mulla DNA:n kotimokkula hankittu viikko sitten ja netti hidastelee sekä pätkii. eikö DNA:lla ole muka tyytyväisyys takuuta laisinkaan?
tyytyväisyys takuu
3
366
Vastaukset
- tse tse
ei siellä ole paljon muutakaan. sullapa alkoki huonosti heti alusta asti. yleensä alussa saattaa toimia kutakuinkin normaalisti, mutta hetken päästä alkaa ongelmat.
- rocken roll
jos on pakko ottaa DNA:lta yhteys niin ota sellaisella sopimuksella että saat sen purettua ilman mitään määräaikaa.
tyytyväisyys takua siellä ei ole, mutta mokkula yhteyden saa kyllä ilman kytkykauppaa vähän hommailee asioita. - kastanj
rocken roll kirjoitti:
jos on pakko ottaa DNA:lta yhteys niin ota sellaisella sopimuksella että saat sen purettua ilman mitään määräaikaa.
tyytyväisyys takua siellä ei ole, mutta mokkula yhteyden saa kyllä ilman kytkykauppaa vähän hommailee asioita.sopimus on avoin jos siitä ei tehdä mitään pöytäkirjaa vaan asiakas ottaa paketin johon ei tietenkään kuulu silloin mitään kylkiäistä kuten kotimokkulaa.
sopimuksen voi purkaa silloin kun haluaa, mutta itse joutuu vastaamaan kaikista kustannuksista kuten kotimokkulan laskut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs491354- 1601166
- 611037
- 8882
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli198881- 12812
Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää27786Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä51771- 346758
Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti85737