OLen nyt seurustellut vesimiehen kanssa 10 kk, asutaan yhdessä ja jossain vaiheessa oli yhteisiä suunnitelmia yhteisestä tulevaisuudesta. Nyt sitten vesimieheni sanoo että haluaa olla minun kanssa vielä vuoden koska ollut tämä hänen elämänsä onnellisinta aikaa mutta sitten minun täytyy päästä hänet lähtemään kun hän lähtee yliopistoon. Toivoo että, minä en lähde menemään vaan että jään hänen kanssaan jos hän vaikka muuttaa mielensä tämän asian suhteen. Mutta jos minä sitten jään ja hän lähtee vuoden päästä, mitä minulle jää muuta kun kipeä sydän? En ymmärrä tätä logiikkaa ja olen sekaisin. Haluaisin jatkaa elämääni mutta kun tunnen että siellä jossain on meillä vielä kipinä. En tiedä mitä tehdä. Eli mieheni on 22 v vesimies ja minä 21 v Kaksonen. Tarvitsisin nyt neuvoa jos joku pystyy sen tekemään. Kiitos jo etukäteen! :)
Mietin ja mietin, päädyin kääntyä tänne
Kaksoistypykkä 88
2
726
Vastaukset
- ei tuolleen
Anna se mennä ja sen pitääkin antaa mennä. Olette vielä liian nuoria.
- Mulle kaikki sulle jämät
Älä turhaan jää odottelemaan, josko "hän muuttaisikin mielensä". Ei kannata hyppiä jonkun omaan napaansa tuijottelevan pillin mukaan. Et sinä mikään varapatja ole.
Jos se, että yhteinen aikanne on ollut "hänen elämänsä onnellisinta aikaa" ei riitä muuhun kuin vuoden seurustelu pestiin, kannattaa hankkia joku, joka sinua oikeasti osaa arvostaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076952Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982