Mistä sais tilattua photarin

sannish

Aloitin juuri opinnot graafisella alalla ja pitäisi varmaan hommata se photoshoppi, kun sitä siellä niin tarvitaan.
Olisi kätevämpää kun voisi kotonakin vähän harjoitella yms. Olen aikaisemmin käyttänyt paintshoppia, sen sai edes 130:lla eurolla.
Mutta kun olen köyhä opiskelija niin mulla ei ole todellakaan varaa ostaa mitään tonnin pakettia. Pitää varmaan ottaa lainaa, jotta saan maksettua koko tuotteen. Saisko sen tilattua jollain osamaksulla? Mistä kannattaisi tilata? Tuo verkkokauppa.com lätkäisee ruutuun miljoona eri versiota joihinkin oppilaitoksiin, ja ilmoittaa, että tuotteita on jäljellä 0kpl... sieltä ei varmaan kannata tilata? Voiko sen ostaa kaupasta osamaksulla?

Kaikki lataa sen netistä ilmaiseks, mutta mä en osaa/uskalla ladata mitään mistään finnish.togglesta :D Pelkään, että kone sekoaa ja virukset hyökkää, vaikka palomuuri onkin käytössä.

8

1519

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jaska Perusjaska

      Miten olisi suoraan Adobelta? Heiltä löytyy myös Educational Store, josta voi ostaa ohjelmat opiskelija-alennuksella.

      Photoshop CS4 Extended Student Version maksaa 169 € alv.

      Halpaa kuin saippua.

      Ps. Monet ohjelmat myydään nykyään nettilatauksena, joten verkkokaupan varastosaldo saattaa näyttää siksi nollaa.

      • sannish

        Mulla ei ole mitään Visakortteja, joten en voi tilata sitä sieltä adoben sivulta, siellähän pitää maksaa Visalla vai olenko ihan väärässä? Olisiko tuo http://www.mac.fi/hinnasto.html sivu hyvä? Tai http://www.ohjelmistot.com. Onko se sitten "Photoshop CS4 Win EN" kun noita ohjelmia näyttää olevan siellä niin monia.


      • s..

      • sannish
        s.. kirjoitti:

        http://shop.humac.fi/pi/Photoshop_Extended_CS4_13212_.aspx tämä paras tapa?
        Ainakin saisi halvalla

        Adobe Photoshop Elements vai Photoshop Extended CS4 -kumpi olisi kätevämpi?