Heippa.
Kertokaahan kokemuksianne puhelinmyynti/asiakasneuvottelija -työstä Lahdessa.
Mitä kokemuksia esim. firmoista Pasamyynti Oy, Hyvät Lehdet RSM Oy, Turotim Oy, Suoramarkkinointi Mega Oy jne.?
Työvuoroista, palkkauksesta, tiimistä, ihan kaikesta. Onko yli 1500- euron tulot oikeasti edes mahdollisia? Vai jääkö tulot useimmiten samalle viivalle peruspäivärahan kanssa?
Työkkäri kiusaa kursseilla ja tuputtaa työharj.paikkoja. Ei paljon kiinnosta, mieluummin tienaan itse omat rahani, vaikka sitten myymällä lehtiä.. :)
Puhelinmyynti Lahdessa
5
1269
Vastaukset
- mene suoraan
kustantajalle. Vaikka sanomille tms
- Nikki**
Mä hehkutan aktiivisesti työpaikkani puolesta, olen nimittäin itse Megalla Helsingin päivävuorossa. Olen elämäni aikana nähnyt monia läpimätiä puhelinyrityksiä - palkka vedetään välistä, kusetetaan työntekijöitä sopimuksissa jne. Mutta Megasta ei ole pahaa sanottavaa. Palkat ovat tähän mennessä tulleet ajallaan ja koulutus mulle oli varsin syvääluotaava. Tykkään myös kannustavasta pomosta Helsingin toimistolla! Suosittelen Megaa lämpimästi omasta puolestani.
- tyytyväinen työntekijä
Olen ollu aikaisemmin toissä siellä ja voin lämpimästi suositella sinne töihin menemistä. Palkat tulee ajalla ja tuoteet on helppo myydä työkaverit on mukavia ja erona muihin yrityksiin et siellä pidetää työntekijöistä hyvää huolta. järjestetää kaikkia yhteisiä retkiä, kivoja palkintoja.
Turotim täällä lahdessa on viel kuulemma uusiutunu ku sinne on uusi myyntipäälikkö tullu, ihan makava se on ja aika nuori et olisko alle 30 vee. ja muuteenki kaikki ihmiset on kypsiä ja aika aikuisia, et ei kukaa häiritse työrauhaa, lastentarha meiningillä joka on aika pitkälle jaka toimistossa..- palkkatyössä
siis jos ette saa oikean Tes mukaista myyjän pohjapalkkaa!! Pelkkä provikka ei ole oikein, ei kukaan voi elää riskillä koko elämäänsä kun kyse on palkasta, joka vaikuttaa kaikkeen.
Kun on reilu työnantaja hän maksaa palkan ja antaa sitten niitä ylimääräisiä bonuksia miten tulos kasvaa.
En itse menisi provikalla pelkästään luottaen tilastoihin ja listoihin.
- Anime
Megalla palkka on jotain vitosen luokkaa tunnilta. Tekemällä kokoaikaista työtä saat siis vajaan neljä kymppiä käteen ja vastaavasti tekemällä osa-aikaista iltaa saat vähän päälle pari kymppiä päivässä. Jos myyt yli tuon neljän/parinkympin saat proviosiota. Silloin et saa tuntipalkkaa. Myymällä tavotteet palkka on jossakin kaheksan euron hujakoilla tunnissa. Kunnon koulutusta ET tule saamaan, myyntipuheen läpikäynti ja soittamaan on ensimmäisen päivän ohjelma kaikilla. Provisoita ei makseta jos myydessä on unohtanut mainita jotakin vähemmänkin oleellista, mikä myyntipuheessa on. Kuitenkaan peruutuksista ei myyjää rokoteta. Osa-aikasena sinulla on yksi lyhyt tauko tai ehkä hyvällä tuurilla kaksi. Pomojen suosikit pitävät taukoja miten lystäävät myynnistään huolimatta. Sairasajalta ei palkkaa makseta, paitsi kokoaikaisille. Plussaa on että tiedät aina mitä minäkin ilta olet tienannut ja joinakin harvoina päivinä, kun kampanjat ovat hyviä ja soitettavaa riittää voit tehdä kunnollisen tuntipalkan. Palkat maksetaan pääasiassa oikein ja ajallaan. Jos tämä kuulostaa sinusta hyvältä, niin sinne vaan sisään kävelemään ja luurit korviin. Jos haluat kunnollista korvausta työstäsi, kierrä kaukaa ellei pieni lisäraha ole oikeasti tarpeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117181Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista594777- 954731
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493899- 513838
- 2173807
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san263383- 512741
- 382721
- 392317