OLen nyt seurustellut vesimiehen kanssa 10 kk, asutaan yhdessä ja jossain vaiheessa oli yhteisiä suunnitelmia yhteisestä tulevaisuudesta. Nyt sitten vesimieheni sanoo että haluaa olla minun kanssa vielä vuoden koska ollut tämä hänen elämänsä onnellisinta aikaa mutta sitten minun täytyy päästä hänet lähtemään kun hän lähtee yliopistoon. Toivoo että, minä en lähde menemään vaan että jään hänen kanssaan jos hän vaikka muuttaa mielensä tämän asian suhteen. Mutta jos minä sitten jään ja hän lähtee vuoden päästä, mitä minulle jää muuta kun kipeä sydän? En ymmärrä tätä logiikkaa ja olen sekaisin. Haluaisin jatkaa elämääni mutta kun tunnen että siellä jossain on meillä vielä kipinä. En tiedä mitä tehdä. Eli mieheni on 22 v vesimies ja minä 21 v Kaksonen. Tarvitsisin nyt neuvoa jos joku pystyy sen tekemään. Kiitos jo etukäteen! :)
Mietin ja mietin, päädyin kääntyä tänne
Kaksoistypykkä 88
2
765
Vastaukset
- ei tuolleen
Anna se mennä ja sen pitääkin antaa mennä. Olette vielä liian nuoria.
- Mulle kaikki sulle jämät
Älä turhaan jää odottelemaan, josko "hän muuttaisikin mielensä". Ei kannata hyppiä jonkun omaan napaansa tuijottelevan pillin mukaan. Et sinä mikään varapatja ole.
Jos se, että yhteinen aikanne on ollut "hänen elämänsä onnellisinta aikaa" ei riitä muuhun kuin vuoden seurustelu pestiin, kannattaa hankkia joku, joka sinua oikeasti osaa arvostaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?847132Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit277079Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1176215Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455414Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik845318Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa635225Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus415120Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset274605Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv193555Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto
vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html3003400