Ostin eräältä tutultani hopeisen medaljongin, jonka hän oli ostanut vuosia sitten.
Onko jotain rituaaleja/keinoja "hävittää" edellisen korunkäyttäjän energiat medaljongista? Riittäisikö esim. että täysikuun aikaan ripustaa medaljongin kuun puhdistavaan valoon vai vaaditaanko järeämpiä toimenpiteitä?
Haluaisin tuntea korun "omakseni", ladata sen omalla energiallani. Riittääkö siihen, että "puhdistuksen" jälkeen suoritan jonkun oman siunausrituaalin?
Kiitos ja nöyrä kumarrus vastauksista! :)
Käytetyn esineen "puhdistus"
7
649
Vastaukset
- Neggaenergi
Suosittelen vedellä puhistusta eli luonnon joki ja sinne upotat sen ja annat negatiivisen energian mennä virran mukana. Aseta amuletti maahan aseta kädet päälle ja tunne kuinka maan energia pyhittää amuletin
- Hopeinen medaljonki
Järvi kyllä löytyy, mutta ei varmaan aja samaa asiaa? Entä meri?
- Indrid
Olen kuullut suositeltavan auringonvaloa sekä pakastekaappiin sijoittamista (jossa kaiketi vuorokausi riittänee?)
- Hopeinen medaljonki
Kummmankohan valo on puhdistavampaa, auringon vai kuun? Itse henkilökohtaisesti pidän enemmän kuun valosta.
Suolankin olen kuullut puhdistavan, mutta kelpaakohan siihen tarkoitukseen tavallinen ruokasuola vai pitääkö olla meri- tai vuorisuolaa? Entä tekeekö suolassa pitäminen mitään vahinkoa hopealle? - Indrid
Hopeinen medaljonki kirjoitti:
Kummmankohan valo on puhdistavampaa, auringon vai kuun? Itse henkilökohtaisesti pidän enemmän kuun valosta.
Suolankin olen kuullut puhdistavan, mutta kelpaakohan siihen tarkoitukseen tavallinen ruokasuola vai pitääkö olla meri- tai vuorisuolaa? Entä tekeekö suolassa pitäminen mitään vahinkoa hopealle?Itse tiedän vain että merisuolaa käytetään kun halutaan hengistä eroon. Tällöin asetetaan valkoinen kynttilä palamaan merisuolakekoon.
- Merisuolikynttylä
Hopeinen medaljonki kirjoitti:
Suolankin olen kuullut puhdistavan, mutta kelpaakohan siihen tarkoitukseen tavallinen ruokasuola vai pitääkö olla meri- tai vuorisuolaa? Entä tekeekö suolassa pitäminen mitään vahinkoa hopealle?Hammastahnalla saat hopean pintaan muodostuneen oksidin helposti pois. Taikavoimia ei ole todettu olevan olemassa. Jos niitä on sinun korussasi niin sinua odottaa miljoonan dollarin palkkio..
Kukaan ei ole vielä onnistunut esittämään mitään yliluonnollista, tosin monet ovat yrittäneet ja saavat pikkuisempia palkintoja jos yrittävät viihdearvoltaan riittävän typeriä juttuja.
http://www.randi.org/site/index.php/1m-challenge.html
- Puhdasta tulee
Itse olen todennut, että hopeiset esineet puhdistuvat parhaiten vedellä ja kaupasta saatavalla puhdistusaineella. Merisuola tai jokivesi eivät poista pinttynyttä likaa eikä rasvaa.
Kuun valo on heijastunutta auringon valoa. Suuri osa säteilystä jää siis kuuhun, siksi yöllä on pimeämpää vaikka kuu paistaa. Sanoisin, että auringon valo puhdistaa tehokkaammin, koska kuusta heijastunut valo on hyvin vähäpätöistä. Toisaalta jotkin organismit elävät paremmin valoisassa ympäristössä. Suosittelen silti kaupan puhdistusaineita, ne ovat nopeampia. Keitä amuletti vielä kiehuvassa vedessä jos haluat olla perinpohjainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai999530Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki764947Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.524657Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j92411Numero josta kaivattusi tulee mieleen
Onko jokin numero joka yhdistää teidät jotenkin? Älä laita puhelinnumeroa.1051632- 451448
Jorman paluu sodasta Lieksaan oli katkera
Jorma Karhunen astui Lieksan asemalle. Aurinko paistoi, mutta Jorman maailma oli sumuinen. Takana oli se helvetti, jota561377Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.491321Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441296Heräsin taas sinä mielessä
Miten voi haluta toista näin paljon? 😳 Kyllä meillä on muutenkin hyvä yhteys. Ehkä se tekee myös tästä niin voimakkaan?651281