Mistä sais tilattua photarin

sannish

Aloitin juuri opinnot graafisella alalla ja pitäisi varmaan hommata se photoshoppi, kun sitä siellä niin tarvitaan.
Olisi kätevämpää kun voisi kotonakin vähän harjoitella yms. Olen aikaisemmin käyttänyt paintshoppia, sen sai edes 130:lla eurolla.
Mutta kun olen köyhä opiskelija niin mulla ei ole todellakaan varaa ostaa mitään tonnin pakettia. Pitää varmaan ottaa lainaa, jotta saan maksettua koko tuotteen. Saisko sen tilattua jollain osamaksulla? Mistä kannattaisi tilata? Tuo verkkokauppa.com lätkäisee ruutuun miljoona eri versiota joihinkin oppilaitoksiin, ja ilmoittaa, että tuotteita on jäljellä 0kpl... sieltä ei varmaan kannata tilata? Voiko sen ostaa kaupasta osamaksulla?

Kaikki lataa sen netistä ilmaiseks, mutta mä en osaa/uskalla ladata mitään mistään finnish.togglesta :D Pelkään, että kone sekoaa ja virukset hyökkää, vaikka palomuuri onkin käytössä.

8

1519

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jaska Perusjaska

      Miten olisi suoraan Adobelta? Heiltä löytyy myös Educational Store, josta voi ostaa ohjelmat opiskelija-alennuksella.

      Photoshop CS4 Extended Student Version maksaa 169 € alv.

      Halpaa kuin saippua.

      Ps. Monet ohjelmat myydään nykyään nettilatauksena, joten verkkokaupan varastosaldo saattaa näyttää siksi nollaa.

      • sannish

        Mulla ei ole mitään Visakortteja, joten en voi tilata sitä sieltä adoben sivulta, siellähän pitää maksaa Visalla vai olenko ihan väärässä? Olisiko tuo http://www.mac.fi/hinnasto.html sivu hyvä? Tai http://www.ohjelmistot.com. Onko se sitten "Photoshop CS4 Win EN" kun noita ohjelmia näyttää olevan siellä niin monia.


      • s..

      • sannish
        s.. kirjoitti:

        http://shop.humac.fi/pi/Photoshop_Extended_CS4_13212_.aspx tämä paras tapa?
        Ainakin saisi halvalla

        Adobe Photoshop Elements vai Photoshop Extended CS4 -kumpi olisi kätevämpi?
        Olen kumminkin käyttänyt tuota Paintshoppia jo kolmen vuoden ajan, joten en kai ole ihan aloittelija :)


      • Urbenääri
        sannish kirjoitti:

        Adobe Photoshop Elements vai Photoshop Extended CS4 -kumpi olisi kätevämpi?
        Olen kumminkin käyttänyt tuota Paintshoppia jo kolmen vuoden ajan, joten en kai ole ihan aloittelija :)

        Kun kerran olet vielä köyhä opiskelija saat myös photarin ilmaiseksi kun osaat sitä hakea. Sitten kun pääset oikeasti alalle töihin ja teet sillä rahaa niin voit sitten ostaa sen.


      • Urbenääri kirjoitti:

        Kun kerran olet vielä köyhä opiskelija saat myös photarin ilmaiseksi kun osaat sitä hakea. Sitten kun pääset oikeasti alalle töihin ja teet sillä rahaa niin voit sitten ostaa sen.

        Tottahan tuokin itse asiassa adobe hyötyy kun opiskelet sen tuotteet kunnolla ja varmasti ostat tuotteet kun valmistut ja olet alan töissä. Näin ainakin omalla kohdalla. Ostaisin heti kun varallisuutta kertyy näin opiskelijana. Saahan niitä opiskelija paketteja halvemmalla.

        Olenko muuten käsittänyt oikein:( Nämä olisi oikeasti hyvä tietää näin jo opiskelijana)
        1.Opiskelija paketin voi ostaa kuka tahansa, mutta sillä ei saa tehdä rahallista voittoa?
        Saako esimerkiksi jos työpaikalla on koko versiot, niin tehdä töitä kotona opiskelija versiolla yritykselle. Freelancerina tai yksityisyrittäjänä tietenkin tarvitsee koko licenssin.


      • Opiskelijaaaaaaa
        sfinski80 kirjoitti:

        Tottahan tuokin itse asiassa adobe hyötyy kun opiskelet sen tuotteet kunnolla ja varmasti ostat tuotteet kun valmistut ja olet alan töissä. Näin ainakin omalla kohdalla. Ostaisin heti kun varallisuutta kertyy näin opiskelijana. Saahan niitä opiskelija paketteja halvemmalla.

        Olenko muuten käsittänyt oikein:( Nämä olisi oikeasti hyvä tietää näin jo opiskelijana)
        1.Opiskelija paketin voi ostaa kuka tahansa, mutta sillä ei saa tehdä rahallista voittoa?
        Saako esimerkiksi jos työpaikalla on koko versiot, niin tehdä töitä kotona opiskelija versiolla yritykselle. Freelancerina tai yksityisyrittäjänä tietenkin tarvitsee koko licenssin.

        "1.Opiskelija paketin voi ostaa kuka tahansa, mutta sillä ei saa tehdä rahallista voittoa?"

        Pitää todistaa olevansa opiskelija täyspäiväisessä koulutuksessa jollain todistuksella...


      • Lukiossa 2v
        Opiskelijaaaaaaa kirjoitti:

        "1.Opiskelija paketin voi ostaa kuka tahansa, mutta sillä ei saa tehdä rahallista voittoa?"

        Pitää todistaa olevansa opiskelija täyspäiväisessä koulutuksessa jollain todistuksella...

        Onko noita Suomenkelisiä Extense opiskelijaversioina? Tuon opiskelija versionhan voi ostaa vaikka lukiolainen, voihan?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      71
      3309
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      558
      3117
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      38
      2563
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      2032
    5. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      310
      1842
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1835
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      10
      1702
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      121
      1383
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      26
      1241
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1228
    Aihe