalan, kauriin ja vesimiehen... eli vaan härkä ja jouskari puuttuu! :-)
3) Vaaka, valitettavasti.
4) Neitsyt - skorp-2000
1) skorppiooni,nainen ja tänä vuonna 21v
2) jousimies,vesimies,oinas,härkä,vaaka, rapu,neitsyt ja kaksonen
3) oli, ehdottomasti rapu ja kaksonen. - BlackHeartAngel
En henkilökohtaisesti usko, jotta horoskoopilla olisi mitään tekemistä asioiden kanssa, mutta ihmisellä itsellään kylläkin...
Neitsyt, nainen, ei naiselta sovi ikää kysellä =)
Leijona, kaksoset, neitsyt etc...
Leijona mies on kumppani nyt, jotenka tietysti hän..
kaksos mies, joka oli itse aivan asshole.. - caprice
1)kauris, naaras, 24v.
2)Kaikkia en tiedä;)mutta ainakin Härkä, kalat, kaksonen,oinas,skorpioni,leijona...
3)Härkä ollut ehdottomasti paras, myös skorpioni oli hyvä;)
4)Leijona oli huonoin=( - oinasnainen
4)Entäpä
hieman "heikompi" kuin muut?
1. Oinasnainen, 35
3. selkävoittoi muista: kosminen yhteys oinaan ja skorpparin välillä on jotain ylimaallista- paras yhdistelmä
Skorppari ja OInas on maailman seksikkäin yhdistelmä! Jotkut väittää että vesi ja tuli tukahduttavat toisensa ja että se aiheuttaa pahoja ristiriitoja ja siksi pari ei sovi yhteen, mutta se on täysin väärin. Asian voi ajatella siten että vesi ja tuli sulautuvat toisiinsa ja niistä tulee yhtä ja sen vuoksi yhteys skorpparin ja oinaan välillä onkin ylimaallista! Kunhan skorppari saa oinaassa herätettyä sen syvyyden, luovuuden ja mielikuvituksen ja psykologisen yhteyden, niin oinaan tulisuus, räväkkyys ja lupa heittäytyä uusiin ideoihin ja hulluuteen luo jotain aivan raivostuttavan kiihottavaa yhteyttä kahden erilaisen maailman välillä.
- chnsasafu
1. neitsyt n 18
2. rapu, neitsyt, kaksonen, kalat, muita en tiedä
3. kaksonen, otti hyvin huomioon ja kesti. oli kyllä kokemustakin..
4. rapu oli täysi floppi mutta alkoholillakin oli osuutta asiaan- Venus taivaalla.
Syntyykö Suomessa paljon vauvoja kesällä 2010? Kaksosia, Rapuja ja Leijonia? Rakastelu ja kuka on kukin sängyssä, (hetekalla) silkkilakanoiden, minulla puuvillalakanoiden,ei välissä, vaan sekamelskassa, on vahvasti teemana palstalla. Onko nyt Venus yhtymä Mars? Tai jotain yhtähyvää? Neptunus yhtymä Venus, onnellista olla onnellinen-teema kaamos, taivaalla. Nautitaan kaamoksesta !
- Mene kouluun
Venus taivaalla. kirjoitti:
Syntyykö Suomessa paljon vauvoja kesällä 2010? Kaksosia, Rapuja ja Leijonia? Rakastelu ja kuka on kukin sängyssä, (hetekalla) silkkilakanoiden, minulla puuvillalakanoiden,ei välissä, vaan sekamelskassa, on vahvasti teemana palstalla. Onko nyt Venus yhtymä Mars? Tai jotain yhtähyvää? Neptunus yhtymä Venus, onnellista olla onnellinen-teema kaamos, taivaalla. Nautitaan kaamoksesta !
Miten niin hetekkahumppa on muka vahvasti teemana palstalla? Aika hiton nössöä puhetta on aiheesta ollut, jos sitä on yleensä edes täällä ollut.
Voisit, myös opetella, "kirjoittamaan". selkeää, suomea. Eikö, näin? - Elämänkoulussa.
Mene kouluun kirjoitti:
Miten niin hetekkahumppa on muka vahvasti teemana palstalla? Aika hiton nössöä puhetta on aiheesta ollut, jos sitä on yleensä edes täällä ollut.
