Käytetyn esineen "puhdistus"

hopeinen medaljonki

Ostin eräältä tutultani hopeisen medaljongin, jonka hän oli ostanut vuosia sitten.

Onko jotain rituaaleja/keinoja "hävittää" edellisen korunkäyttäjän energiat medaljongista? Riittäisikö esim. että täysikuun aikaan ripustaa medaljongin kuun puhdistavaan valoon vai vaaditaanko järeämpiä toimenpiteitä?

Haluaisin tuntea korun "omakseni", ladata sen omalla energiallani. Riittääkö siihen, että "puhdistuksen" jälkeen suoritan jonkun oman siunausrituaalin?

Kiitos ja nöyrä kumarrus vastauksista! :)

7

552

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Neggaenergi

      Suosittelen vedellä puhistusta eli luonnon joki ja sinne upotat sen ja annat negatiivisen energian mennä virran mukana. Aseta amuletti maahan aseta kädet päälle ja tunne kuinka maan energia pyhittää amuletin

      • Hopeinen medaljonki

        Järvi kyllä löytyy, mutta ei varmaan aja samaa asiaa? Entä meri?


    • Indrid

      Olen kuullut suositeltavan auringonvaloa sekä pakastekaappiin sijoittamista (jossa kaiketi vuorokausi riittänee?)

      • Hopeinen medaljonki

        Kummmankohan valo on puhdistavampaa, auringon vai kuun? Itse henkilökohtaisesti pidän enemmän kuun valosta.

        Suolankin olen kuullut puhdistavan, mutta kelpaakohan siihen tarkoitukseen tavallinen ruokasuola vai pitääkö olla meri- tai vuorisuolaa? Entä tekeekö suolassa pitäminen mitään vahinkoa hopealle?


      • Indrid
        Hopeinen medaljonki kirjoitti:

        Kummmankohan valo on puhdistavampaa, auringon vai kuun? Itse henkilökohtaisesti pidän enemmän kuun valosta.

        Suolankin olen kuullut puhdistavan, mutta kelpaakohan siihen tarkoitukseen tavallinen ruokasuola vai pitääkö olla meri- tai vuorisuolaa? Entä tekeekö suolassa pitäminen mitään vahinkoa hopealle?

        Itse tiedän vain että merisuolaa käytetään kun halutaan hengistä eroon. Tällöin asetetaan valkoinen kynttilä palamaan merisuolakekoon.


      • Merisuolikynttylä
        Hopeinen medaljonki kirjoitti:

        Kummmankohan valo on puhdistavampaa, auringon vai kuun? Itse henkilökohtaisesti pidän enemmän kuun valosta.

        Suolankin olen kuullut puhdistavan, mutta kelpaakohan siihen tarkoitukseen tavallinen ruokasuola vai pitääkö olla meri- tai vuorisuolaa? Entä tekeekö suolassa pitäminen mitään vahinkoa hopealle?

        Hammastahnalla saat hopean pintaan muodostuneen oksidin helposti pois. Taikavoimia ei ole todettu olevan olemassa. Jos niitä on sinun korussasi niin sinua odottaa miljoonan dollarin palkkio..

        Kukaan ei ole vielä onnistunut esittämään mitään yliluonnollista, tosin monet ovat yrittäneet ja saavat pikkuisempia palkintoja jos yrittävät viihdearvoltaan riittävän typeriä juttuja.

        http://www.randi.org/site/index.php/1m-challenge.html


    • Puhdasta tulee

      Itse olen todennut, että hopeiset esineet puhdistuvat parhaiten vedellä ja kaupasta saatavalla puhdistusaineella. Merisuola tai jokivesi eivät poista pinttynyttä likaa eikä rasvaa.

      Kuun valo on heijastunutta auringon valoa. Suuri osa säteilystä jää siis kuuhun, siksi yöllä on pimeämpää vaikka kuu paistaa. Sanoisin, että auringon valo puhdistaa tehokkaammin, koska kuusta heijastunut valo on hyvin vähäpätöistä. Toisaalta jotkin organismit elävät paremmin valoisassa ympäristössä. Suosittelen silti kaupan puhdistusaineita, ne ovat nopeampia. Keitä amuletti vielä kiehuvassa vedessä jos haluat olla perinpohjainen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      66
      6382
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4106
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      265
      2529
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1990
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1498
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      96
      1348
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1097
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1080
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1026
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1001
    Aihe