Käytetyn esineen "puhdistus"

hopeinen medaljonki

Ostin eräältä tutultani hopeisen medaljongin, jonka hän oli ostanut vuosia sitten.

Onko jotain rituaaleja/keinoja "hävittää" edellisen korunkäyttäjän energiat medaljongista? Riittäisikö esim. että täysikuun aikaan ripustaa medaljongin kuun puhdistavaan valoon vai vaaditaanko järeämpiä toimenpiteitä?

Haluaisin tuntea korun "omakseni", ladata sen omalla energiallani. Riittääkö siihen, että "puhdistuksen" jälkeen suoritan jonkun oman siunausrituaalin?

Kiitos ja nöyrä kumarrus vastauksista! :)

7

587

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Neggaenergi

Suosittelen vedellä puhistusta eli luonnon joki ja sinne upotat sen ja annat negatiivisen energian mennä virran mukana. Aseta amuletti maahan aseta kädet päälle ja tunne kuinka maan energia pyhittää amuletin

• Hopeinen medaljonki

Järvi kyllä löytyy, mutta ei varmaan aja samaa asiaa? Entä meri?

• Indrid

Olen kuullut suositeltavan auringonvaloa sekä pakastekaappiin sijoittamista (jossa kaiketi vuorokausi riittänee?)

• Hopeinen medaljonki

Kummmankohan valo on puhdistavampaa, auringon vai kuun? Itse henkilökohtaisesti pidän enemmän kuun valosta.

Suolankin olen kuullut puhdistavan, mutta kelpaakohan siihen tarkoitukseen tavallinen ruokasuola vai pitääkö olla meri- tai vuorisuolaa? Entä tekeekö suolassa pitäminen mitään vahinkoa hopealle?

• Indrid
        Hopeinen medaljonki kirjoitti:

Kummmankohan valo on puhdistavampaa, auringon vai kuun? Itse henkilökohtaisesti pidän enemmän kuun valosta.

Suolankin olen kuullut puhdistavan, mutta kelpaakohan siihen tarkoitukseen tavallinen ruokasuola vai pitääkö olla meri- tai vuorisuolaa? Entä tekeekö suolassa pitäminen mitään vahinkoa hopealle?

Itse tiedän vain että merisuolaa käytetään kun halutaan hengistä eroon. Tällöin asetetaan valkoinen kynttilä palamaan merisuolakekoon.

• Merisuolikynttylä
        Hopeinen medaljonki kirjoitti:

Hammastahnalla saat hopean pintaan muodostuneen oksidin helposti pois. Taikavoimia ei ole todettu olevan olemassa. Jos niitä on sinun korussasi niin sinua odottaa miljoonan dollarin palkkio..

Kukaan ei ole vielä onnistunut esittämään mitään yliluonnollista, tosin monet ovat yrittäneet ja saavat pikkuisempia palkintoja jos yrittävät viihdearvoltaan riittävän typeriä juttuja.

http://www.randi.org/site/index.php/1m-challenge.html

• Puhdasta tulee

Itse olen todennut, että hopeiset esineet puhdistuvat parhaiten vedellä ja kaupasta saatavalla puhdistusaineella. Merisuola tai jokivesi eivät poista pinttynyttä likaa eikä rasvaa.

Kuun valo on heijastunutta auringon valoa. Suuri osa säteilystä jää siis kuuhun, siksi yöllä on pimeämpää vaikka kuu paistaa. Sanoisin, että auringon valo puhdistaa tehokkaammin, koska kuusta heijastunut valo on hyvin vähäpätöistä. Toisaalta jotkin organismit elävät paremmin valoisassa ympäristössä. Suosittelen silti kaupan puhdistusaineita, ne ovat nopeampia. Keitä amuletti vielä kiehuvassa vedessä jos haluat olla perinpohjainen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      3650
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      71
      1928
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      542
      1588
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      81
      1214
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      65
      1035
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      978
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      214
      888
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      60
      853
    9. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      844
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      778
    Aihe