Käytetyn esineen "puhdistus"

hopeinen medaljonki

Ostin eräältä tutultani hopeisen medaljongin, jonka hän oli ostanut vuosia sitten.

Onko jotain rituaaleja/keinoja "hävittää" edellisen korunkäyttäjän energiat medaljongista? Riittäisikö esim. että täysikuun aikaan ripustaa medaljongin kuun puhdistavaan valoon vai vaaditaanko järeämpiä toimenpiteitä?

Haluaisin tuntea korun "omakseni", ladata sen omalla energiallani. Riittääkö siihen, että "puhdistuksen" jälkeen suoritan jonkun oman siunausrituaalin?

Kiitos ja nöyrä kumarrus vastauksista! :)

7

653

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Neggaenergi

Suosittelen vedellä puhistusta eli luonnon joki ja sinne upotat sen ja annat negatiivisen energian mennä virran mukana. Aseta amuletti maahan aseta kädet päälle ja tunne kuinka maan energia pyhittää amuletin

• Hopeinen medaljonki

Järvi kyllä löytyy, mutta ei varmaan aja samaa asiaa? Entä meri?

• Indrid

Olen kuullut suositeltavan auringonvaloa sekä pakastekaappiin sijoittamista (jossa kaiketi vuorokausi riittänee?)

• Hopeinen medaljonki

Kummmankohan valo on puhdistavampaa, auringon vai kuun? Itse henkilökohtaisesti pidän enemmän kuun valosta.

Suolankin olen kuullut puhdistavan, mutta kelpaakohan siihen tarkoitukseen tavallinen ruokasuola vai pitääkö olla meri- tai vuorisuolaa? Entä tekeekö suolassa pitäminen mitään vahinkoa hopealle?

• Indrid
        Hopeinen medaljonki kirjoitti:

Kummmankohan valo on puhdistavampaa, auringon vai kuun? Itse henkilökohtaisesti pidän enemmän kuun valosta.

Suolankin olen kuullut puhdistavan, mutta kelpaakohan siihen tarkoitukseen tavallinen ruokasuola vai pitääkö olla meri- tai vuorisuolaa? Entä tekeekö suolassa pitäminen mitään vahinkoa hopealle?

Itse tiedän vain että merisuolaa käytetään kun halutaan hengistä eroon. Tällöin asetetaan valkoinen kynttilä palamaan merisuolakekoon.

• Merisuolikynttylä
        Hopeinen medaljonki kirjoitti:

Hammastahnalla saat hopean pintaan muodostuneen oksidin helposti pois. Taikavoimia ei ole todettu olevan olemassa. Jos niitä on sinun korussasi niin sinua odottaa miljoonan dollarin palkkio..

Kukaan ei ole vielä onnistunut esittämään mitään yliluonnollista, tosin monet ovat yrittäneet ja saavat pikkuisempia palkintoja jos yrittävät viihdearvoltaan riittävän typeriä juttuja.

http://www.randi.org/site/index.php/1m-challenge.html

• Puhdasta tulee

Itse olen todennut, että hopeiset esineet puhdistuvat parhaiten vedellä ja kaupasta saatavalla puhdistusaineella. Merisuola tai jokivesi eivät poista pinttynyttä likaa eikä rasvaa.

Kuun valo on heijastunutta auringon valoa. Suuri osa säteilystä jää siis kuuhun, siksi yöllä on pimeämpää vaikka kuu paistaa. Sanoisin, että auringon valo puhdistaa tehokkaammin, koska kuusta heijastunut valo on hyvin vähäpätöistä. Toisaalta jotkin organismit elävät paremmin valoisassa ympäristössä. Suosittelen silti kaupan puhdistusaineita, ne ovat nopeampia. Keitä amuletti vielä kiehuvassa vedessä jos haluat olla perinpohjainen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?

Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos
      Maailman menoa
      448
      6474
    2. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      170
      3842
    3. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      104
      2496
    4. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      25
      1979
    5. Moraaliköyhä S-ryhmä

S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko
      Tampere
      123
      1333
    6. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      75
      1275
    7. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimaisin ihminen jonka olet ikinä tavannut?
      Ikävä
      67
      1124
    8. Minkä biisin omisit sun kaivatulle?

Pieni perustelu olisi kiva. ❤️
      Ikävä
      63
      1085
    9. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      77
      1029
    10. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      44
      993
    Aihe