Olen hankkimassa ensimmäistä omakotitaloa ja ajattelin muurauttaa sinne takan ja mietin tuota Härmä airin piippu putkea.Onko ollut hyvä käytössä ja miten kalliita ovat hankkia?Asentaminen ei varmaan ole vaikeaa?
Härmä air, mitä kokemuksia teillä on siitä?
14
10022
Vastaukset
- Susanna Tervonen
Hei,
Olen myynyt muutaman vuoden Härmä Airin piippua ja hyväksi olen todennut, ei
ole yhtään valitusta tullut ja on helppo asentaa, ohjeet tulevat paketin mukana.
Hinta riippuu piipun pituudesta ja mahdollisista lisätarvikkeista.
Voin kyllä tehdä tarjouksen siitä sinulle. Liikkeeni sijaitsee Lohjalla ja yhteystietoni ovat:
Inter-Takat,
Susanna Tervonen
050-490 8856
[email protected] - Osaamaton kodinrakentaja
Kuulin muurarilta, että NVI on tällä hetkellä paras hinta/laatu-suhteeltaan (koska Ruotsin kruunun arvo heikko). Itse ei kokemusta, mutta kannattaa varmaan kysyä tarjous sieltäkin.
http://www.nvi.fi/ - härmälaane
härmä air piippu on kyllä helppo ja hyvä ratkasu jos ei hintaa säikähä. meillä oli laurin päältä lähtevänä noin 900ekuu. ainuana miinuksena on ettei savu peltiä saa täysin sulettua , häkää ovat kai aatelleet
- Joppejj
Se on tuota EU pelleilyä että ei peltiä saa nykyään kokonaan kiinni
- niimitä
sitä?EU-pelleilyä,turhasta!
- Ei_kannata_hankkia
Ei todellakaan kannata ostaa kyseisen firman tuotteita. Asiat meni pieleen heti alusta asti kyseisen firman piipun kanssa. Tilauksessa oli oikean mittainen piippu, mutta olivat tehtaalla muuttaneet tilausta ja toimittivat liian lyhyen piipun. Meni yli kuukausi ennen kuin piippu saatiin yltämään katolle asti.
No nyt muutaman vuoden jälkeen piipun kautta tuli vettä sisälle ja aiheutti kosteusvahingon. Aluksi olivat yhteistyökykyisiä asian suhteen kun hommaa hoidettiin vakuutusyhtiön kanssa, mutta kun vakuutusyhtiö totesi että piipussa on rakenteellinen vika joka aiheutti vesivahingon. Sen jälkeen Härmä Air muutti kokonaan kantansa. Ei vastattu puhelimeen tai sähköpostiin, ei ollut sen jälkeen piipussa mitään vikaa, kunhan vain vältettiin korvausvastuuta. Vaikka olivat ensin myöntäneet että vika on heidän. Härmä Airilta tuli "korjaaja" joka "korjasi" piipun kuntoon, tästä aiheutui kuitenkin lisäkustannuksia kun piipun korjaajan jälkiä piri kutsua korjaamaan pelti firmasta mies. Onneksi ostin piipun K-Raudasta joka osin otti vastuun asiasta.
Ei siis kannata hankkia mitään kyseisen firman tuotteita! Jos tulee jotain reklamaatiota tuotteista niin että tule saamaan mitään korvausta yritykselta. Pelkää paskaa asiakaspalvelua ja vittuilua!- Hämeenaslakki
Ettet vain olisi itse v.......ut ja niuhottanut inhimillisistä virheistä ja saanut juuri sitä mitä tilaa. Piippu on hyvä ja toimii...
- Remontoija
Selvisikö koskaan, mistä tuo vesivahinko johtui? Oliko piipun ja katon välisessä tiivisteessä vikaa?
- Anonyymi
Meilläkin tuli vesi piipun kautta sisään kun viimeisen katolla olevan moduulin panta oli löystynyt ja pala heilui. Piippu ollut käytössä 10 vuotta. Härmä airin mukaan panta ei voi missään olosuhteessa irrota ja vakuutusyhtiä ei korvannut vesivahinkoa. Olisi mielenkiintoista tietää onko meitä muitakin...
- Anonyymi
Tämä pitää täysin paikkansa. Jos ette ikävyyksiä halua, älkää ostako Härmä Airilta mitään.
- Hämeenaslakki
12 vuotta on toiminut täysin moitteettomasti, nuohooja kehuu puhtaaksi ja hyväkuntoiseksi edelleen, vetää hyvin, mitään vesivuotoja ei ole ollut vedikatosta, harkitsen aktiivisipiipun hankkimista jos ja kun piippu joskus uusimista kaipaa; korvausima ei tule huoneilmasta vaan esilämmitetystä hormi-ilmasta
- torni
Onko totta että porukka keskustelee et kuka myy prasta reikää katolle HEI HALOO
- Anonyymi
Kaksi vuotta mökillä kaksi piippua käytössä. Piti tehdä rakennuksesta johtuen tavanomaisesta poikkeavia ratkaisuja ja keskustella suoraan firman kanssa, k-rauta toki kaupat teki. Kaikki osat täydellisesti oikean kokoiset ja hyvännäköiset silmälle sisätiloissa. Helppo pystyttää itse ja myös läpiviennit pitävät täysin Härmäairin omilla osilla. Jyrkkään kattoon ei suoraan sopivia ollut ja lähekkäiset piiput vaativat rälläköintiä pellityksissä, mutta voihan sen peltisepälläkin teettää jos ei ole kokemusta tai uskallusta kokeilla itse. Toiseen asiaan palstalla viitaten, ennen vanhaan muurarit sahasivat savupellistä toisen kulman häkävaaran takia, silloin ei eu:sta tiedetty vielä mitään.
- Anonyymi
Vuodesta 2004 ollut ja hyväksi todettu. Kiitos Härmä Air
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367629Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361883Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251860- 911613
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791535Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104968- 49900
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28810- 31759
- 241747