sinivalkoinen ikoni(ko)?

poika ja kahvikuppi

Onko tämä hehkutus mielestänne median aikaansaamaa, vai haluaako Katri oikeasti olla tällainen "jalustalle nostettu"? Iltasanomien keskustelupalstalla joskus kirjoittivat että on koppava ihminen.

Myös Seura-lehden lukijoiden kirjepalstalla 90-luvun alkupuoliskolla kritisoitiin, että miksi se pitää päästää esiintymään kaikenmaailman tangomarkkinoille, vaikkei tangolaulaja ole eikä tule.

terv. ihailen etäältä.

5

387

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jaskan kaveri

      En ymmärrä oikein mikä lopullinen näkemyksesi on mutta koppavuuden pelossa ihailet sitten etäältä? No ainakin minä teen niin että annan Katrin laulaa laulunsa, ja olen erittäin tyytyväinen kuulemaani. Sellainen sydämellinen ja lämmin kuva minulla hänestä on. Ja totta, mielikuva saattaisi ehkä särkyä joten en kyllä ikinä mene mimikirjoituksia tai vastaavaa edes pyytämään. En häneltä, enkä keneltäkään muultakaan ihailemaltani.

      Me kuulujat hänet nostamme näilläkin jutuilla elämää suuremmiksi. Sellainen on Katri Helena laulajana, laulujen tulkitsijana, taiteilijana. :=)

    • *kuuntelija*

      Olen aina ollut Katrin kuuntelija,ihan lapsesta asti ja tavannut hänet lukuisia kertoja erilaisissa tilanteissa. Koskaan en ole hänestä saanut koppavaa vaikutelmaa. Nykyisin hän jo tunnistaakin ja vaihdammekin yleensä muutaman sanan ohimennen. Itse kunnioitan hänen ammattitaitoaan ja julkisena "riistana" olemistaan,enkä anna muiden mielipiteiden koskaan vaikuttaa omaan käsitykseeni hänestä. Mukavaa syksyä kaikille Katrin kuuntelijoille.

    • Oli miten oli!

      Johan pomppasi!
      Et oikein tainnut ymmärtää mitä kirjoitit!
      Häntä kun ei ole oikeastaan nostettu millekkään "jalustalle"!
      Sattuu vaan olemaan niin,että osaa tehdä työnsä (laulamisen) eikä hänen muuta tarvitse olla,kuin oma itsensä.
      Suomen kansa kun näyttää pitävän hänen laulamisestaan,ja hänen lauluistaan!! Ei tarvita yhtään mitään muuta - rento iloinen huumori,ja rautainen ammattitaito - SIINÄ KAIKKI!!
      Katri ei koskaan ole ollut koppava (roska puhetta)!! Eikä hänestä saa tekemälläkään koppavaa.
      Olen myöskin henkilökohtaisesti tavannut Katrin useamman kerran,ja joka kerta olen saanut vaihtaa muutaman sanasen hänen kanssaan.
      Hänestä on koppavuus hyvin kaukana!!

      Terve rakentava kritiikki tässäkin keskustelussa on hyvästä,se antaa toisenlaista näkökulmaa asiaan -jotenka jatketaan jutustelua-!!

    • kuulla kaiken...

      laulaa näin Katri tangossaankin. Hän on meidän kuuntelijoitten sydämissä, siellä jalustalla. Positiivinen mukava ihminen myös. Ja kyllä han osaa laulaa tangoakin, sellainen levytys kuin Sydäntango ja Ruusutango tulevat levytyksistä ensimmäisinä mieleen. On kai muitakin myös levytettyjä tangoja hänellä, ja sitten keikat vielä erikseen joilla varmasti kuullaan tangoa, siis tanssipaikoilla.

      • poika ja kahvikuppi

        Katri itse kommentoi asiaa Keskisuomalaisessa 7. lokakuuta: Monien hittien esittäjää kutsutaan Suomen sinivalkoiseksi ääneksi. Katri Helena ei kuitenkaan ota "muiden antamia kohteliaisuuksia reppuunsa".
        - "Tulisi turhaa painolastia".


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      33
      7681
    2. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      83
      4576
    3. Mies sinä olet kaunis katsella

      Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      67
      3231
    4. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2166
    5. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1709
    6. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1687
    7. Persut tyrmäsivät Suomen osallistumisen Ukrainan jälleenrakentamiseen

      Siinä meni sitten kokoomusyrittäiltä bisnekset sivun suun putinistipersujen takia. Jälleenrakentamiseen osallistuvat mu
      Maailman menoa
      358
      1488
    8. Miksi suomussalmelaiset haisee niin pahalle?

      Kaupassa käydessä huomaa, miten monet ihmiset haisee todella kammottavalle. Eikö täällä osata käydä pesulla tarpeeksi us
      Suomussalmi
      15
      1442
    9. Miksi miehet pelkäätte jotain naista?

      Iskeekö ujous, paniikki ja hävetys. En ole niin pelottava miltä vaikutan vink vink.
      Ikävä
      58
      1129
    10. Nuorisojoukko ryösti merkkikengät teinipojan jalasta Helsingin Itäkeskuksessa.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010709501.html Muun muassa näidenkin rikosten huomattavan suurista kasvamismääristä vi
      Maailman menoa
      276
      1080
    Aihe