Ostin eräältä tutultani hopeisen medaljongin, jonka hän oli ostanut vuosia sitten.
Onko jotain rituaaleja/keinoja "hävittää" edellisen korunkäyttäjän energiat medaljongista? Riittäisikö esim. että täysikuun aikaan ripustaa medaljongin kuun puhdistavaan valoon vai vaaditaanko järeämpiä toimenpiteitä?
Haluaisin tuntea korun "omakseni", ladata sen omalla energiallani. Riittääkö siihen, että "puhdistuksen" jälkeen suoritan jonkun oman siunausrituaalin?
Kiitos ja nöyrä kumarrus vastauksista! :)
Käytetyn esineen "puhdistus"
7
587
Vastaukset
- Neggaenergi
Suosittelen vedellä puhistusta eli luonnon joki ja sinne upotat sen ja annat negatiivisen energian mennä virran mukana. Aseta amuletti maahan aseta kädet päälle ja tunne kuinka maan energia pyhittää amuletin
- Hopeinen medaljonki
Järvi kyllä löytyy, mutta ei varmaan aja samaa asiaa? Entä meri?
- Indrid
Olen kuullut suositeltavan auringonvaloa sekä pakastekaappiin sijoittamista (jossa kaiketi vuorokausi riittänee?)
- Hopeinen medaljonki
Kummmankohan valo on puhdistavampaa, auringon vai kuun? Itse henkilökohtaisesti pidän enemmän kuun valosta.
Suolankin olen kuullut puhdistavan, mutta kelpaakohan siihen tarkoitukseen tavallinen ruokasuola vai pitääkö olla meri- tai vuorisuolaa? Entä tekeekö suolassa pitäminen mitään vahinkoa hopealle? - Indrid
Hopeinen medaljonki kirjoitti:
Kummmankohan valo on puhdistavampaa, auringon vai kuun? Itse henkilökohtaisesti pidän enemmän kuun valosta.
Suolankin olen kuullut puhdistavan, mutta kelpaakohan siihen tarkoitukseen tavallinen ruokasuola vai pitääkö olla meri- tai vuorisuolaa? Entä tekeekö suolassa pitäminen mitään vahinkoa hopealle?Itse tiedän vain että merisuolaa käytetään kun halutaan hengistä eroon. Tällöin asetetaan valkoinen kynttilä palamaan merisuolakekoon.
- Merisuolikynttylä
Hopeinen medaljonki kirjoitti:
Suolankin olen kuullut puhdistavan, mutta kelpaakohan siihen tarkoitukseen tavallinen ruokasuola vai pitääkö olla meri- tai vuorisuolaa? Entä tekeekö suolassa pitäminen mitään vahinkoa hopealle?Hammastahnalla saat hopean pintaan muodostuneen oksidin helposti pois. Taikavoimia ei ole todettu olevan olemassa. Jos niitä on sinun korussasi niin sinua odottaa miljoonan dollarin palkkio..
Kukaan ei ole vielä onnistunut esittämään mitään yliluonnollista, tosin monet ovat yrittäneet ja saavat pikkuisempia palkintoja jos yrittävät viihdearvoltaan riittävän typeriä juttuja.
http://www.randi.org/site/index.php/1m-challenge.html
- Puhdasta tulee
Itse olen todennut, että hopeiset esineet puhdistuvat parhaiten vedellä ja kaupasta saatavalla puhdistusaineella. Merisuola tai jokivesi eivät poista pinttynyttä likaa eikä rasvaa.
Kuun valo on heijastunutta auringon valoa. Suuri osa säteilystä jää siis kuuhun, siksi yöllä on pimeämpää vaikka kuu paistaa. Sanoisin, että auringon valo puhdistaa tehokkaammin, koska kuusta heijastunut valo on hyvin vähäpätöistä. Toisaalta jotkin organismit elävät paremmin valoisassa ympäristössä. Suosittelen silti kaupan puhdistusaineita, ne ovat nopeampia. Keitä amuletti vielä kiehuvassa vedessä jos haluat olla perinpohjainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123650MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar711928Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421588Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811214Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja651035Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33978Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60853- 171844
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3778