Voisit, myös opetella, "kirjoittamaan". selkeää, suomea. Eikö, näin?Onko ehdotusta koulusta, mikä koulu? Käyn koulua kaikenaikaa, juuri nyt, parhaillaan, mutta ehdotatko koulunvaihtoa? Mihin kouluun voi siirtyä elämänkoulusta? Jään odottamaan viisasta vastaustasi, professori.
- mene kouluun
Elämänkoulussa. kirjoitti:
Onko ehdotusta koulusta, mikä koulu? Käyn koulua kaikenaikaa, juuri nyt, parhaillaan, mutta ehdotatko koulunvaihtoa? Mihin kouluun voi siirtyä elämänkoulusta? Jään odottamaan viisasta vastaustasi, professori.
Vastaa kysymykseen ja lopeta viisastelu koska se on noloa.
- DC
mene kouluun kirjoitti:
Vastaa kysymykseen ja lopeta viisastelu koska se on noloa.
Kertoo ihmisestä, joka on paras opettajasi. Tuo ihminen, joka herättää sinussa eniten tunteita, vihaakin, opettaa sinua parhaiten omista heijasteistasi. Hyökkäämisesi kirjoituksia kohtaan, osoittaa sinun olevan opintiellä, jatka vielä. Kirjoitukset eivät ole noloja, ne ovat astrologiaa. Toivon sinun viihtyvän palstalla.
- mene kouluun
DC kirjoitti:
Kertoo ihmisestä, joka on paras opettajasi. Tuo ihminen, joka herättää sinussa eniten tunteita, vihaakin, opettaa sinua parhaiten omista heijasteistasi. Hyökkäämisesi kirjoituksia kohtaan, osoittaa sinun olevan opintiellä, jatka vielä. Kirjoitukset eivät ole noloja, ne ovat astrologiaa. Toivon sinun viihtyvän palstalla.
Lopeta saivartelu ja keittiöpsykologia koska se on niin noloa kannaltasi. Vastaa tähän kysymykseen jota sinulta jo kysyttiin.
Miten niin hetekkahumppa on muka vahvasti teemana palstalla?
Olen viihtynyt tällä palstalla jo useita vuosia ennenkuin sinä tänne ilmestyit. - Vastaus.
mene kouluun kirjoitti:
Lopeta saivartelu ja keittiöpsykologia koska se on niin noloa kannaltasi. Vastaa tähän kysymykseen jota sinulta jo kysyttiin.
Miten niin hetekkahumppa on muka vahvasti teemana palstalla?
Olen viihtynyt tällä palstalla jo useita vuosia ennenkuin sinä tänne ilmestyit.Olen lukenut monen otsikon alta tuota asiaa. Horoskooppimerkkien ja muiden.
En koskaan olisi tullut tänne, jollei astrologi olisi käyttäytynyt niin törkeästi, kuin käyttäytyi.
Olin 32 vuotias mennessäsni ensimmäisen kerran astrologiaa harjoittavan ihmisen vastaanotolle. En muista naisen nimeä, otti vastaan Helsingin keskustassa.
Seuraava astrologi oli Sven Stenberg, en muista vuosia, kuinka kauan olin asiakkaana hänelle, peräti 20v.
Liz Green, seuraa elämässäni, koska pidän hänestä.
Ulla Palomäki,
Raimo A Nikula,
Kirsi Halla-Seppälä,
Seppo Tanhua tällä hetkellä, pidän hänestä.
Seitsemän astrologin opeissa olen opiskellut itsetuntemusta. Sven Stenbergin Transiitti-kirja kului niin rikki, että heitin kirjan roskiin. Nyt seuraan Seppo Tanhuan transiitteja.
Toivon antaneeni jonkinlaisen vastauksen laajemmin itsestäni, kaikille. - Vastaukseen lisää,
Vastaus. kirjoitti:
Olen lukenut monen otsikon alta tuota asiaa. Horoskooppimerkkien ja muiden.
En koskaan olisi tullut tänne, jollei astrologi olisi käyttäytynyt niin törkeästi, kuin käyttäytyi.
Olin 32 vuotias mennessäsni ensimmäisen kerran astrologiaa harjoittavan ihmisen vastaanotolle. En muista naisen nimeä, otti vastaan Helsingin keskustassa.
Seuraava astrologi oli Sven Stenberg, en muista vuosia, kuinka kauan olin asiakkaana hänelle, peräti 20v.
