Mistä sais tilattua photarin

sannish

Aloitin juuri opinnot graafisella alalla ja pitäisi varmaan hommata se photoshoppi, kun sitä siellä niin tarvitaan.
Olisi kätevämpää kun voisi kotonakin vähän harjoitella yms. Olen aikaisemmin käyttänyt paintshoppia, sen sai edes 130:lla eurolla.
Mutta kun olen köyhä opiskelija niin mulla ei ole todellakaan varaa ostaa mitään tonnin pakettia. Pitää varmaan ottaa lainaa, jotta saan maksettua koko tuotteen. Saisko sen tilattua jollain osamaksulla? Mistä kannattaisi tilata? Tuo verkkokauppa.com lätkäisee ruutuun miljoona eri versiota joihinkin oppilaitoksiin, ja ilmoittaa, että tuotteita on jäljellä 0kpl... sieltä ei varmaan kannata tilata? Voiko sen ostaa kaupasta osamaksulla?

Kaikki lataa sen netistä ilmaiseks, mutta mä en osaa/uskalla ladata mitään mistään finnish.togglesta :D Pelkään, että kone sekoaa ja virukset hyökkää, vaikka palomuuri onkin käytössä.

8

1638

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jaska Perusjaska

      Miten olisi suoraan Adobelta? Heiltä löytyy myös Educational Store, josta voi ostaa ohjelmat opiskelija-alennuksella.

      Photoshop CS4 Extended Student Version maksaa 169 € alv.

      Halpaa kuin saippua.

      Ps. Monet ohjelmat myydään nykyään nettilatauksena, joten verkkokaupan varastosaldo saattaa näyttää siksi nollaa.

      • sannish

        Mulla ei ole mitään Visakortteja, joten en voi tilata sitä sieltä adoben sivulta, siellähän pitää maksaa Visalla vai olenko ihan väärässä? Olisiko tuo http://www.mac.fi/hinnasto.html sivu hyvä? Tai http://www.ohjelmistot.com. Onko se sitten "Photoshop CS4 Win EN" kun noita ohjelmia näyttää olevan siellä niin monia.


      • s..

      • sannish
        s.. kirjoitti:

        http://shop.humac.fi/pi/Photoshop_Extended_CS4_13212_.aspx tämä paras tapa?
        Ainakin saisi halvalla

        Adobe Photoshop Elements vai Photoshop Extended CS4 -kumpi olisi kätevämpi?
        Olen kumminkin käyttänyt tuota Paintshoppia jo kolmen vuoden ajan, joten en kai ole ihan aloittelija :)


      • Urbenääri
        sannish kirjoitti:

        Adobe Photoshop Elements vai Photoshop Extended CS4 -kumpi olisi kätevämpi?
        Olen kumminkin käyttänyt tuota Paintshoppia jo kolmen vuoden ajan, joten en kai ole ihan aloittelija :)

        Kun kerran olet vielä köyhä opiskelija saat myös photarin ilmaiseksi kun osaat sitä hakea. Sitten kun pääset oikeasti alalle töihin ja teet sillä rahaa niin voit sitten ostaa sen.


      • Urbenääri kirjoitti:

        Kun kerran olet vielä köyhä opiskelija saat myös photarin ilmaiseksi kun osaat sitä hakea. Sitten kun pääset oikeasti alalle töihin ja teet sillä rahaa niin voit sitten ostaa sen.

        Tottahan tuokin itse asiassa adobe hyötyy kun opiskelet sen tuotteet kunnolla ja varmasti ostat tuotteet kun valmistut ja olet alan töissä. Näin ainakin omalla kohdalla. Ostaisin heti kun varallisuutta kertyy näin opiskelijana. Saahan niitä opiskelija paketteja halvemmalla.

        Olenko muuten käsittänyt oikein:( Nämä olisi oikeasti hyvä tietää näin jo opiskelijana)
        1.Opiskelija paketin voi ostaa kuka tahansa, mutta sillä ei saa tehdä rahallista voittoa?
        Saako esimerkiksi jos työpaikalla on koko versiot, niin tehdä töitä kotona opiskelija versiolla yritykselle. Freelancerina tai yksityisyrittäjänä tietenkin tarvitsee koko licenssin.


      • Opiskelijaaaaaaa
        sfinski80 kirjoitti:

        Tottahan tuokin itse asiassa adobe hyötyy kun opiskelet sen tuotteet kunnolla ja varmasti ostat tuotteet kun valmistut ja olet alan töissä. Näin ainakin omalla kohdalla. Ostaisin heti kun varallisuutta kertyy näin opiskelijana. Saahan niitä opiskelija paketteja halvemmalla.

        Olenko muuten käsittänyt oikein:( Nämä olisi oikeasti hyvä tietää näin jo opiskelijana)
        1.Opiskelija paketin voi ostaa kuka tahansa, mutta sillä ei saa tehdä rahallista voittoa?
        Saako esimerkiksi jos työpaikalla on koko versiot, niin tehdä töitä kotona opiskelija versiolla yritykselle. Freelancerina tai yksityisyrittäjänä tietenkin tarvitsee koko licenssin.

        "1.Opiskelija paketin voi ostaa kuka tahansa, mutta sillä ei saa tehdä rahallista voittoa?"

        Pitää todistaa olevansa opiskelija täyspäiväisessä koulutuksessa jollain todistuksella...


      • Lukiossa 2v
        Opiskelijaaaaaaa kirjoitti:

        "1.Opiskelija paketin voi ostaa kuka tahansa, mutta sillä ei saa tehdä rahallista voittoa?"

        Pitää todistaa olevansa opiskelija täyspäiväisessä koulutuksessa jollain todistuksella...

        Onko noita Suomenkelisiä Extense opiskelijaversioina? Tuon opiskelija versionhan voi ostaa vaikka lukiolainen, voihan?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1208
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      118
      1057
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      130
      940
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      297
      755
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      676
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe