Minulla on nyt flunssaa ollut noin kaks viikkoo, se alko päänsäryllä ja kurkkukivulla, jatkuen kuumeeseen, nuhaan, yskään, poskiontelotulehdukseen, jah tämä päänsärky nyt on edelleenkin....
Nyt mietin, että kuuluko flunssaan tämä päänsärky, vai kehittikö migreeni taas kierteen, eli kannattaisko käydä lekurissa hakeen lääkkeet kierteen lopettamiseen, vai onko sit vaan flunssaa, poskionteloissakin kyllä tuntuu vielä satunnaisesti, huomena viim antibiotti....
Jotenkin oon nyt niin kypsä vaan jo tähän päänsärkyyn, kun ei ole lääkkeitäkään jotka siihen auttaisivat.....
Mutta löytyykö kokemusta flunssan ja migreenin kans, onko migreeni hypännyt puikkoihin flunssan kanssa samaan aikaan?
Migreeni ja flunssa
2
4903
Vastaukset
- too-posh
Mulla alkoi taas migreeni pitkästä aikaa viikko sitten, ja lääkärissä on tullu käytyä pariin otteeseen.
Sit kun rupes päänsärky hellittää niin iski kuume ja lievä flunssamainen olo..niska on ihan jumissa ja mulla on auttanut Sirdalud-lihasten rentoutumiseen..vieläkin päässä polttelee ja välillä on ihan hyvä olo, mutta luulen että toi flunssa kans ruokkii migreeniä. Täytyy käydä huomenna lääkärissä, kun olen sen verta stressaava ihminen, et sit ei meinaa millään toi migreeni lähteä pois.. - Madame_Migreeni
Migreeni ja flunssa voivat hyvinkin kulkea käsi kädessä. Migreeniä voi epäillä, jos päänsärky on jyskyttävää, ehkä vain toisella puolella päätä, se tuntuu pahemmalta liikkuessa esim. jos nousee portaita, siihen voi liittyä etovaa oloa (sitä voi liittyä myös nuhaan) tai silmät ovat valonarat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi614230Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1521794Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html141503Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !351248Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1671046- 56904
- 76895
Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en54811Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.162809- 39781