Liz Green, seuraa elämässäni, koska pidän hänestä.
Ulla Palomäki,
Raimo A Nikula,
Kirsi Halla-Seppälä,
Seppo Tanhua tällä hetkellä, pidän hänestä.
Seitsemän astrologin opeissa olen opiskellut itsetuntemusta. Sven Stenbergin Transiitti-kirja kului niin rikki, että heitin kirjan roskiin. Nyt seuraan Seppo Tanhuan transiitteja.
Toivon antaneeni jonkinlaisen vastauksen laajemmin itsestäni, kaikille.Kukin voi itse ajatella omalta kohdaltaan, mikä on noloa. Mielestäni noloa on toimia ammatissa, jossa tuottaa asiakkaalle vaikeuksia, mielipahaa, turhia toiveita, odotuksia.
Psykologiaa tuntevat tietävät, kuinka kauan olen tällä palstalla. - Hyviä unia.
Vastaukseen lisää, kirjoitti:
Kukin voi itse ajatella omalta kohdaltaan, mikä on noloa. Mielestäni noloa on toimia ammatissa, jossa tuottaa asiakkaalle vaikeuksia, mielipahaa, turhia toiveita, odotuksia.
Psykologiaa tuntevat tietävät, kuinka kauan olen tällä palstalla.Jotta jaksan ottaa yön vastaan, kirjoitan vielä "Palstalla viihtyvälle", jollen olisi menettänyt perhettäni kuoleman ja onnettomuuden johdosta, ammattiastrologin petos ei olisi johtanut minua tänne. Sielunkumppanin menetys kaiken menetyksen jälkeen on liikaa.
- böööna
1. härkä, nainen, 28v.
2.leijona,useampi härkä, skorpioni, kaksonen, kauris, (muutamasta ei tietoa)
3.kaksonen,mutta härkä ja leijona hyvinä kakkosina
4.skorpioni - Juosimiesnainenmoi
1) Jousimies, N, 19
2) Vaaka, Jousimies, Leijona ja Kaksonen
3) Leijona ja Jousimies ;)
4) Vaaka! ei herrajestas.. - pumalady
Jouskari 49-v naaras
Tuota noin, olisiko kaikkien merkkien kanssa hih :)
Skorppari,joukkari, oinas
Härkä, Vesimies, Rapu- Nti september
1) Neitsyt nainen 18 vuotta
2) 2 kaksosta, oinas ja 2 härkää
3) Härät, paljon tunnetta. Aivan mahtavaa seksiä
4) Oinaan kanssa ei tuntunut oikeen miltään, kyse oli suorituksesta. Toinen kaksonen nukahti kesken aktin alleni, mutta alkoholia löytyi verestä huomattavasti :D - mmhmm
Nti september kirjoitti:
1) Neitsyt nainen 18 vuotta
2) 2 kaksosta, oinas ja 2 härkää
3) Härät, paljon tunnetta. Aivan mahtavaa seksiä
4) Oinaan kanssa ei tuntunut oikeen miltään, kyse oli suorituksesta. Toinen kaksonen nukahti kesken aktin alleni, mutta alkoholia löytyi verestä huomattavasti :D1) rapu, N, 20
2) vesimies, skorpioni, leijona(x2), kaksonen, härkä
3) härkä ja skopu ehdottomasti ylitse muiden ;D
4) kaksonen
- Maaliskuun Idus
Kalat, nainen, 43
Rapu, Härkä, Leijona, Skorppari
On tälläkin hetkellä, skorppari
Se surkeininkin tapaus oli skorppari, voikohan tästä vetää jotain johtopäätöksiä? - miss december
1) Jousimies, nainen, 20v.
2) kalat, kauris, kaksonen, skorpioni, vaaka, oinas, rapu, leijona, jousimies ja pari joiden merkkiä en tiedä...
3) Noista monista merkeistä on kokemusta paristakin eri henkilöistä,ja nekin melko erilaisia,joten hankala verrata. Tosin oinas on se joka aina sytyttää varmasti ja täysillä,huhhuh!Tosin rapukin on suorastaan yllättävän miellyttävä!
