HAKUSESSA HYVÄMAINEINEN ASUMALÄHIÖ

TURUSSA, SUOSITELKAA

Olemme vasta muuttaneet Turkuun ja etsimme rivitaloa rannikon tuntumasta turun alueelta. Mukavan tuntuisiksi olemme kokeneet erityisesti Naantalin.

Suositelkaapa kivoja alueita, minne kannattaa muuttaa, minne ei

4

541

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • +++++

ja tulkaa Uuteenkaupunkiin.

• !!!!!!!!!

kannattaa muutta ja keskustaan. Mukavia ihmisiä ja kaikki on lähellä.

• Jonas the bounty hunter

Talvella Naantalissa taatusti rauhallista, mutta kesäaikaan sitten koko saaristo ja lähiseutu kokoontuu keskustaan ryyppäämään. Ei järin rauhallista.

Katsokaa Naantalista tai Raisiosta joku kiva rivarialue, jossa vieressä ei ole rakennettuna mitään 10-kerroksisia betonikuutioita. Kaarinakin voisi mennä. Turkuun ei kannata muuttaa. Oli kaupunki mikä tahansa, niin keskustaan kannattaa jättää ainakin kilometrin hajurako.

• Maalla mutta kuitenkin kaupungissa

Täällä on kaikki mitä tarvitseekin päivittäiseen elämään ( no ok vaateliikkeet on Raisiossa Myllyssä ). Lapsille harrastuksia vaikka miten ja luonto lähellä. Itse asutaan keskustassa ja hyvin on rauhallista. Päiväkoti ja koulu toimivat moitteettomasti ja linja-autoyhteys Turkuun, jonne vain 30km paikkeilla. ( itse en kuitenkaan koskaan Turkuun ajele tai busseilla matkusta, raisiosta löytyy esim. vaateliikkeet jos tarvii )
      Ja eikä olla täällä synnytty vaan itsekin kolmisen vuotta sitten vasta muutettu, ja pois ei lähdettäis :O)

Naantali on kaunis, mutta hyvin tyhjä talvella, jopa aavemainen. Sieltä saa yllättävän usein lähteä muualle, jos jotakin tarvitsee, esim. uimahalli on Raisiossa.

Kirjoittele kuulumisia minne suuntaan olette päätyneet?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lataus pakkaskelissä

En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu
      Hybridi- ja sähköautot
      149
      5119
    2. Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?

Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv
      Maailman menoa
      82
      2724
    3. Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?

Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?
      Maailman menoa
      85
      1727
    4. Kyllä mä suren

Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko
      Ikävä
      9
      1196
    5. Laitetaan nyt kirjaimet kohdilleen

kuka rakastaa ja ketä ?
      Ikävä
      48
      934
    6. Jos vielä joku päivä nähtäis...

Miten suhtautuisit minuun, mies?
      Ikävä
      66
      902
    7. Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi

Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu
      Ikävä
      122
      883
    8. Nyt se on varmaa kuntajakoselvitys

Ensi viikolla tuöee kuntaministeri ulos ja kertoo asiasta.
      Ähtäri
      21
      883
    9. Yhteen hiileen velanottoveljet V P K

Tytäryhtiöissä palaa julkista rahaa ja vastuuttomuuden takia -ei pakollisten -kuntalain edellyttämien asioiden takia! N
      Pyhäjärvi
      75
      862
    10. Mitä tarkoitat

”Silti koen sinulta puuttuvan jotain, joka kutsuu minua antamaan sinulle juuri sitä.”
      Ikävä
      23
      808
    Aihe