4) Hmm... skorpionit on mulle ehkä liian "eteerisiä",jotenkin vetisiä... mutta ihan jees.
ps. Ei voi muuta kuin sanoa,että oikeasti riippuu paljon myös yksilöstä ja muistakin merkeistä kuin aurinko... - sini6
1. Neitsyt
2. Vaaka, kauris
3.
4. Rapu miehet - Minää
1) Leijona, Nainen ja 17
2) Vesimies ja Leijona
3) Vesimies - Oikku87
1) Oinas, Nainen, 22
2) Leijona, vesimies, härkä ja jousimies
3) Leijona ja härkä parhaita
4) Jousimies oli pohjanoteeraus :(- Sisustaa sinistä.
Miksi ei pöydällä? Kuka on paras lattialla horoskoopissa? Muuttolaatikoiden seassa paras on Kaksonen. Kuka on paras kuuman suihkun alla? Nousu Skorpioni. Horoskoopeista en tiedä, tiedän vain ihmisistä. Vaaleansinisten puuvillalakanoiden välissä paras on Kuu Ravussa. Ystävällisin terveisin.
- mmmmmmmm
- Härkä, nainen, 28.
- Ravun, Skorpionin, Neitsyen, Skorpionin, Jousimiehen, Skorpionin, Härän, Kalojen. Muiden horoskooppeja en tiedä.
- Härkä, Kalat ja joku Skorpioneista parhaita, Neitsyt ok.
- Ei mitenkään selvästi. Jousimies varmaan tylsin tavallaan eikä oikein yhteyttä ja intohimoa hänen kanssa. - Tietoisuus.
AstroMart on hyvä sivusto, kun etsitte tieto kumppanin sopivuudesta itsellenne, Vertaa toiseen henkilöön kirjoitatte syntymätiedot, luo ja edessänne on yhteensopivuutenne haasteet.
- Kuvottavaa
Ette oo kasvanu persereikäänne pitemmälle, ja kehtaatte julkisilla palstoilla kysellä tuommosia.
ja nuo, jotka vastaavat tuommosiin kyselyihin, ovat samoin täysin keskenkasvuisia henkisesti, jotenkin ali-ihmisiä, jotka eivät ymmärrä hävetä.
Luulevat, että perseensä kutina on merkki elämästä, kun eivät muuta tiedä. - vaakaaa
1) Vaaka, nainen, 18v
2) Härkä, rapu, kaksonen, neitsyt. Muiden horoskooppeja en tiedä
3) Rapu.
4) Kaksonen. - :)
Leijona, nainen, 22
skorpioni, leijona, vesimies, kalat, jousimies, härkä
leijona
kalat ja vesimies - alotuksen
on varman aikanaan rustannut joku kauris.
- sexmachinegun
1. Kauris, nainen, 20
2. Vesimies, neitsyt, oinas, härkä
3. Neitsyt ja härkä ehdottomasti!
4. Sanoisin oinas
- 6+20
1. kauris, nainen, 22
2.totatota... pari vesimiestä, leijona, pari skorpparia, härkä, neitsyt, rapu ja muutama, jonka merkkiä en tiedä/muista
3. neitsyt- Ilmaa x2, maata x2
http://www.youtube.com/watch?v=H_t7WRh8JyY&feature=related
Tähän tahtiin. Venus Härässä x2.
- vesimies_
1) vesimies, nainen, 29
2) härkä, oinas, kalat, vesimies
3) kalat
4) härkä- elämässä.
Mies : Venus Skorpionissa Kuu Ravussa nousu Jousimies aurinko Neitsyt
Nainen : Venus Härässä Aurinko Härkä Merkurius Härkä nousu Vaaka
- StillVirgo
1. Neitsyt, nainen, 26.
2. Kalat x3, oinas x3, vesimies x2, jousimies, skorpioni x2, kauris x2, leijona x4, neitsyt, kaksonen x3, härkä x2.
3. Yksi niistä leijonista. Tosi hyviksi luetaan myös yksi skorpioni ja yksi kauris. Myös kaksoset ja härät olleet tasokkaita.
4. Vesimerkit ja ilmamerkit osaa olla hajuttomia ja mauttomia, mutta helliä. Tulimerkeillä ja maamerkeillä menee joskus mekaaniseksi olan takaa jyystämiseksi. En muuten osaa sanoa "heikointa" merkkiä!
P.S. Vaa'at ja ravut, kartteletteko te minua? :-D
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166040Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334137- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2552083Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441846- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569